سوپر مارکت, قهوه

تشخیص قهوه علی کافه اصل از تقلبی

تشخیص قهوه علی کافه اصل از تقلبی - ایبو کالا

برند علی کافه با محصولات متنوع خود این روزها بسیار مورد استقبال دوست داران قهوه قرار گرفته است. در ادامه توضیحات کوتاهی را در ارتباط با برند علی کافه و قهوه فوری بلک گلد علی کافه به شما عزیزان ارائه می دهیم. البته که باید بدانیم تشخیص قهوه علی کافه اصل از تقلبی کار بسیار راحتی نیست اما در این مقاله میخواهیم راهکارهایی را به شما ارائه دهیم.

طرز تهیه قهوه علی کافه

قهوه یکی از نوشیدنی های پرطرفدار است که باید داغ و یا گرم میل شود. با محبوبیت آن انواع بسیار زیادی از قهوه در سراسر جهان تهیه و تولید می شود. اگر تا به حال به فروشگاه های قهوه رفته اید. حتما با انواع بسیار مختلفی از قهوه مواجه شده اید.

قهوه های موجود از لحاظ عطر و طعم با یکدیگر متفاوت هستند. و هر کسی متناسب با ذائقه خود نوعی از قهوه را انتخاب می کند. یکی از انتخاب های همیشگی افرادی که قهوه زیاد مصرف می کنند. پودر قهوه فوری بلک گلد علی کافه است.

زمان مناسب نوشیدن قهوه صبح تا عصر است. زیرا قهوه نشاط آور بوده و با نوشیدن قهوه هنگام شب ممکن است به راحتی به خواب نروید. اما اگر قصد بیدار ماندن در شب را دارید بهترین گزینه برای سرحال نگه داشتن تان یک فنجان داغ از نوشیدنی محبوب قهوه فوری علی کافه است.

تشخیص قهوه علی کافه اصل از تقلبی - ایبو کالا

تشخیص قهوه علی کافه اصل از تقلبی و فواید آن

فواید قهوه علی کافه

پودر قهوه فوری بلک گلد علی کافه 40 عددی یا علی بلک، برای علاقه مندان به قهوه تلخ و غلیظ  بسیار مناسب و فوق العاده می باشد. که به خاطر استفاده از ریشه گیاه جینسینگ طعم آن کمی هم به ترش مزه گی نزدیک است.

این قهوه فوری که شامل 40 عدد 2.5 گرمی می باشد. دارای روش استفاده بسیار آسانی است و فقط با استفاده از مقدار  170 میلی لیتر آب جوش می توان آن را تهیه و از آن استفاده کرد.

علی کافه بدون شکر و خامه اضافی می باشد و فقط شامل قهوه خالص به همراه عصاره جینسینگ و گیاه تونکات است. و همین موضوع دلیلی است که این قهوه برای کسانی که دیابت دارند یا افرادی که در رژیم هستند. و مخصوصا ورزشکارانی که قبل از تمرین خود از قهوه استفاده می کنند بسیار مناسب باشد.

معمولا محصولات شرکت علی کافه در ایران با رنگ آنها شناخته می شوند. که مهمترین آن ها را به صورت زیر می توان لیست کرد. علی کافه بلک گلد (مشکی)، پرمیوم گلد (طلایی)، جنسینگ بدون شکر (نقره ای)، علی تی(سبز، که البته این محصول چای فوری می باشد نه قهوه فوری)، فرنچ رست و قهوه کلاسیک.

تشخیص قهوه علی کافه اصل از تقلبی - ایبو کالا

تشخیص قهوه علی کافه اصل از تقلبی – ایبو کالا

قهوه فوری علی کافه اصل

برای تشخیص قهوه علی کافه اصل باید با ویژگی‌های این محصول آشنا شده تا آن را خوب بشناسید. پس ادامه این مطلب را برای آشنایی بیشتر مطالعه کنید.

  • حجم متناسب پودر قهوه : یکی از ویژگی‌های مهم قهوه‌ علی‌ کافه حجم زیاد پودر آن است. با افزایش حجم آن طبیعتا بوی قهوه نیز افزایش پیدا می کند. و دلیلی برای انتخاب قهوه ای خوش طعم می باشد.
  • بوی ظریف و مطبوع: با باز کردن درب پاکت قهوه علی کافه بویی ظریف و جذابی به مشام شما می رسد. که میل به نوشیدن آن را در انسان چند برابر می کند.
  • رنگ درخشان: یکی دیگر از ویژگی‌های مهم قهوه علی کافه ظاهر درخشان آن است. قهوه با کیفیت به خاطر تفت دادن آن بعد از دم کردن و سرد شدن هنوز ظاهر درخشان خود را حفظ می‌کند.
  • طعم بی‌نظیر و منحصر به‌ فرد: اگر طرفدار قهوه باشید مطمئناً از کیفیت قهوه علی کافه با خبر هستید. این قهوه در عین خوشمزه بودن یک طرح ملایم ترشی هم دارد. که میزان ترشی بین قهوه‌های مختلف فرق می‌کند.
  • کالری قهوه علی کافه: قهوه علی کافه ترکیب فوق‌العاده است که با داشتن عصاره جنسینگ آرامش و شادی را به ذهن و بدن شما هدیه می‌بخشد. در هر ۱۰۰ گرم قهوه علی کافه حدود ۳۲۰ کیلوکالری وجود دارد. که ۱۶۸ گرم کربوهیدرات و ۱۲ گرم پروتئین در دل خود گنجانده است. حال با توجه به میزان کالری این مدل قهوه می‌توانید برنامه غذایی خود را مشخص کنید.

خرید قهوه علی کافه

نکته مهمی که باید از آن آگاه شوید، این است که این قهوه به دلیل استفاده از ترکیبات یک گیاه محلی به نام علی تونکات اسم این شرکت را Ali Cafe نام گذاری کرده اند. چرا که دلیل اصلی خاص بودن طعم محصولات این برند، استفاده حرفه ای و صحیح از همین گیاه است.

12 دیدگاه در “تشخیص قهوه علی کافه اصل از تقلبی

  1. هلیا عراقی گفت:

    یکی از بهترین قهوه هاست

  2. احسان نیازی گفت:

    مساله ی من با این قهوه ها اصل و فرع بود نشه . چجوری باید تشخیص داد؟ اینا توی ایران پر میشه یا وارداتیه؟

    1. شهسواری گفت:

      سلام این قهوه ها نسخه وارداتی هستند

  3. سعید نعمتی گفت:

    سلام وخسته نباشید
    بنده مطالب شما رو خوندم اما هیچ مطلب مفیدی در خصوص اصل و فرع محصول و تشخیص از بسته بندی و سایر چیزهای ظاهری محصول عنوان نشد.با احترام احتمالا اصل و فرع محصول از بسته بندی برای مدیران محترم سایت هم امکان پذیر نیست.

    1. رضا گفت:

      سلام
      وقتی بسته رو باز کردین میتونین متوجه بشین اینو .روی هر کدوم از قهوه های تک نفری اگه دقت کنید عکس چنتا دونه قهوه هست . اصل ها رنگشون کمرنگ و ماته ولی های کپی ها رنگشون روشن و واضحه. اگه خواستین من عکسشو دارم به ایمیلم پیام بدین بفرستم
      Rema.blue@gmail.com

      1. جعفری گفت:

        سلام
        ممنون از نکته ای فرمودین

  4. مانی گفت:

    اگه پاسخگو بودید
    حتمن میپرسیدم

    1. جعفری گفت:

      سلام
      اگر سوالی هست در خدمتیم

  5. رضا گفت:

    نمونه اصلی باید عبارت بلک گلد به صورت هاشور باشه.همچنین دور دونه قهوه هم باید هاشور خورده باشه.شماره آخر بارکد نمونه اصلی ۹ هست و دیگر شمارها نظیر ۶ که خیلی وشابه اصلی هست و یا ۸ تقلبی هست.رنگ روی جلد دور فنجون قهوه باید قهوه ای کم رنگ باشه.همچنین نمونه های تقلبی اون طرز تهیه اش که سه تا فنجون کشیده رفته زیر جلد تاشده،در حالی که نمونه اصلی واضح و مشخص هست رو جلدش بدون اینکه رفته باشه زیر جلد تا خورده شده.و….

    1. الینا گفت:

      ممنونمممم چقدر عالی توضیح دادید واسه اولین بار توعمرم ازنزدیک چک کردم الان ومتوجه شدم مرسییییی بزرگترین مشکل زندگی منو همسرمو حل کردینا😂😂😂🤩🤩🤩موفق باشین

    2. سارا گفت:

      من مدت زیادیه دنبال اصل ش هستم ولی تا دلت بخواد تقلبی اومده مررررررسی از توضیحات مفیدتون🙏🙏😍😍

    3. سارا گفت:

      مدددت زیادی بود دنبال اصلی بودم واقعا ممنونممممم🙏🙏🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *