زیبایی و سلامت

بهترین مارک بوتاکس در ایران کدام است ؟

بهترین مارک بوتاکس در ایران کدام است؟ - ایبو کالا

امروزه کلمه بوتاکس نامی آشنا برای همه ماست و نیازی به شرح آن نیست. بهترین مارک بوتاکس در ایران کدام است ؟ برای اشخاصی که قصد تزریق بوتاکس را دارند بسیار حائز اهمیت است. اطلاعاتی از قبیل میزان ماندگاری، قیمت، مزایا و معایب و … برای انتخاب یک بوتاکس مناسب اصل به شخص کمک زیادی کرده و از عوارض تزریق بوتاکس پیشگیری می کند. برای آگاهی بیشتر لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه شوید.

معرفی بوتاکس سیاکس

بوتاکس siax یک برند جهانی است که در 50 کشور جهان عرضه می شود. این محصول یک نوع پروتئین خالص بوده و زمانی که به محل مورد نظر تزریق می شود عضلات آن ناحیه منقبض شده و در نتیجه موجب کاهش چین و چروک می شود. بوتاکس سیاکس دارای اثر بخشی و ایمنی ثابت شده ای می باشد که باعث اعتبار جهانی آن شده است.

بوتاکس سیاکس ساخت کجاست ؟

برند سیاکس تولید کشور کره است و تقریبا در کل قاره آسیا شناخته می شود. بوتاکس سیاکس دارای تاییدیه جهانی از سازمان غذا و دارو آمریکا FDA می باشد.

ماندگاری بوتاکس siax

ماندگاری بوتاکس سیاکس بستگی به عواملی مانند سن شخص، جنسیت ، محل زندگی و روش تزریق بستگی دارد. اما میانگین ماندگاری آن 3 الی 4 ماه می باشد. و پس از مدتی باید دوباره مراحل تزریق انجام شود.

فواید بوتاکس سیاکس

از فواید این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دیستونی دهانه رحم
  • اسپاستیسیته کانونی
  • رفع خطوط پیشانی
  • لیفت ابرو
  • لیفت لبخند
  • از بین برنده خطوط کناری لب ها
  • ایجاد پوستی صاف و زیبا
  • کاهش چین و چروک
  • خنثی کردن رادیکال های آزاد
  • استرابیسموس و بلفارواسپاسم
  • هیپرهیدروز اولیه بغل
  • بی حسی خطوط گلابلا

قیمت بوتاکس سیاکس

این محصول در اندازه های 50 واحدی، 100 واحدی و 200 واحدی عرضه می شود که قیمت های آن با هم متفاوت است.

بهترین مارک بوتاکس در ایران کدام است؟

بهترین مارک بوتاکس در ایران کدام است؟

معرفی بوتاکس دیسپورت

بوتاکس دیصپورت یکی از محصولات جوانسازی پوست می باشد و مانند تمامی برندهای دیگر بوتاکس در ناحیه مورد نظر تزریق شده و عضلات را منقبض می کند. دیسپورت معروف یکی از بهترین انواع بوتاکس های موجود در ایران و جهان است. گاها با بوتاکس مصپورت اشتباه گرفته می شود که تفاوت بسیاری با یکدیگر دارند.

بوتاکس دیسپورت ساخت کجاست ؟

برند دیسپورت در کشور انگلستان با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا تولید می شود. این برند محبوب در اروپا، آمریکا ، استرالیا و آفریقا و آسیا بسیار پر کاربرد می باشد.

ماندگاری بوتاکس دیسپورت

تزریق بوتاکس دیسپورت در یک جلسه حدود 3 الی 10 دقیقه انجام می شود. البته که با توجه به حساسیت آن، حتما توسط متخصصین زیبایی تزریق شود. نهایتا ظرف مدت دو الی سه روز اثرات بوتاکس به خوبی قابل مشاهده بوده و میانگین ماندگاری دیسپورت سه الی پنج ماه است.

معایب و مزایای استفاده از بوتاکس دیسپورت

بوتاکس دیصپورت مناسب برای از بین بردن خطوط پیشانی، رفع خطوط پنجه کلاغی، خطوط اخم، درمان موقت میگرن با بوتاکس و رفع تعریق کف دست و زیر بغل می باشد. تزریق بوتاکس دیسپورت عوارض چندانی نداشته اما باید زیر نظر متخصص انجام شود تا دچار عوارض شدید و غیر قابل جبران نشوید.

قیمت دیسپورت

هزینه بوتاکس با توجه به ناحیه تزریق، تجربه پزشک و میزان نیاز بیمار متفاوت است. و به دلیل واراداتی بودن بوتاکس دیسپورت قیمت آن متغیر بوده و قبل از خرید باید قیمت محصول را ارزیابی نمایید.

بهترین مارک بوتاکس در ایران کدام است؟ که پاسخ آن در این مقاله سیاکس کره ای و دیسپورت انگلیسی می باشد. اگر قصد تزریق دارید باید حتما زیر نظر پزک و متخصصین زیبایی باشد تا یک انتخاب صحیح و مناسب برای شما انجام گیرد. و به هیچ عنوان در سالن های زیبایی و مراکز غیر بهداشتی تزریق بوتاکس انجام ندهید. زیرا ممکن است از محصولات بی کیفیت و برندهای نامعتبر استفاده نمایند و دچار عوارض بوتاکس شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *