تجهیزات پزشکی

مقایسه سه پالس اکسیمتر مدل LK88 و LK89 و جیزیکی 303

مقایسه سه پالس اکسیمتر مدل LK88 و LK89 و جیزیکی 303 - ایبو کالا

در این مقاله می خواهیم به مقایسه سه پالس اکسیمتر مدل LK88 و LK89 و جیزیکی 303 بپردازیم. کمی قبل تر میزان اکسیژن و ضربان قلب را با دستگاه های بزرگ اندازه گیری می کردند. اما امروزه با آمدن ویروس کرونا متخصصین پالس اکسیمتر های انگشتی را طراحی کردند. این پالس اکسیمترها به دلیل قابل حمل بودن و راحتی استفاده بسیار مناسب بیماران کرونایی است. در بازار مدل ها و برندهای مختلفی موجود عرضه می شود. اما پرفروش ترین پالس اکسیمترها مدل های JZK-303 ،LK89 و LK88 می باشد.

پالس اکسیمتر جیزیکی 303

پالس اکسیمتر جیزیکی مدل JZK-303 در مقایسه با پالس اکسیمترهای دیگر مانند پالس اکسیمتر مدل LK89 و LK88 بسیار دقیق تر و حساس تر است. به دلیل حساسیت بالا و دقت زیاد این محصول برای بیماران کرونایی و بیماران حاد قلبی تنفسی بسیار مناسب است. و به دلیل حمل راحت می توانید در تمامی محیط ها و شرایط از آن استفاده کنید.

پالس اکسیمتر مدل جیزیکی 303 از مواد اولیه با کیفیت تهیه تولید شده است. و همچنین برای اندازه گیری میزان اکسیژن و تعداد ضربان قلب از مادون قرمز بسیار حساسی نسبت به سایر پالس اکسیمتر ها استفاده شده است.

پالس اکسیمتر جیزیکی میزان اکسیژن خون را می سنجد حتی سعی شده درصد اندازه گیری آن همانند نمونه های آلمانی این محصول با کاهش خطا همراه باشد

قابلیت اندازه گیری ضربان قلب آن از 30 تا 250  bpm می باشد. با هر جفت باتری که درون دستگاه قرار می گیرد. به طور میانگین شما قادر خواهید بود 3500 بار دستگاه را روشن نمایید.  اگر باتری رو به اتمام باشد پیام اخطار بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود. پالس اکسیمتر جیزیکی مدل JZK-303 در رنگ های زرد، سبز، آبی، صورتی و طوسی تولید می شود.

ظاهری شکیل تر و زیباتری نسبت به سایر مدل های موجود در بازار دارد. برای راحتی حال شما عزیزان دورن جعبه یک عدد بند نواری که به دستگاه متصل می شود قرار داده شده است. همچنین یک عدد دفترچه راهنما برای نحوه استفاده و توضیحات بیشتر داخل جعبه موجود می باشد.

پالس اکسیمتر جیزیکی مدل JZK-303 ساخت کشور چین، وزن آن 50 گرم، ابعاد آن 50*25*20 سانتی متر است. دارای گواهی نامه استاندارد از اتحادیه اروپاCE، گواهی نامه استاندارد FCc، گواهی نامه های ISO 9001 و ISO13485 می باشد.

 

مقایسه سه پالس اکسیمتر LK88 و LK89 و جیزیکی 303 -ایبو کالا

مقایسه سه پالس اکسیمتر مدل LK88 و LK89 و جیزیکی 303

ویژگی پالس اکسیمتر مدل LK88

پالس اکسیمتر مدل LK88 قابلیت اندازه گیری ضربان قلب ما بین 25 تا 250bpm را دارد. درصد اکسیژن خون را از 70 تا 100درصد نمایش می دهد. فقط در یک رنگ سرمه ای سفید تولید و عرضه می شود. دارای گواهی نامه های معتبر CE از اتحادیه استاندارد اروپا می باشد. یک بار مصرف نیست و پس از استفاده و خرابی آن را هرگز درون سطل زباله نیندازید. پالس اکسیمتر LK88 درون جعبه هایی قرار دارد و همراه آن گواهی نامه محصول به همراه یک عدد بند نگه دار می باشد.

قابلیت نمایش در 4 جهت مختلف را دارد. صفحه نمایش آن LED است به همین دلیل قابلیت خواندن از مقداری فاصله را دارد. هنگام روشن بودن و در عین کار کردن میزان تعداد ضربان قلب، میزان درصد اکسیژن خون، میزان درصد باتری باقی مانده و نمودار سینوسی از ضربان قلب را نمایش می دهد. برای روشن کردن دستگاه درپوش باتری را برداشته و دو عدد باتری 1.5 ولتی در جهت های مخالف یکدیگر قرار دهید.

سپس دکمه تعبیه شده بر روی آن را فشار دهید. و انگشت خود را درون آن قرار دهید. به راحتی از وضعیت سلامت خود آگاه می شوید.حسگر های این محصول لیزری است و آسیبی به بدن وارد نمی کند. این محصول دارای آلارام بوده و در موقعیت های حساس هشدار می دهد. مناسب برای بیماران قلبی و تنفسی و ورزشکاران است. پالس اکسیمتر مدل LK88 اکسیژن خون را مابین 70 تا 100 درصد نمایش دهد البته با تفاوت 2 درصد خطا. به همین دلیل استفاده از آن برای بیماران کرونایی توصیه نمی شود.

ویژگی پالس اکسیمتر مدل LK89

این محصول دارای صفحه نمایش LCD رنگی است. ضربان قلب را به صورت نمودار Pulse Rate و عدد بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود. بر روی صفحه نمایش شما می توانید میزان اکسیژن خون، میزان ضربان قلب، نمودار ضربان قلب و مقدار باتری را مشاهده کنید.

پالس اکسیمتر مدل LK89 میزان ضربان ضربان قلب را ما بین 30 تا 250bpm نشان می دهد. و اکسیژن خون را از 70 تا 100 درصد نمایش دهد. مدل انگشتی می باشد. که مناسب برای استفاده روزانه است

دارای ابعاد 40*65*70 میلی متر می باشد. صفحه نمایش آن 1.6 اینچ و مجموعا وزن آن 50 گرم می شود. برای راحتی انگشت روکش داخلی آن از جنس سیلیکون طراحی شده است. باتری مناسب این محصول AAA یا همان باتری نیم قلم 1.5 ولتی است. برای روشن شدن به برق 3 ولت نیاز دارد پس دو عدد باتری 1.5 ولت کافی می باشد.

این محصول دارای گواهی نامه های FCC سازمان استاندارد جهانی آمریکا و CE سازمان استاندارد اروپا می باشد. درون جعبه یک برگه راهنما و یک عدد بند نگه دارنده قرار دارد. هر سه مدل پالس اکسیمتری که گفته شد محصول کشور چین و از یک برند هستند و مدل LK88 و LK89  تفاوت زیادی از لحاظ کیفیتی با یکدیگر ندارد و تقریبا شبیه به هم است.

اما پالس اکسیمتر مدل JZK-303 دقت بیشتری در اندازه گیری میزان اکسیژن خون و ضربان قلب دارد. در نتیجه بیمارانی که مبتلا به ویروس کرونا هستند بهتر است از پالس اکسیمتر مدل JZK-303 استفاده کنند.

1 دیدگاه در “مقایسه سه پالس اکسیمتر مدل LK88 و LK89 و جیزیکی 303

  1. آزیتا جعفری گفت:

    من هر سه تا پالس اکسیمتر رو امتحان نکردم
    ولی به نسبت از پالس اکسیمتر جیزیکی 303 که از بیرون خیلی گرون خریدم راضی هستم

    فروشگاه شما خیلی ارزون تر بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *