زیبایی و سلامت

مقایسه تزریق ژل به سینه و پروتز

مقایسه تزریق ژل به سینه و پروتز - ایبوکالا

با افزایش سن سینه ها دچار افتادگی و شل شدگی می شوند و همچنین عواملی مانند ژنتیک و شرایط زندگی بر کوچک بودن و افتادگی آن ها بی تاثیر نیست، به همین علت برای زیبایی و افزایش اعتماد به نفس خانم ها علم پزشکی و زیبایی به کمک خانم ها آمده است. تزریق ژل هیالورونیک اسید برای تقویت سینه موثر است.این تزریق یک جایگزین ساده و بی‌خطر برای زنانی است که می‌خواهند سینه‌های خود را بزرگ کنند، اما آماده انجام جراحی کاشت سینه نیستند و ما در این مقاله به مقایسه تزریق ژل به سینه و پروتز می پردازیم.

تزریق ژل سینه چگونه است ؟

حجم کمی از اسید هیالورونیک در این روش تزریق چندگانه برای افزایش تدریجی پر شدن سینه و افزایش اندازه کلی استفاده می شود. تزریق به لایه‌های مختلف سینه‌ها، مانند زیر غدد پستانی، ماهیچه‌های سینه‌ای و بافت چربی، برای به دست آوردن سینه‌ای ساخته می‌شود که طبیعی به نظر برسد.

کدام ژل برای تزریق سینه مناسب تر است ؟

این ماده تزریقی آرایشی به مشتری کمک می کند تا حجم بافت نرم را افزایش داده و ابعاد و شکل سینه را بازیابی و افزایش دهد. نه تنها این، این روش یک شکل جوان‌ تر را تشکیل می‌دهد. این به این معنی است که فرآیند حداقل زمان خرابی خواهد داشت یا بدون آن. بهترین بخش این روش غیر جراحی ایمن و موثر بودن آن است.

اگر بخواهیم چند مدل از ژل های تزریقی مناسب برای سینه را نام ببریم به شرح زیر می باشند :

  • فیلر زیشل ZISHEL ROSE GLAM

این محصول فیلر زیشل ZISHEL ROSE GLAM ، پرکننده بدن مبتنی بر اسید هیالورونیک از شرکت Cha Healthcare Systems است. با روش های نوآورانه و منحصر به فرد خود در زمینه تولید اسید هیالورونیک در بازار پیشرو است. این محصول یک محصول پرکننده بدن درجه یک است که برای بزرگ کردن موقت آلت تناسلی و حجم دادن به سایر نواحی بدن از جمله :

  • سینه
  • زیر بغل
  • باسن

و به طور کلی برای کانتورینگ بدن در نظر گرفته شده است.

  • ژل بدن گانا GANA HA

ژل گانا بر پایه اسید هیالورونیک بهترین ژل بدن است که ساخته شده و به مرور زمان بدون هیچ آسیبی جذب بدن می شود. این محصول از مولکول های بسیار ریز با قدرت اتصال بالا تولید شده به همین دلیل فرم و شکل خود را در طی زمان از دست نمی دهد و قالب گیری آن آسان می باشد. ژل بدن Gana مناسب برای فرم دهی و حجم دهی به سینه و باسن و ساق پا است. البته برای افرادی که بر اثر لیپوساکشن فرم بدن آن ها تغییر کرده و می خواهند اندام شان فرم بگیرید مناسب است. همچنین این محصول به دلیل نداشتن عوارض مناسب برای لب، گونه، چانه و زاویه سازی نیز می باشد.

مقایسه تزریق ژل به سینه و پروتز - ایبوکالا

مقایسه تزریق ژل به سینه و پروتز | بررسی کامل – ایبوکالا

مزایای تزریق ژل به سینه

تزریق ژل هیالورونیک اسید به سینه یک روش نسبتا تازه محسوب میشود و حتما باید توسط یک پزشک با تجربه و نام آشنا انجام شود. بنابراین در اینصورت مزایای زیر را می توانید تجربه کنید :

  1. نتایج فوری با کمترین ناراحتی ارائه می‌کند و در آزمایش‌های بالینی، با رتبه‌بندی بالایی از ظاهر، شکل و استحکام سینه‌ ها همراه بوده
  2. ژل اسید هیالورونیک که برای استفاده در پستان ساخته شده است، Macrolane، برای استفاده در اروپا تایید شده است اما در حال حاضر تاییدیه FDA در ایالات متحده را ندارد.
  3. نتایج بهتری را برای اصلاح عدم تقارن ارائه می دهد زیرا می توانید حجم را به طور دقیق تنظیم کنید. به لطف خواص ژل، خطر انقباض کپسولی وجود ندارد.
  4. هیچ عارضه جدی در مطالعات ذکر شده وجود نداشته است، اما ژل هیالورونیک اسید برای تقویت سینه جدید است، بنابراین هنوز اطلاعات طولانی ‌مدتی در مورد این روش وجود ندارد.

پروتز سینه (شکل مصنوعی سینه) چیست؟

پروتزهای جزئی در اشکال، اندازه ها، رنگ ها، ضخامت ها و مواد مختلف برای پر کردن دقیق حفره های بافت وجود دارند. بسیاری از پروتزها با سیلیکون نرم ساخته شده اند تا احساس و راحتی یک سینه طبیعی را بازسازی کنند. این محصولات می توانند :

  1. مستقیماً با نوارهای چسب بر روی پوست بچسبند
  2. در یک سوتین معمولی قرار گیرند
  3. یا داخل جیب سوتین ماستکتومی قرار گیرند
مقایسه تزریق ژل به سینه و پروتز - ایبوکالا

مقایسه تزریق ژل به سینه و پروتز | مزایا و عوارض – ایبوکالا

مزایا و عوارض پروتز سینه

پروتز سینه در ایران روشی دائمی برای بزرگ کردن سینه با پروتزهای سیلیکونی یا سالین است. پروتز زیبایی سینه برای تغییر سایز سینه و ایجاد تقارن با هدف زیباتر شدن سینه انجام می شود. پروتز سینه پس از سرطان نیز می تواند برای ترمیم و بازسازی سینه پس از ماستکتومی انجام شود.

شکل سینه مصنوعی و یا پروتز سینه علاوه بر مزیت آشکار متقارن به نظر رسیدن، ممکن است :

  • برای محافظت از جای زخم جراحی شما مفید باشد تا بهتر التیام پیدا کنید و بتوانید سوتین خود را در حین انجام کاری فعال نگه دارید.
  • بر کسی پوشیده نیست که داشتن سینه های برجسته می تواند تاثیر زیادی بر روی نوع لباس پوشیدن، زیبایی اندام و حتی اعتماد به نفس شما داشته باشد.

پروتز سینه در عمل های جراحی جدید عوارض جدی و چندانی ندارد. اما اگر نیاز به ترمیم و یا عمل دوم داشته باشید برخی از عوارض نادر این جراحی عبارتند از:

  1. گوشت اضافی روی جای بخیه که ممکن است ظاهر سینه را مخدوش کند.
  2. درد و سوزش قفسه سینه بعد از پروتز
  3. عفونت
  4. تغییر در احساس نوک سینه و خود سینه
  5. نشت یا پارگی پروتز

ماندگاری پروتز سینه

پروتز تقریبا دو سال دوام یا ماندگاری دارد، ولی با توجه به :

  • تعداد دفعات استفاده از آنها
  • شکل مراقبت
  • سبک زندگی

ممکن است مدت زمان کوتاهی یا طولانی تری داشته باشند.

مراقبت های بعد از عمل پروتز سینه

مهم ترین مراقبت های بعد از بزرگ کردن سینه می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • بانداژ محل جراحی را می توان بعد از 24 ساعت برداشت
  • بعد از 48 ساعت در صورت لزوم می توانید حمام کنید.
  • تا ۲ ماه به پهلو یا شکم نخوابید.
  • تا جایی که می توانید مراقب باشید که ضربه ای به آنها وارد نشود.
  • دست های خود را زیاد بالا و پایین نکنید.
  • بهتر است تا یک هفته بعد از عمل پروتز سینه رانندگی نکنید.
  • اگر متوجه التهاب، قرمزی یا گرمی سینه، تب یا تنگی نفس شدید، ممکن است عفونت داشته باشید. در اسرع وقت با جراح خود تماس بگیرید.
  • با توجه به مطالبی که در مورد مقایسه تزریق ژل به سینه و پروتز گفته شد امیدواریم اطلاعات لازم را کسب نموده و بهترین تصمیم را بگیرید.

5 دیدگاه در “مقایسه تزریق ژل به سینه و پروتز

  1. سمیه انیسی گفت:

    ممنون از شما برای مطالبتون. ژل رو باید خودمون بخریم یا از دکتر بگیریم؟ کدوم رو پیشنهاد میدین؟

    1. جعفری گفت:

      سلام
      تفاوتی ندارد می توانید ژل را مستقیما خرید کرده و یا از پزشک بخرید.

  2. انیس اخلاقی گفت:

    شما مشاوره هم دارین؟

    1. جعفری گفت:

      سلام
      برای مشاوره لطفا با شماره تماس های موجود تماس بگیرید.

      1. انیس اخلاقی گفت:

        چندبار تماس گرفتم پاسخگو نبودین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *