ماسک جراحی

بهترین ماسک سه لایه شرکتی

بهترین ماسک سه لایه شرکتی - ایبو کالا

ماسک تنفسی سه لایه GHT ایمنی در برابر کرونا با روش التراسونیک تولید می شود. در این روش تمام مراحل تولید با دستگاه های تمام اتوماتیک انجام می شود. در نتیجه هنگام تولید محصول دست هیچ دخالتی ندارد. و ماسک GHT یک محصول کاملا بهداشتی است، که جز بهترین ماسک سه لایه شرکتی می باشد. در ادامه به توضیح بیشتر در مورد این ماسک با کیفیت می پردازیم.

ماسک سه لایه جراحی GHT

این محصول را می توان جز ماسک های سه لایه دسته بندی نمود. و دارای وزنی سبک بوده و به راحتی می توان از آن استفاده کرد. و هیچ مشکلی برای تنفس ایجاد نمی کند. به دلیل وجود یک گیره فیکس کننده بینی در قسمت بالای آن، ماسک به خوبی بر روی صورت فیکس می شود.

از پایین چانه تا بالای بینی را کاملا می پوشاند و پوشانندگی فوق العاده ای دارد. و به دلیل استفاده از پارچه با جنس مرغوب بسیار نرم و راحت است. و هنگام استفاده صورت شما مورد آزار و اذیت قرار نمی گیرد. به همین علت ماسک سه لایه جراحی GHT محبوبیت و طرف داران زیادی در میان عموم پیدا کرده است. و تولید آن به مرحله تولید رسیده است.

ماسک های بچه گانه  GHT در دو نوع سه لایه و پنج لایه طراحی و تولید می شود. که ماسک پنج لایه آن سه بعدی است. از رنگ ها و طرح های مختلف و شاد با طرح های انیمیشنی معروف و کارتون های مورد علاقه کودکان برای طراحی این محصول استفاده شده است و خود علتی برای جذب کودکان زیادی به سوی ماسک GHT می باشد. که حتی هنگامی که کودک مجبور به استفاده طولانی مدت از ماسک است برای او خسته کننده نباشد.

کودک ممکن است ماسک را به دهان خود بچسباند و ماسک خیس شود و خود عامل بسیاری از بیمار ها باشد. به همین علت طراحان برای تولید این محصول از لایه های استفاده کردند که ضد تعریق و رطوبت است و به پوست لطیف کودک آسیبی وارد نمی کند. و شما عزیزان می توانید یک انتخاب مطمئن برای کودک دلبندتان داشته باشید.

 

بهترین ماسک سه لایه شرکتی - ایبو کالا

بهترین ماسک سه لایه شرکتی GHT

ویژگی ماسک سه لایه شرکتی GHT

این محصول با رعایت اصول بهداشتی و بدون دخالت دست تولید می شوند. تمام مراحل تولید با دستگاه های تمام اتوماتیک انجام می شود. به این صورت که دستگاه لیزر، پارچه ها و کش را به هم می چسباند. وقتی لیزر به جایگاه های تعیین شده بر روی پارچه برخورد می کند آن قسمت از پارچه و یا کش ذوب می شود و به یکدیگر می چسبد.

اما سوالی پیش می آید که چرا ما از دوخت سوزن و نخ استفاده نمیکنیم؟ زیرا اگر تولید ماسک با دست انجام شود. ممکن است دست های فرد تولید کننده آلوده باشد و آلودگی را به محصول منتقل کند و هنگام استفاده از ماسک فرد مصرف کننده نیز دچار بیماری شود. و اگر بیماری او به دلیل استفاده از ماسک آلوده شدید شود منجر به مرگ او نیز می شود. پس دوخت التراسونیک ماسک یک ویژگی است که که نباید به راحتی از آن چشم پوشی کرد.

طبق آزمایشات و نظریه های پژوهشگران ماسک سه لایه GHT مناسب برای پزشک هنگام معاینه بیمار و یا استفاده هنگام جراحی است. تاریخ انقضاء این محصول تا 3 سال پس از تولید است. این محصول در ایران تولید می شود و یک کالای ایرانی است و طبق عرق ملی هر ایرانی باید از آن حمایت کند.

عوامل تعیین کننده ای وجود دارد که ما را در انتخاب ماسک هایی خاص ترغیب می کنند که از جمله می توان به نکات زیر اشاره کرد: مقاومت ماسک در برابر ویروس، رنگ و زیبایی، آزار ندادن گوش های شخص مصرف کننده، اذیت نشدن پوست و ایجاد نکردن حساسیت برای پوست دور دهان، ایجاد نکردن بخار روی شیشه اشخاصی که از عینک استفاده می کنند.

و حتی اهمیت فاصله ماسک با دهان که اشخاص را برای صحبت کردن آزادتر می گذارد. و همینطور برای خانم هایی که خراب نشدن رژلبشان مهم است. یا مردهایی که بهم نخوردن نظم ریش هایشان فکرشان را مشغول می کند. به همه این عوامل باید قیمت ماسک را هم اضافه کرد.

زمانی که چنین دغدغه هایی برای افراد وجود داشته باشد، ما ماسک GHD  را به شما معرفی می کنیم.

 

بهترین ماسک سه لایه شرکتی - ایبو کالا

بهترین ماسک سه لایه شرکتی GHT

خرید ماسک سه لایه GHT

ماسک های ساده ای که در بین مردم مرسوم است از لحاظ میزان نفوذ ناپذیری به دو دسته کلی سه لایه و پنج لایه تقسیم بندی می شود. و اشخاص می توانند بر اساس نوع کاربردشان ماسک مورد نظرشان را انتخاب کنند.

به عنوان مثال ماسک سه لایه معمولا از نفوذ 80 تا 90 درصد میکروب ها و ویروس ها پیشگیری می کند. اما ماسک پنج لایه تا 99 درصد میتواند از نفوذ ذرات جلوگیری کند. ماسک های سه لایه بسیار سبک تر، ارزان تر از دیگر محصولات مشابه است. به همین علت در بین مردم محبوبیت بیشتری دارد. و پرفروش تر می باشد.

در زمان های گذشته از پارچه و حوله به عنوان ماسک استفاده می کرده اند. در گذشته با مواجه شدن بیماری هایی همچون طاعون، وبا، سل و… پزشکان برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری ها از پارچه و یا حوله های ضخیمی استفاده نمودند.

تا اینکه در قرن 19 میلادی ماسک اختراع شد و بین پزشکان رواج پیدا کرد. با گذشت زمان و طی سال ها علم پیشرفت نمود. و متخصصان توانستند ماسک های امروزی را طراحی نمایند. و از بسیاری بیماری های واگیردار پیشگیری کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *