زیبایی و سلامت

ویال تراپی پوست به چه معناست ؟

ویال تراپی پوست به چه معناست؟ - ایبو کالا

با روش ویال تراپی مواد مغذی، ویتامین ها، ریز مغذی ها و درشت مغذی ها مستقیماً به سلول های پوست می رسد. ویال ها حاوی سرم غنی از سوپراکسید دیسموتاز و اسید هیالورونیک خالص و لیپوزومی با اثرات قوی در آبرسانی و محو شدن چین و چروک می باشد. در ادامه سوال ویال تراپی پوست به چه معناست ؟ را بررسی خواهیم کرد.

ویال چیست ؟

ویال که به آن آمپول نیز گفته میشود ترکیباتی فشرده هستند که خواص درمانی دارند و از ترکیبات ویتامین،روغن گیاهی و همچنین متریال دارویی تشکیل می شوند. البته این تعریف درباره محصولات زیبایی صدق می کند و در غیر اینصورت به ظرف کوچکی که از آن برای نگهداری دارو استفاده می شود نیز ویال گفته می شود.

تفاوت ویال و کوکتل

کوکتل گاهی ترکیب چند نوع ویال می باشد این در حالی ست که ویال  ترکیباتی فشرده هستند که به آن آمپول نیز می گویند و به غالبا به طور مشخص فقط یک کاربرد دارند.

انواع ویال

ویال ها با دارا بودن غلظت های متنوع و اندازه اثر گذاری متفاوت می شوند. تاثیر ویال بر روی پوست با توجه به ماده درون آن متفاوت است. در ادامه به سه نوع متفاوت ویال که بیشترین کاربرد را در زیبایی پوست دارند اشاره میکنیم :

  1. ویال کلاژن
  2. ویال هیالورونیک اسید
  3. ویال میکرونیدلینگ

ویال ها تنوع بیشتری دارند و ما فقط به سه مورد اشاره کردیم.

ویال تراپی پوست به چه معناست؟- ایبو کالا

ویال تراپی پوست به چه معناست؟| بررسی کامل |

ویال مالشی چیست ؟

یک محصول فوق العاده برای مراقبت از پوست است که دارای مجموعه ای عالی از مواد سازگار با پوست می باشد.با توجه به هزینه های کلینیک های زیبایی و نبود امکان مراجعه منظم به پزشک برای همه مردم، ویال مالشی راهی ساده و در دسترس برای عموم می باشد.
این محصولات با داشتن ویتامین و ترکیبات موثر، پوست شما را از نظر شفافیت و درخشندگی تقویت خواهند کرد و یک جایگزین مناسب برای انواع درمان تهاجمی می باشند.

کاربرد ویال برای پوست

همانطور که گفته شد ویال ها بر اساس نوع ماده درونشان تاثیرات متفاوتی دارند و به همین ترتیب کاربرد آن ها نیز متفاوت خواهد بود که در ادامه به بعضی کاربردهای ویال برای پوست می پردازیم :

  • ویال کلاژن : جوان کننده و سفت کننده پوست
  • ویال لیفتینگ و بوتاکس : ضد چین و چروک
  • ویال آبرسان : مرطوب کننده پوست
  • ویال آنتی اکسیدان : ضد لک و جوان کننده
  • ویال آنتی باکتریال : ضد جوش و ضد آکنه
  • ویال ویتامین سی C : سفید کننده پوست

چه کسانی نباید از ویال مالشی استفاده کنند ؟|عوارض ویال تراپی

اگر سابقه حساسیت پوستی دارید از ویال استفاده نکنید. همچنین اگر باردار هستید توصیه می شود که از استفاده ویال خودداری کنید.
همواره توجه داشته باشید که اگر نشانه های بروز حساسیت را در پوست خود دیدید، با پزشک خود مشورت کنید.  یادتان باشد که این ویال ها برای تزریق نیستند و طریقه مصرف آن مالش بر روی پوست است. شما هرگز نباید آن ها را به صورت زیرجلدی تزریق کنید.

 خرید و قیمت انواع ویال

شما مشتریان عزیز برای خرید و جویا شدن قیمت انواع محصولات زیبایی و پزشکی می توانید با ما در ارتباط باشید. راه های ارتباطی با شرکت از طریق تماس مستقیم و واتس آپ در تایم کاری همیشه باز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *