تجهیزات پزشکی

بهترین سرنگ برای تزریق نوروبیون

بهترین سرنگ برای تزریق نوروبیون - ایبو کالا

دانستن برخی جزئیات برای استفاده از نوروبیون ضروری است. اندازه سوزن، محل تزریق و دوز برای هر فردی متفاوت است. همه این تصمیمات به ترجیح شما و آنچه نیاز دارید بستگی دارد. تزریق ویتامین را می توان به روش های مختلف انجام داد. محل تزریق نیز بسته به عوامل بسیاری متفاوت خواهد بود. اگر نوروبیون را در خانه تزریق می کنید، دستورالعمل های خاصی وجود دارد که باید به خاطر بسپارید. توصیه می شود قبل از اقدام به انجام مستقل این کار، از یک متخصص آموزش دیده راهنمایی دریافت کنید. در این مقاله متوجه میشویم که بهترین سرنگ برای تزریق نوروبیون چیست ؟ اما قبل از آن به سراغ شناخت نوروبیون و لوازم تزریق این محلول می رویم.

نوروبیون چیست ؟

طبقه بندی فارماکولوژیک: ویتامین ها

فارماکولوژی: نوروبیون: قرص|ویتامین B1 ,B6 , B12 (NEUROBION) حاوی موادی است که به طور موثر اعصاب را تغذیه می کند و همچنین از اعصاب محافظت و بازسازی می کند. تیامین مونونیترات (ویتامین B1) در هدایت تکانه های عصبی نقش دارد. پیریدوکسین هیدروکلراید (ویتامین B6) نقش اساسی در سیستم عصبی، به ویژه در متابولیسم انتقال دهنده های عصبی تحت کنترل آنزیمی ایفا می کند. سیانوکوبالامین (ویتامین B12) در متیلاسیون پروتئین پایه میلین، یکی از اجزای غلاف میلین سیستم عصبی نقش دارد.

لوازم مورد نیاز برای تزریق نوروبیون

اولین چیزی که باید آماده کنید، لوازمی است که برای تزریق بی خطر ویتامین بی استفاده می کنید.

  1. سوزن و سرنگ
  2. ظرف دفع تیز
  3. الکل و گلوله های پنبه
  4. گاز یا بانداژ
  5. محلول ویتامین B

اندازه و طول سوزن شما به محل تزریق و نوع بدن شما بستگی دارد. به همین دلیل گیج صحیح سوزنی که استفاده می کنید، اهمیت دارد.

بهترین سرنگ برای تزریق نوروبیون - ایبو کالا

بهترین سرنگ برای تزریق نوروبیون کدام است ؟

نحوه تزریق نوروبیون

این محلول به دو شکل :

  1. قرص
  2. آمپول

در داروخانه ها به فروش می رسد. نحوه تزریق آن عضلانی بوده و به بازو و یا باسن تزریق می شود.استفاده بی رویه و بدون تجویز پزشک باعث عوارض شده و برای افراد سالم ضروری نیست.

چه سرنگی برای تزریق نوروبیون مناسب است ؟

اینکه چه سرنگی را برای تزریق نوربیون استفاده کنیم یک انتخاب موثر است. با در نظر گرفتن این نکته به سراغ معرفی انواع سرنگ رفته ایم که مناسب برای تزریق ویتامین بی  می باشد.

سرنگ آوا

آوا یکی از بهترین برندهای شناخته شده در بازار است و سرنگ آوا برای انواع تزریقات بسیار مناسب است. سوزن در هنگام تزریق جدا نمی شود و برای جلوگیری از نشت دارو از فرایند قفل شوندگی استفاده می کند.

سرنگ حلما

یکی دیگر از برندهای محبوب و با کیفیت در زمینه سرنگ یکبارمصرف برای انواع تزریقات حلماطب می باشد.

حلما طب یک کارخانه تولیدی در ایران و در حیطه تجهیزات پزشکی یکبارمصرف است که از سال 1390 به تولید سرنگهای جنرال و انسولین پرداخته است.

سرنگ حلما با داشتن سوزن بسیار نازک جهت کاهش درد و برای تزریق به بافت زیرپوستی طراحی شده است و به طور معمول دارای یک محفظه، پیستون و سوزن می باشد.

سرنگ بی دی BD

یکی از بهترین سرنگ های موجود در بازار، سرنگ بی دی است که جهت تزریقات از جمله دیابت و نوروبیون استفاده میشود.
سرنگ بی دی که ساخت آمریکا است در بازار ایران با دو نام و کاربرد متفاوت شناخته میشود :

  1. بی دی انسولین
  2. بی دی شیشه ای ( لوئرلاک )

درباره تزریق نوروبیون، سرنگ بی دی انسولین مناسب است.

قیمت سرنگ تزریق نوروبیون

شما مشتریان عزیز همواره می توانید با جستجوی در سایت ایبو کالا و همچنین پیگیری از طریق راههای مختلف ارتباطی – شماره های تماس – اینستاگرام – واتس آپ – از قیمت و هزینه انواع سرنگ تزریق مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *