سوپر مارکت

طرز تهیه نودل کره ای

طرز تهیه نودل کره ای - ایبو کالا

نودل کره ای محصول وارداتی از کشور کره جنوبی است که دارای کیفیت بالای تولید است. نودل یک وعده غذایی هست که در سالهای اخیر مخاطبان زیادی در سراسر ایران جذب کرده. به خصوص برای مادران شاغل که اغلب درست کردن غذا یک از نگرانی های در طول روزشان می باشد. البته انواع طعم ها و مزه های مختلف نودل کره ای توانسته این موضوع را هموار تر کند. شرکت کره ای تولید کننده ی نودل به تمامی مخاطبان اهمیت داده است و این موضوع بسیار جالب توجه است. برخی از فرزندان علاقمند به طعم های ملایم و شیرین نودل هستند. ولی مخاطبان بزرگ سال تمایل به خوردن طعم های تند و نو می باشند. که در ادامه با طرز تهیه نودل کره ای به صورت کامل آشنا می شوید.

آموزش نودل کره ای

وجود نودل همیشه در هر خانه ای مهم و ضروری است چون گاهی فرصت برای درست کردن غذا نیست و عجله داریم. پیشنهاد ما برای درست کردن یک غذای فوری بسیار خوشمزه در محل کار که نیاز به مواد اولیه خاصی نباشد و بتوان در کم ترین و سریع ترین زمان ممکن وعده غذایی حاضر شود نودل کره ای پیشنهاد می شود.

طرز تهیه نودل کره ای بسیار راحت است کافیه یک مقدار آب جوش و یک لیوان تهیه کنید نودل کره ای نیز که متناسب با طعم مورد علاقه تان نیز که قبلا تهیه نمودید به سرعت یک غذای گیرا تهیه کنید. از خوبی های نودل که بخواهیم بگوییم اول به سرعت عمل آوری یک غذا و سپس به جمع و جور آن اشاره کرد حتی شما در طبیعت قرار بگیرید با درست کردن آب جوش و یک نودل می توانید یک وعده غذایی خوشایند و پینک کی تجربه کنید.

نودل کره ای

نودل کره ای محتوی مقدار زیادی کالری و کربوهیدرات بوده و بنابراین یک وعده غذلی کامل برای افرادی که در طول روز به انرژی نیاز دارند به شمار می رود. نودل نوعی از غذا است که از برش خمیر تقطیر (عمل آوری نشده) تولید میشود. از مرسوم ترین نوع نودل خمیر های بلند نازکی را می توان مثال زد که فرم ‌های موجی، لوله‌ای، رشته‌ای و صدفی دارند.

به طور معمول نودل را در مخلوط آب جوش و یک مقدار روغن و نمک میپزند اما در یکسری از مناطق هم به صورت سرخ شده استفاده میکنند. نودل معمولا با انواع سس و یا سوپ سرو می شود و نودل را برای مدت کوتاهی می توان در یخچال نگهداری کرد. نودل های کره ای نسبت به نودل های ایرانی وزن بیشتری دارد پس اگر محتویات یک بسته برای یک فرد زیاد باشد می تواند مقداری از نودل کره ای را مصرف کند. در ترکیبات نودل از آرد نرم با کیفیتی استفاده میکنند که مختص ساخت نودل است.

اگر از آرد های متفرقه در ساخت نودل استفاده شود نودل مزه خوبی نخواهد داشت. باید بدانید که نرم بودن آرد باعث روشن تر شدن رنگ رشته های نودل و لطیف تر شدن و تسریع در پخت آن می شود. نودل برای سالاد اغلب در آب سرد تهیه می شود و در زمانی که به صورت یک وعده غذایی قصد دارید میل کنید می توانید آن را در آب جوش طبخ کنید.

طرز تهیه نودل کره ای - ایبو کالا

فواید و مضرات نودل کره ای

نودل ماده غذایی بسیار مقوی بوده و که در کشور کره و رستوران های معروف کره به صورت دستی به همان روش معمول تهیه شده به همراه مواد غنی دیگری طبخ می شود پس می تواند یک گزینه مناسب برای افزایش قدرت ایمنی و مقاومت در برابر بیماری هاست. جالب است بدانید در سال ۲۰۱۵ تخمین زده شده که در سراسر جهان ۹۷ بیلیون بار نودل سرو شده است.

ترکیبات نودل کره ای شامل آرد گندم ، آب ، نشاسته ، نمک کنسویی و سایر مواد طعم دهنده خوراکی ساخته شده است. و اما توصیه هایی برای مصرف روزانه نودل که کارشناسان تغذیه با تحقیق و بررسی و مطالعه به توجیه آن پرداختند به این صورت است که تحقیقات دانشگاه پزشکی هاروارد نشان داده افرادی که برنامه غذایی سرشار از سدیم دارند و پتاسیم کمی مصرف می کنند بیشتر در خطر مرگ بر اثر حملات قلبی و دیگر مشکلات مربوط به آن قرار دارند. نودل های فوری نسبت به نودل های طبخ دستی کمتر از مواد مغذی درست شده اند پس نباید بخش عمده ای از برنامه غذایی ما را به خود اختصاص دهد.

خوردن مقدار زیاد نودل می تواند باعث کاهش فیبر، ویتامین و مواد معدنی در برنامه غذایی و همچنین مقدار زیادی کربوهیدرات تصفیه شده و سدیم باشد و مصرف زیاد روزانه باعث چاقی کودکان و سندرم متابولیک برای خانم ها می شود. میزان کالری به دست آمده از یک بسته نودل برابر با دو وعده غذایی می باشد. درکنار استفاده از نودل از میوه و سبزیجات و پروتئین نیز در طول روز استفاده شود.

ولی می دانیم که نودل یکی از مناسب ترین غذا های فوری بدون دردسر و راحت است که در سراسر جهان خورده می شود. نودل کره ای از قبل پخته شده است در بسته های پلاستیکی بصورت نیمه آماده تولید شده است و شرکت سازنده در انواع مختلفی این نودل ها را عرضه می کند از جمله مدل لیوانی که شما قادر خواهید بود با اضافه کردن یک مقدار آب جوش در پنج دقیقه وعده غذایی خود را آماده کنید.

5 دیدگاه در “طرز تهیه نودل کره ای

  1. مهلقا محمودی گفت:

    چجوری میشه سفارش داد؟

    1. شهسواری گفت:

      سلام
      خیلی راحت کافیه در صفحه محصول دکمه زدن به سبد خرید رو بزنید سپس برید دکمه تسویه حساب ها رو بزنید و مشخصاتتون رو وارد کنید

  2. آرزو رادمنش گفت:

    از مطالب سایتتون استفاده میکنم.اهل سفارش دادن نیستم خخخخخ اما میخونم مطابتونو خیلی مفید هستن

  3. سبحان کریمی گفت:

    سامیانگ هم دارید؟

    1. شهسواری گفت:

      سلام بله در سایت جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *