زیبایی و سلامت

تفاوت ژل با فیلر چیست ؟

تفاوت ژل با فیلر چیست؟ - ایبوکالا

با افزایش سن، اعتماد به نفس خود را از دست می دهیم. این عمدتاً به دلیل فشارهای دنیای مدرن و استانداردهای زیبایی غیرواقعی تعیین شده توسط رسانه ها است. تفاوت ژل با فیلر چیست ؟ مقاله پیش رو به این سوال مهم پاسخ می دهد. سوالی که اکثر شما ممکن است به دنبال پاسخ آن باشید.

تزریق ژل یا فیلر، کدام بهتر است ؟

هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه آیا یک درمان زیبایی را انجام دهید یا خیر، باید به این فکر کنید که چرا آن را می خواهید و دقیقاً چه چیزی می خواهید از آن به دست آورید.

  • فیلرهای پوستی هیالورونیک اسید می توانند به بازگرداندن حمایت طبیعی پوست شما کمک کنند و با پر کردن و لیفت کردن پوست شما را جوان تر و درخشان تر نشان دهند.
  • یکی دیگر از گزینه های محبوب برای برخی از مشتریان، تزریقات محرک کلاژن یا همان ژل است.
  • انتخاب بین این دو روش درمانی بستگی به این دارد که روی کدام ناحیه از صورتتان تمرکز کنید و چه چیزی برای نیازهای پوست شما بهترین کار را دارد.

در این مقاله توضیح داده‌ایم که هر درمان چگونه عمل می‌کند و کدام قسمت از پوست را هدف قرار می‌دهد. درک آنچه شما نیاز دارید و چرا به آن نیاز دارید به شما کمک می کند تا در مورد بهترین اقدام برای نوع پوست خود تصمیم بگیرید تا به بهترین نتایج برسید.

تفاوت ژل با فیلر چیست؟ - ایبوکالا

تفاوت ژل با فیلر چیست؟| بررسی کامل – ایبوکالا

پرکننده های پوستی یا فیلر

هیالورونیک اسید چیست و چگونه به سلامت پوست ما کمک می کند؟

  • هیالورونیک اسید HA یک قند طبیعی در بدن است که در پوست، بافت های همبند و چشم ها یافت می شود. این ماده به دلیل توانایی چشمگیر خود در حفظ آب، مرطوب نگه داشتن و روان نگه داشتن بافت های شما مشهور است. اطمینان از هیدراته بودن پوست شما بسیار حیاتی است زیرا ظاهری نرم و لطیف به پوست می دهد.
  • دلیل اینکه HA یک پرکننده موثر است این است که یک ماده چاق کننده است که با پر کردن مناطقی از پوست شما که در آن حجم از دست داده اید، افتادگی و خستگی را برطرف می کند. این فیلر پوست شما را از شر ظاهری خسته و بی حال خلاص می کند و به آن ظاهری درخشان و با طراوت می بخشد. اغلب اوقات، زیبایی شناسی در واقع تغییر ظاهر شما نیست، بلکه بازگرداندن تعادل است تا دوباره جوان به نظر برسید.

ماندگاری فیلر چقدر است؟

درک چگونگی پیری پوست و تکنیک ها و محصولات مورد نیاز برای رفع نگرانی های شما ضروری است زیرا به شما کمک می کند تا بهترین درمان را انتخاب کنید.

شکل های مختلفی از پرکننده های HA وجود دارد که همگی برای اهداف مختلف استفاده می شوند. به عنوان مثال، فیلرهای لب از قوام متوسط ​​ضخیم برای به دست آوردن یک اثر ظریف استفاده می کنند، در حالی که فیلرهای گونه و فک از قوام ضخیم تری استفاده می کنند زیرا نیاز به رفع افتادگی عمیق زیر پوست دارند. هرچه پرکننده‌های HA ضخیم ‌تر باشند، تجزیه آنزیم‌های طبیعی شما دشوارتر می‌شوند، به این معنی که اثرات به این راحتی از بین نمی‌روند.

HA هنگام استفاده در ناحیه میانی صورت بسیار موثر است. همچنین می توان از آن در فک پایین استفاده کرد، اما برای دستیابی به نتایج مشابه در مقایسه با تزریق تحریک کلاژن، به HA بسیار بیشتری نیاز دارید. اثرات این پرکننده‌ها معمولاً 12 تا 18 ماه باقی می‌ماند. البته که قبل از تزریق ابتدا باید آن ناحیه را شناخته و با توجه به نیاز، فیلر و یا ژل را انتخاب نمایید. البته که لب ها یکی از مهم ترین اجزای صورت در زیبایی است که نیاز به تحقیق بیشتر دارد، که آن هم حالت ها و انواع مختلفی داشته، باید از انواع مدل تزریق ژل لب پزشک شما آگاهی داشته تا زیبایی شما دو چندان شود.

تفاوت ژل با فیلر چیست؟ - ایبوکالا

تفاوت ژل با فیلر چیست؟ | ماندگاری انواع ژل و فیلر – ایبوکالا

تحریک کلاژن یا تزریق ژل

کلاژن چیست و چرا به آن نیاز داریم؟

  • کلاژن پروتئینی است که پوست، ناخن و موی شما را سالم نگه می دارد. این ماده ای است که برای سفت و صاف نگه داشتن پوست شما لازم است. بعد از 25 سالگی، بدن شما تولید کلاژن را کاهش می دهد، به این معنی که پوست شما خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و خطوط و چین و چروک ایجاد می کند.
  • کلاژن / ژل برای صاف و سفت نگه داشتن پوست شما بسیار مهم است. به این فکر کنید که ما هر روز از چند حالت چهره استفاده می کنیم. لبخند می زنیم، می خندیم، اخم می کنیم، ابروهایمان را بالا می بریم که همه اینها خطوطی را روی صورتمان ایجاد می کند. هنگامی که ما جوان تر هستیم، در حالی که بدن ما هنوز در حال تولید کلاژن است، پوست صورت ما بدون برجای گذاشتن هیچ خطی به جای خود باز می گردد. با این حال، زمانی که تولید کلاژن کاهش می یابد، پایه ساختاری صورت ضعیف تر می شود که منجر به ایجاد خطوط صورت می شود.

چگونه می توانید بین این دو درمان یکی را انتخاب کنید؟

هم پرکننده های پوستی و هم تزریق های محرک کلاژن بسیار موثر هستند و ظاهر کلی پوست و ویژگی های صورت شما را تا حد زیادی بهبود می بخشند. در نهایت، انتخاب بین این دو درمان بستگی به آنچه در مورد نیازهای پوست شما در طول مشاوره اولیه شما با دکتر شارما آشکار می شود، دارد. هدف اصلی مشاوره این است که شما را با تمام دانش و مشاوره ای که نیاز دارید تجهیز کند تا تصمیمی آگاهانه در مورد اینکه کدام درمان به بهترین نحو نیازهای شما را برآورده می کند، بگیرید.

به یاد داشته باشید، آنچه برای دوست شما مفید است ممکن است لزوماً برای شما نیز مفید نباشد، زیرا همه اینها به نوع پوست شما بستگی دارد. یکی از باورهای اصلی ما این است که زیبایی شناسی غیر جراحی ترکیب علم و هنر پزشکی است. ما با پوست شما برای آنچه نیاز دارد رفتار می کنیم، نه برای آنچه در رسانه های اجتماعی مرسوم است. هدف اصلی ما این است که به شما کمک کنیم تا درمان مناسب را بر اساس آنچه می خواهید از آن به دست آورید، دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *