زیبایی و سلامت

بررسی فیلر رژیون REJEON

بررسی فیلر رژیون REJEON - ایبوکالا

همیشه برای زیباجویان چه جوان و چه میانسال و چه پیر، این سوال وجود دارد که کدام فیلر یا ژل برای تزریق بهتر است؟ ما اینبار به بررسی فیلر رژیون REJEON  می پردازیم. باز هم کره جنوبی یک فیلر تازه را روانه بازار کرده است که از فناوری تازه ای برای تولید استفاده می کند و اثربخشی بی نظیری بر روی پوست بیماران دارد. ما نمایندگی این فیلر را در ایران به عهده داریم و پیشنهاد می دهیم برای یکبار از فیلر رژیون استفاده کنید تا همیشه مشتری پر و پا قرص این فیلر شوید.

فیلر هیالورونیک اسید رجیون

REJEON نیز همانند دیگر فیلرها زیبایی یک پرکننده پوستی است که بیشتر محتویات آن از اسید هیالورونیک موجود در بدن انسان تشکیل شده و مواد اولیه آن از بهترین و شناخته شده ترین مواد حال حاضر دنیا به دست آمده است.
در ادامه چند مورد مهم در مورد این محصول را ذکر خواهیم کرد :

  1. رجیون به طور کامل آزمایش شده است، و تحت چندین روش دیالیز قرار می گیرد تا با استانداردهای ISO مطابقت داشته باشد تا همان کیفیت بالای رقبای پیشرو خود را حفظ کند.
  2. فرمول REJEON 100% دارای پیوند متقابل است، زیست تخریب پذیر، غیر حیوانی و با بالاترین کیفیت است. اسید هیالورونیک آن بسیار غلیظ است و بدون هیچ گونه باقیمانده BDDE تا بالاترین درجه خلوص فیلتر شده است.

انواع ژل رژیون

قبل از آنکه به مزایای این فیلر با کیفیت بپردازیم باید به این نکته اشاره کنیم که رژیون انواع یا مدل های مختلفی دارد که بد نیست آن ها را نیز بشناسید.

  1. ژل رژیون فاین

این محصول بیشتر برای زیر چشم و لب استفاده می شود. FINE REJEON غلظت متعادلی دارد و در هنگام تزریق پزشک و بیمار را اذیت نمی کند.

  1. ژل رژیون درم

مدل درم بیشتر برای خط خنده و گونه استفاده می شود. DERM REJEON نیز غلظت مناسبی دارد و گزینه مناسبی برای تزریق می باشد.

  1. ژل رژیون والیوم

این محصول نیز عمدتا بر روی بینی و چانه تزریق می شود و از کیفیت فوق العاده بی نظیری برخوردار است. از مزایای تزریق ژل رژیون به پوست می توان به نکات زیر اشاره کرد :

  • اسید هیالورونیک REJEON می تواند چین و چروک ها را پر کند، به طوری که سطح پوستی که دارای چین و چروک است بلافاصله صاف یا لیفت شده و افراد به سرعت زیبایی طبیعی پوست خود و جوانی و تازگی را به دست می آورند.
  • اثری که رجیون بر روی پوست می گذارد، می تواند پوست را مرطوب و صاف، ظریف و لطیف نگه دارد و پوست شما پر از انعطاف باشد.
  • این محصول دارای اثر ضد چروک و مراقبت های بهداشتی است و عملکرد فیزیولوژی پوست را بازیابی می کند.
بررسی فیلر رژیون REJEON - ایبوکالا

بررسی فیلر رژیون REJEON | ژل رجیون – ایبوکالا

ماندگاری فیلر رژیون

به طور کلی همانطور که میدانید ماندگاری و اثربخشی هر نوع ژل و فیلر وابسته به موارد زیر است که یک به یک آن ها را می شماریم :

  • سن بیمار
  • تخصص و تجربه پزشک
  • ناحیه تزریق
  • کیفیت فیلر

اما میتوان در صورت ایده آل بودن تمام موارد ذکر شده ماندگاری فیلر رژیون را بین 12 تا 18 ماه دانست.

  • ژل تزریقی رجیون دارای هیالورونات سدیم متقاطع به عنوان HA تک فاز یا HA نسل دوم نیز شناخته می شود. ترکیبی از ویسکوزیته برشی بالا و ویسکوزیته پیچیده معقول، که برای تزریق دارای انسجام بالایی است که می تواند به طور موثری تأثیر نیروهای خارجی را مهار کند، انتشار و حرکت فیلر از روی پوست را کاهش دهد و پایداری بالاتری به همراه داشته باشد.

بررسی فیلر رژیون می گوید: این فیلر را جزو یکی از بهترین ژل های موجود در بازار است. ضمنا طبق گفته خود شرکت تولید کننده ( کره جنوبی ) تا کنون بیش از 20 میلیون نفر از این فیلر تزریق کرده اند که بسیار راضی بوده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *