تجهیزات پزشکی

مقایسه کیت پی آر پی ترکیه ای Vacusera با بی دی BD آمریکایی

مقایسه کیت پی آر پی ترکیه ای Vacusera با بی دی BD آمریکایی - ایبوکالا

یکی از محصولات مورد نیاز مراکز درمانی کیت پی آر پی میباشد که ما در این مقاله به مقایسه کیت پی آر پی ترکیه ای Vacusera با بی دی BD آمریکایی خواهیم پرداخت. پی آر پی در معنای لغوی آن به پلاسمایی گفته میشود که غنی از پلاکت است.

کیت پی آر پی ترکیه ای Vacusera

  • کیت پی آر پی vacusera ترکیه ای ، سوزن‌های جمع‌آوری خون Vacusera و لوازم جانبی مطابق با الزامات روش‌های جمع‌آوری خون، راحتی بیمار و ایمنی کاربر طراحی شده‌اند.
  • لوله های جمع آوری خون Vacusera از لوله PET نشکن، درپوش لاستیکی بوتیل و درپوش پلی اتیلن ساخته شده اند. این شرکت ( دیسرا ) لوله های برچسب دار با کاغذ پزشکی و همچنین لوله های برچسب دار شفاف را ارائه می دهد.
  • تمام اجزای سیستم های جمع آوری خون Vacusera راحتی بیمار را بهبود می بخشد، به جمع آوری خون ایمن و با کیفیت و همچنین نتایج آزمایشات قابل اعتماد کمک می کند.
  • سوزن های جمع آوری خون Vacusera برای جمع آوری خون استفاده می شود. سوزن ها با سیلیکون پوشانده شده اند، اصطکاک کم دارند و از ورود ورید بسیار ملایم اطمینان می دهند.
  • سوزن های 20 گرم زرد، 21 گرم سبز و 22 گرم مشکی در دسترس هستند و به راحتی با رنگ توپی سوزن قابل شناسایی هستند. سوزن‌های Vacusera Vision به کاربران کمک می‌کنند تا در هنگام جمع‌آوری خون، کنترل بصری داشته باشند. دو نوع سوزن Vacusera Vision موجود است: 21 G و 22 G
  • محصولات پی آر پی VACUSERA با ژل حاوی ژل جداکننده سلول بر اساس این اصل است که لایه پی آر پی تشکیل شده بر روی ژل پس از سانتریفیوژ با چندین بار وارونگی به راحتی جمع آوری می شود. PRP به‌دست‌آمده خالص و متراکم است، زیرا اجزای خونی که وجود آنها در PRP نامطلوب است، پس از سانتریفیوژ در زیر ژل جداکننده سلول باقی می‌مانند. دستگاه انتقال و سیستم انژکتور luer-lock موجود در کیت، جمع آوری PRP را بسیار آسان و ایمن می کند.
  • لوله‌های ژل پی‌آر پی VACUSERA حاوی ژل جداکننده سلولی هستند که امکان جداسازی پلاکت‌ها از گلبول‌های قرمز را فراهم می‌کند. به این ترتیب، قسمت پلاسمایی که پلاکت ها پس از سانتریفیوژ در آن متمرکز می شوند، به راحتی قابل جمع آوری است.
  • سوزن های جمع آوری خون Vacusera دارای گواهینامه CE و بر اساس دستورالعمل های 93/42/EEC ساخته شده است.
مقایسه کیت پی آر پی ترکیه ای Vacusera با بی دی BD آمریکایی - ایبوکالا

مقایسه کیت پی آر پی ترکیه ای Vacusera با بی دی BD آمریکایی – ایبوکالا

لوله پی آر پی آمریکایی BD

Becton, Dickinson and Company که با نام BD نیز شناخته می‌شود، یک شرکت فناوری پزشکی چندملیتی آمریکایی است که دستگاه‌های پزشکی، سیستم‌های ابزار و معرف‌ها را تولید و می‌فروشد. BD همچنین خدمات مشاوره و تجزیه و تحلیل را در مناطق جغرافیایی خاص ارائه می دهد.

BD یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های جهانی فناوری پزشکی در جهان است و با بهبود کشف پزشکی، تشخیص و ارائه مراقبت‌ها، دنیای سلامت TM را به پیش می‌برد. این شرکت از قهرمانان خط مقدم مراقبت های بهداشتی با توسعه فناوری، خدمات و راه حل های نوآورانه حمایت می کند که به پیشرفت درمان بالینی برای بیماران و فرآیند بالینی برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی کمک می کند. BD و 75000 کارمند آن اشتیاق و تعهدی برای کمک به افزایش ایمنی و کارایی فرآیند ارائه مراقبت پزشکان دارند، دانشمندان آزمایشگاه را قادر می‌سازد تا بیماری را به طور دقیق تشخیص دهند و توانایی‌های محققان را برای توسعه نسل بعدی تشخیص‌ها و درمان‌ها ارتقا دهند. BD تقریباً در هر کشوری حضور دارد و با سازمان‌هایی در سراسر جهان برای رسیدگی به برخی از چالش‌برانگیزترین مسائل بهداشت جهانی شریک است. با همکاری نزدیک با مشتریان، BD می تواند به افزایش نتایج، کاهش هزینه ها، افزایش کارایی، بهبود ایمنی و گسترش دسترسی به مراقبت های بهداشتی کمک کند.

تلاش برای تقویت سیستم های مراقبت های بهداشتی در سراسر جهان با توسعه و استقرار راه حل های مناسب بازار  از اهداف این شرکت است.

BD Global Public Health کار می‌کند تا فعالیت‌ها، اولویت‌ها و تلاش‌های توسعه را در راستای نیازهای بهداشت عمومی پیشرو در جهان هماهنگ کند.

کیت پی آر پی بی دی

  • کیت پی آر پی بی دی BD بسته بندی 100 عددی
  • محصول کمپانی بی دی در حجم 8.5 میل
  • حاوی ماده ACDA
  • دارای بدنه شیشه وکیوم شده
  • مناسب برای خونگیری پی آر پیPRP
  • از بین بردن جای جوش و اسکار
  • درمان طاسی سر و ابرو
  • تسریع در روند ترمیم زخم

2 دیدگاه در “مقایسه کیت پی آر پی ترکیه ای Vacusera با بی دی BD آمریکایی

  1. احسان خلیلوند گفت:

    بی دی خیلی بهتره؟ این ترکی ها جنسش شیشه ای نیست؟

    1. جعفری گفت:

      سلام
      از لحاظ کیفیتی تفاوت چندانی ندارد، فقط جنس کیت های ترکیه ای ژله ای می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *