زیبایی و سلامت

بررسی کوکتل مزوتراپی فیوژن اسپانیایی

بررسی کوکتل مزوتراپی فیوژن اسپانیایی - ایبو کالا

کوکتل مزوتراپی فیوژن اسپانیایی یک برند حرفه ای مراقبت از پوست است که در بیش از 65 کشور جهان موجود است. فیوژن در سال 2002 ایجاد شد و بیش از 16 سال تجربه در زمینه مراقبت از پوست و پزشکی زیبایی دارد. هدف کوکتل فیوژن تولید راه حل های آرایشی جامع با درجه بالای کیفیت، ایمنی و نوآوری برای متخصصان زیبایی از جمله متخصصان پوست، پزشکان زیبایی و درمانگران زیبایی است. در اینجا به بررسی کوکتل مزوتراپی فیوژن اسپانیایی پرداخته ایم.

ضد چین و چروک، سفت کننده پوست، تحریک کلاژن، روشن کننده پوست، روشن کردن پوست، کنترل چربی و کاهش اسکار تنها برخی از فواید جوانسازی فیوژن تراپی هستند.

اگر با مزوتراپی آشنایی ندارید می توانید مقاله مزوتراپی چیست ؟ را مطالعه نمایید.

انواع کوکتل فیوژن و کاربرد آن

محصولات فیوژن اسپانیا انواع مختلفی داشته و کاربردهای آن نیز با یکدیگر متفاوت است که در ادامه به شرح هر کدام میپردازیم:

  • F-MESOMATRIX کوکتل مزو ماتریکس

این ترکیب قوی برای درمان چین و چروک های عمیق، اسکارها و ترک های پوستی توصیه می شود.

  • F–HA کوکتل آبرسان

درمان نهایی برای افزایش هیدراتاسیون، پر کردن چین و چروک های عمیق ساکن و بهبود کاهش حجم. یک پلی ساکارید طبیعی با خواص باورنکردنی، که با فرم خاصی تقویت شده است.

  • F-EYE CONTOUR کوکتل مزو دور چشم

کیسه های دور چشم، سیاهی دور چشم، چین و چروک، شلی و خشکی. پپتیدها و اسید هیالورونیک باعث تقویت استحکام، افزایش رطوبت و کاهش چین و چروک می شود. کوکتل مزو دور چشم فیوژن حاوی مقدار زیادی اسید هیالورونیک می باشد.

  • فیوژن تنوع محصولی بالاتری دارد که توضیح و بیان آن در این مقاله نمی گنجد.
بررسی کوکتل مزوتراپی فیوژن اسپانیایی - ایبو کالا

بررسی کوکتل مزوتراپی فیوژن اسپانیایی

فواید کوکتل مزوتراپی فیوژن

این درمان غیرجراحی طبیعی و ایمن، نتایج چشمگیری را در زمینه های :

  1. ریزش مو
  2. اسکار آکنه
  3. علائم کشش
  4. آکنه
  5. چین و چروک
  6. حجم پوست
  7. رنگدانه
  8. کمک به جوانسازی عمومی، درخشندگی و شفافیت پوست ارائه می دهد.

مزوتراپی فیوژن فرکشنال که مورد علاقه پزشکان و درمانگران پوست در سراسر جهان است، جایگزین ایمن و موثر یا مکملی برای لایه برداری شیمیایی، جراحی پلاستیک، IPL و لیزر است.

عوارض جانبی مزوتراپی

مزوتراپی یک درمان امیدوارکننده برای از بین بردن چربی های ناخواسته و کانتورینگ بدن است. با این حال، ایمنی و اثربخشی آن هنوز اثبات نشده است. بسیاری از مطالعاتی که انجام شده است مزوتراپی را برای درد – نه برای درمان زیبایی – بررسی کرده اند. پزشکان از هیچ فرمول استانداردی برای مزوتراپی استفاده نمی کنند. این بدان معناست که ممکن است با یک پزشک درمان کاملاً متفاوتی نسبت به پزشک دیگر داشته باشید. اگر می خواهید مزوتراپی را امتحان کنید، به یک پزشک دارای مجوز که تجربه زیادی در این روش دارد مراجعه کنید. این به کاهش عوارض جانبی مزوتراپی کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *