زیبایی و سلامت

معرفی چندین مدل برتر سوهان برقی

معرفی چندین مدل برتر سوهان برقی - ایبو کالا

سوهان برقی یا فایل الکترونیکی یک ابزار چرخشی با انرژی الکتریکی است که برای سوهان کردن ناخن ها یا برداشتن انواع کارهایی که روی ناخن انجام شده، استفاده می شود. در این مقاله به معرفی چندین مدل برتر سوهان برقی می پردازیم.

کاربرد سوهان ناخن

فایل الکترونیکی شما با طیف وسیعی از ابزارهای پروفیل، شکل دهی و پولیش کاربردهای زیادی دارد، از جمله:

  1. کوتاه کردن ناخن
  2. صاف کردن سریع ناخن ها
  3. آماده کردن ناخن های طبیعی برای اکستنشن
  4. از بین بردن ژل ناخن ها
  5. از بین بردن پوست سخت از پا
  6. انجام پر کردن های حرفه ای

خرید سوهان برقی

سوهان ناخن برای دستیابی به یک آرایش حرفه ای برای مانیکور یا پدیکور خانگی ایده آل هستند تا پاها و دستان شما جذاب به نظر برسند.

4 فاکتوری که هنگام خرید سوهان ناخن برقی ایده آل باید به آن توجه کنید:

  1. دریل ها باید اندازه فایل های استاندارد را داشته باشند.
  2. مته ها نباید زیاد لرزش داشته باشند.
  3. مته قدرت کافی برای استفاده طولانی مدت را ارائه دهد.
  4. سوهان برقی باید دارای گارانتی یا پشتیبانی فنی باشد.
معرفی چندین مدل برتر سوهان برقی - ایبو کالا

معرفی چندین مدل برتر سوهان برقی

سوهان برقی ناخن برای مصرف خانگی

برنامه های شلوغ زندگی هرکدام از ما زمان کمی برای رفتن به سالن زیبایی برای یک مانیکور به ما می دهد. اینجاست که بهترین سوهان برقی ناخن به کار می آید.
این دستگاه‌ها به شما کمک می‌کنند تا ناخن ‌های دست و پا را به راحتی در خانه ‌تان حفظ کنید. آنها به صورت ارگونومیک برای راحتی کاربر طراحی شده اند و به عنوان جایگزینی مقرون به صرفه برای سالن ها و مانیکورهای حرفه ای عمل می کنند.

شما به راحتی می توانید ناخن های خود را با این سوهان ناخن در حالی که روی کاناپه خود استراحت می کنید تمیز کرده، شکل دهید و صاف کنید.

به دست آوردن ناخن های زیبا هرگز آسان نبود. اما استفاده از سوهان برقی پس از هر بار استفاده، شما را شاداب و ناخن هایتان را تمیز و براق می کند.

بررسی انواع سوهان ناخن

اگر به دنبال یک سوهان برقی ناخن واقعا مقرون به صرفه هستید که نتایجی با کیفیت سالن ارائه دهد، باید موارد زیر را که انواع سوهان ناخن می باشد در نظر بگیرید.

این محصولات با داشتن موتور قدرتمند و در عین حال بی صدا و اتلاف حرارت هوشمند می باشند که از گرمای بیش از حد جلوگیری می کند.

با تنظیمات سرعت قابل تنظیم آن، شما قادر خواهید بود آن را مطابق با نیاز خود تنظیم کنید. این ابزار جمع و جور و سبک وزن است که حمل آن را آسان می کند. اکنون می توانید ناخن های خود را در هر زمان و هر کجا که بخواهید مرتب کنید!

  1. سوهان برقی نیل مستر JMD-303 : منبع انرژی: برق خانگی – دور موتور : 35 هزار دور بر دقیقه – کاربرد دستگاه : سوهان کشی ناخن – اقلام همراه: کنترل باکس،هند پیس، پدال پا، پایه نگه دارنده هندپیس و پک سر سوهان
  2. سوهان برقی ماراتن اسکورت 2 : ساخت کشور کره جنوبی – دور موتور 30000 دور – دسته آرایشی سبک
  3. سوهان برقی استرانگ 207 : ساخت کره جنوبی – قطع و وصل توسط پدال – طول عمر بالا – پر قدرت
  4. سوهان برقی استرانگ 210 : دارای پدال و آچار مجزا – دارای یک جفت جاروبک برای تعویض – قدرت 65 وات

خرید و قیمت سوهان برقی

مشتریان گرانقدر همواره از طریق شماره های ثابت شرکت و شماره تماس های همراه که در وب سایت ایبوکالا در بخش تماس با ما وجود دارد، می توانند از قیمت های روز با خبر شوند.
برای خرید انواع محصولات لوازم کاشت ناخن نیز تنها کافی است که محصول مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کنید یا از طریق تماس تلفنی با بخش فروش، محصول مورد نظر را سفارش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *