زیبایی و سلامت

دستگاه ایر براش ناخن چیست ؟

دستگاه ایر براش ناخن چیست ؟ - ایبوکالا

ایربراشینگ در بین علاقه مندان به هنر ناخن به طور فزاینده ای محبوب می شود، به دلیل توانایی آن در ایجاد تزئینات زیبای هنر ناخن که در تماس با ناخن طبیعی خشک می شوند. در این مقاله به سراغ سوالی که برای هرکدام از شما ممکن است ایجاد شود رفته ایم. دستگاه ایر براش ناخن چیست ؟

چگونه ناخن های ایر براش شده ایجاد کنیم ؟

کاربران Airbrush اکریلیک را روی پلاستیک، آرایش روی پوست، آبرنگ روی کاغذ و موارد دیگر اسپری می کنند.
ناخن های ایربراش شده با ایربراش کردن رنگ از طریق یا اطراف طرح شابلون ایجاد می شوند. با شابلون های ساخته شده از پلاستیک انعطاف پذیر یا کاغذ، طرح های بی حد و حصری برای انتخاب شما وجود دارد. می‌توانید با انتخاب قسمتی از شابلون که می‌خواهید از آن استفاده کنید، آن‌ها را با تکه‌های کوچک نوار تغییر دهید و روی بقیه چسب بزنید. این به این معنی است که از یک ورق شابلون، طرح های بسیار زیادی وجود دارد که می توانید ایجاد کنید. اگر استعداد خلاقانه و دست ثابتی دارید، حتی می توانید شابلون های خود را بسازید! ممکن است برای مثال، ساختن شابلون‌هایی از توری، پرها یا سوراخ‌ ها را آزمایش کنید.

نحوه عملکرد ایر براش بر روی ناخن

  • با فشار دادن هوا از طریق قلم مو، رنگ را به صورت اسپری وارد نازل می کند. هنگامی که روی سطحی قرار می گیرد، یک نقطه کوچک تشکیل می دهد. بسته به فشار هوا و نزدیکی ایربراش به سطح، اندازه قطرات و پوشش کلی آن را تعیین می کند. به عنوان مثال، هر چه ایربراش را دورتر بگیرید، پوشش روشن تر و لکه ها کوچکتر می شوند. ترفند این است که آزمایش کنید و ببینید چه چیزی برای شما مفید است.
  • روش اسپری کردن شما نیز مهم است، اما عموماً عمود بر روی ناخن، اسپری کردن صاف روی ناخن، ظاهری عالی به شما می دهد. با این حال، باز هم، آزمایش کنید، زیرا هر زاویه اثرات متفاوتی ایجاد می کند.
  • ابتدا روی کاغذ تمرین کنید و حس ایربراش را به دست آورید. خطوط مستقیم، نقاط و غیره. قبل از اینکه به ناخن های خود نزدیک شوید، با کارهایی که می توانید انجام دهید و آنچه دوست دارید آشنا شوید.
  • می‌توان از ایربراش برای ایجاد پس‌زمینه برای جلوه‌های دیگر هنر ناخن استفاده کرد، و حتی می‌توانید رنگ ‌ها یا شابلون ‌ها را لایه‌بندی کنید و طرح ‌های مختلف بسازید – تنها محدودیت، تخیل شماست.
دستگاه ایر براش ناخن چیست ؟ - ایبوکالا

دستگاه ایر براش ناخن چیست ؟ و کاربردهای آن

امکانات دستگاه ایربراش ناخن

  • یک ایربراش
  • کمپرسور هوا
  • محصولات پاک کننده
  • شابلون ها
  • رنگ ایربراش
  • تاپ کت

تمیز کردن ایربراش چگونه انجام می شود ؟

تمیز نگه داشتن ایربراش مهم است در غیر این صورت نازل ممکن است مسدود شود و رنگ آزاد نشود. رنگ را با محصول تمیز کننده ایربراش خود جایگزین کنید و آن را روی دستمال کاغذی اسپری کنید. سپس استون 100 درصد را داخل مخزن رنگ بریزید و ماشه قلم را فشار دهید تا استون و لاک ژل باقی مانده بیرون بیاید. این کار را باید چنیدن بار انجام دهید تا رنگ داخل دستگاه نماند.
قلم ایربراش نباید خیس شود و فقط مخزن لاک با روشی که گفته شد پاک شود. تمیز کردن سوزن ایربراش بعد از هر بار استفاده لازم نیست اما هر چند وقت یکبار طبق دستورالعمل در بروشور دستگاه، سوزن را خارج نموده و با پد و استون خالص تمیز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *