تجهیزات پزشکی

ژل پرفکتا چیست ؟ ماندگاری آن چقدر است ؟

ژل پرفکتا چیست؟ماندگاری آن چقدر است؟ - ایبوکالا

حتما میدانید یک ضرب المثل است که میگوید :  فرانسوی ها در مورد زیبایی به خواستگار بودن شهرت دارند. آنها خلاق و وسواس و تمرکز زیادی روی زیبایی دارند. این مقاله درباره یکی از ژل های تولید فرانسه است. ژل پرفکتا چیست ؟ ماندگاری آن چقدر است؟
شما می توانید مطمئن باشید که مجموعه Perfectha ایمن و مؤثر است. در فرانسه طراحی، توسعه و تولید شده است، جایی که تنها، بهترین ها این کار را انجام می دهند.

ژل پرفکتا چیست ؟

بیش از 13 سال است که گروه تولیدی پرفکتا به زنان کمک می کند تا بهترین ظاهر خود را تجربه کنند. مجموعه Perfectha از بهترین مواد تشکیل دهنده استفاده می کند. برای به دست آوردن زیباترین نتایج، به یک پرکننده با کیفیت بالا نیاز دارید. و البته، تمام استانداردهای ایمنی مورد نیاز تعیین شده توسط مقامات بهداشتی را نیز رعایت می کند.

مزایای ژل پرفکتا  Perfectha

Perfectha خطی از ایمپلنت های ژل اسید هیالورونیک قابل جذب HA  است که برای اهداف بازسازی در درمان، به عنوان مثال:

  • لیپوآتروفی صورت
  • عدم تقارن مورفولوژیکی مرتبط با روند پیری

یا سایر شرایط زمینه ای در نظر گرفته شده است. Perfectha برای استعمال داخل پوستی و زیر جلدی است و در نواحی صورت و دست ها برای پرکردن فرورفتگی های پوست و همچنین برای افزایش حجم بافت کاشته ( تزریق ) می شود.

ژل پرفکتا - بررسی کامل - ایبوکالا

ژل پرفکتا | بررسی کامل | ایبوکالا

آیا استفاده از پرفکتا عوارض دارد؟

مانند تمام روش های این نوع، احتمال بروز عوارض جانبی وجود دارد، اگرچه همه آنها را تجربه نمی کنند. این عوارض جانبی شامل :

  • عفونت
  • حداقل واکنش التهابی حاد بافتی (قرمزی، تورم، بثورات پوستی، اریتم، توده ها و غیره)
  • درد (که ممکن است ماهیت موقت یا دائمی داشته باشد)، هماتوم گذرا یا کبودی را شامل می شود.

کاربردها و سوالات متداول درباره فیلر پرفکتا

در ادامه مقاله به کاربردهای ژل پرفکتا، نواحی تزریق این ژل و سوالات متداول شما پاسخ خواهیم داد.

آیا اثرات پرفکتا فوری است؟

نکته مهم در مورد پرکننده ها این است که خیلی زود تاثیر می گذارند. بنابراین اگر می‌خواهید برای یک شب خاص به دنبال آن باشید، می‌توانید یک روز قبل یک تزریق سریع داشته باشید و خود را برای میهمانی آماده کنید. در یک مورد بسیار نادر از عوارض جانبی (0.02٪)، نتایج را می توان با یک آنزیم معکوس کرد، بنابراین شما قادر خواهید بود در کمترین زمان به ظاهر خود بازگردید. برای خرید ژل پرفکتا دیپ اینجا کلیک کنید.

ماندگاری پرکننده های پوستی پرفکتا چقدر است؟

اثر پرکننده های پوستی Perfectha دائمی نیستند. اثرات دراز مدت به عمق و انتخاب درمان مورد نیاز بستگی دارد. نتایج می تواند تا 18 ماه در مناطقی مانند استخوان گونه یا چانه باقی بماند. برای نواحی ای که تحرک زیادی دارند مانند لب ها، نتایج تقریباً 6 ماه دوام دارند.

پرفکتا چگونه خطوط ریز و چین و چروک را کاهش می دهد؟

اسید هیالورونیک به طور طبیعی در پوست وجود دارد و با تامین رطوبت و خاصیت ارتجاعی پوست از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند. با این حال، افزایش سن باعث تجزیه HA می شود و باعث می شود پوست شادابی و قابلیت ارتجاعی خود را از دست بدهد و منجر به ظاهر شدن چین و چروک شود. Perfectha یک پرکننده پوستی HA است که به لایه‌ های مختلف پوست تزریق می‌شود و اثراتی را ارائه می‌کند که تا 18 ماه باقی می‌ماند.

در کجا می توان از فیلرهای پوستی استفاده کرد؟

مجموعه Perfectha از 4 محصول مختلف تشکیل شده است. هر گونه Perfectha به طور خاص برای مناطق مختلف درمان توسعه یافته است. این شامل بینی، لب ها و استخوان گونه می شود. آنها می توانند بسیاری از علائم مختلف پیری، از خطوط ریز اطراف چشم و لب ها، چین و چروک های عمیق بین بینی و دهان و کاهش حجم را درمان کنند.

ژل پرفکتا - ایبوکالا

توضیحات کامل درباره ژل پرفکتا ساخت فرانسه | ایبوکالا

آیا پرکننده های پوستی Perfectha ایمن هستند؟

بله، Perfectha برای استفاده در سراسر صورت و دست بسیار ایمن و موثر است. این محصول عوارض جانبی بسیار پایینی دارد و از سال 2007 دارای نشان CE برای استفاده در اتحادیه اروپا و کشورهای اروپایی است. در بیش از 70 کشور در سراسر جهان ثبت و راه اندازی شده است. Perfectha برای استفاده در ایالات متحده آمریکا به تازگی تأیید FDA را گرفته است.

هر چند وقت یک بار باید تزریق فیلر پوستی داشته باشم؟

بازه زمانی بین درمان های Perfectha بسته به محصول مورد استفاده، ناحیه درمان و تفاوت های فردی متفاوت خواهد بود. پزشک شما همچنین جدول زمانی ترجیحی خود را دارد، روش تزریق پس از آن که پزشک توانست شما را ارزیابی کند تا زمان بهینه برای «پر کردن» مناطق مختلف درمان را برای بهترین نتایج تعیین کند، مشخص می شود.

توصیه های مراقبت های بعد از تزریق پرفکتا چیست؟

برای به حداقل رساندن تورم توصیه می شود برای چند دقیقه کمپرس یخ را روی ناحیه تحت درمان قرار دهید. پزشک شما هر گونه مراقبت های بعدی خاص مربوط به درمان فردی شما را توصیه می کند. باید به بیمار توصیه شود که تا 24 ساعت پس از تزریق، آرایش نکند و از قرار گرفتن طولانی مدت در معرض اشعه ماوراء بنفش، دمای زیر صفر درجه سانتیگراد، سونا و حمام ترکی به مدت 2 تا 3 هفته پس از تزریق خودداری کند.

انواع ژل پرفکتا

مجموعه پرفکتا مدل های مختلفی را تا کنون روانه بازار کرده است. حتی مدتی است که ژل پرفکتا لیدوکائین دار نیز توسط این مجموعه تولید شده است.

خرید و قیمت پرفکتا

برای خرید انواع ژل صورت و بدن و همچنین مدل های مختلف محصولات پزشکی با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *