تجهیزات پزشکی, زیبایی و سلامت, ماسک جراحی

معرفی ماسک جراحی رملا

معرفی ماسک جراحی رملا - ایبو کالا

ماسک سه لایه جراحی رملا حیطه اولیه کاربردی این نوع ماسک را میتوان نقطه قوت آن دانست که از ورود آلودگی به سیستم تنفسی محافظت می کند. ماسک سه لایه جراحی رملا مناسب کادر درمان و پزشکی نیز می باشد البته با شرایط امروزه که درگیر بیماری خطرناک کرونا هستیم.که با معرفی ماسک جراحی رملا می توان به سلامت شما کمک بسیاری کرد.این محصول یک محصول پر کاربرد و با استفاده خیلی راحت است. دارای بسته بندی زیبایی بوده که درون هر بسته مقوایی دو بسته ماسک با بسته بندی پلاستیکی قرار داده شده است. که هر کدام از آن ها دارای 10 عدد ماسک سه لایه جراحی رملا می باشد.

ماسک جراحی رملا آنتی باکتریال

بسته بندی ماسک سه لایه جراحی رملا به گونه ای طراحی شده است. که با کمک برچسب آن می توانید به راحتی بر روی سطوح مختلف مانند دیوار، میز و یا پشت درب منزلتان نصب کنید. بسته بندی ماسک سه لایه رملا شبیه به جعبه دستمال کاغذی است. که میتوانید آن را در فضاهای سرپوشیده مانند آسانسور ها، مغازه ها، بیمارستان ها و…  یا آن را به دیوار ها بچسبانید. بسته بندی آن موجب می شود هنگامی که یک عدد ماسک را از درون جعبه بر میدارید سایر ماسک های موجود درون جعبه به بیرون کشیده نشوند وکاملا بهداشتی باقی بمانند.

این ماسک دارای سه لایه مجزا می باشد. که از ورود ذرات معلق و آلاینده های هوایی به درون دهان جلوگیری می کند. همان طور که می دانید پس از تولید ماسک ها در برابر نور یو وی قرار می گیرند. که موجب استریلیزه شدن ماسک ها می شود. و تمامی میکروب ها و باکتری های موجود از بین می رود. در نهایت ماسکی که به دست شما میرسد کاملا بهداشتی است.

جنس ماسک جراحی رملا

به گفته بسیاری از کارشناسان بهترین نوع ماسک در زمان حاضر برای استفاده عموم ماسک های سه لایه یا همان جراحی است. و این نوع ماسک بین ۸۰ تا ۹۰ درصد از انتقال احتمالی بیماری به فرد پیشگیری می کند. ماسک سه لایه جراحی رملا به صورت سه لایه تولید می شود. لایه وسطی آن ملت بلون و لایه های بیرونی و دورنی از جنس اسپان باند است.

ماسک سه لایه جراحی رملا از سه لایه تشکیل شده است. در بسته های 20 عددی عرضه می شود. نام تجاری آن فناوران شایا مید می باشد. دارای نشان های اداره کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی و و مورد تایید اتحادیه اروپا ( CE ) است. تولید ایران است که می توانیم با خرید آن از تولید ملی حمایت کنیم. این ماسک از لحاظ کیفیتی با ماسک های خارجی برابری می کند.

همچنین کش نگهدارنده آن به گونه ای طراحی شده. که بدون اذیت و آزار صورت می تواند ماسک را بر روی صورت کاملا فیکس کرده تا از عبور ذرات و آلودگی ها به داخل دهان و بینی پیشگیری کند. لایه ملت بلون یکی از قسمت ‌های مهم در ماسک ‌های جراحی و پزشکی است که نقش فیلتراسیون را دارد و از نفوذ ناپذیری بالایی در برابر میکروب ‌ها و ذرات نانومتری و ریز در هوا برخوردارست.

در صورت بروز هر یک از موارد نام برده بلافاصله ماسک را تعویض نمایید: آغشته شدن به خون ترشحات و یا هر عامل عفونی دیگر.

معرفی ماسک جراحی رملا - ایبو کالا

معرفی ماسک جراحی رملا یونی آنتی باکتریال

انواع ماسک

ماسک ابزاری است که به ‌طور معمول برای پوشاندن صورت استفاده می شود. ماسک ها بسیار متنوع هستند. که از انواع مختلف آن برای حفاظت، پنهان کردن، اجرای نمایش یا سرگرمی و تفریح استفاده می شود. در روزگار باستان ماسک‌ ها در مراسم آیینی و اهداف خاص به کار می‌ رفتند. همان طور که گفته شد ماسک ‌ها به‌ طور معمول برای پوشاندن صورت به کار می‌ رود اما ممکن است در موقعیتی دیگری از بدن بازیگر نیز استفاده شوند.

انسان ‌های غول پیکر منطقه‌ ای در استرالیا از ماسک‌ هایی استفاده می‌ کنند. که در واقع روح محافظ شخص هستند و بدن آن‌ ها را می‌ پوشاند در حالیکه زنان قبیله اینوئیت در آمریکای شمالی در هنگام قصه گویی و رقص از ماسک‌ های انگشتی استفاده می‌کنند. امروزه با توجه به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در سراسر جهان، از ماسک ‌های مختلفی در مقیاس گسترده استفاده می‌شود.

همچنین به علت کمبود ماسک در برخی از کشورها از جمله ایران، عده ای تصمیم گرفتند ماسک تنفسی طراحی و تولید نمایند. که به اصطلاح به ماسک‌ های خانگی معروف شدند. و به همین علت در مدت زمان کوتاهی جای ماسک ‌های پزشکی را گرفتند. اما در نهایت از لحاظ کیفیتی با ماسک سه لایه جراحی رملا قابل مقایسه نیستند.

ماسک صورت پارچه ای و پزشکی

مدیر واحد تحقیق و توسعه شرکت سازنده خط تولید ملت بلون در گفت و گویی تاکید بر این دارد. که ماسک های پارچه ای اثر بخشی برای پیشگیری از کووید ۱۹ ندارند اظهار داشت: این ماسک ها بیشتر برای جلوگیری از ذرات گرد و غبار کاربرد دارند. اما بدلیل اینکه از شبکه منظم تار و پود تشکیل شدند و هر چقدر دارای بافتی ریز باشند باز هم ذرات ویروس از آنها عبور می کند.

نورانی زاده با اشاره به اینکه ماسک های پارچه ای چیزی جز تاثیر ظاهری ندارند، افزود: استفاده از این ماسک ها مانند این است که ماسک جراحی بدون لایه ملت بلون به صورت خود زده باشیم.

به گفته وی استفاده از ماسک پارچه ای تنها در حالتی اثر گذار است که یک لایه ملت بلون داخل آن قرار گیرد به این صورت که لایه های ملت بلون جداگانه فروخته شود و افراد در هر بار استفاده یک لایه آن را داخل ماسک پارچه ای که برای این کار طراحی شده قرار دهند و استفاده کنند و پس از هر بار استفاده، لایه ملت بلون تعویض شود. و ماسک پارچه ای را نیز می توان شست و مجددا استفاده کرد. مطمئنا تعویض لایه ملت بلون پس از هر بار استفاده کمی دشوار است. پس بهتر است برای حفظ سلامتی خودمان از ماسک سه لایه جراحی رملا استفاده کنیم.

1 دیدگاه در “معرفی ماسک جراحی رملا

  1. طاهر مردانی گفت:

    بسته رو که باز کردم یدونه از ماسک ها یکم چروک شده بود وگرنه از لحاظ کیفیتی بد نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *