تجهیزات پزشکی, زیبایی و سلامت

بررسی ماسک پزشکی گرین لایف

بررسی ماسک پزشکی گرین لایف - ایبو کالا

همه ما در دوره ای زندگی می کنیم که با بیماری همه گیر کرونا در حال مبارزه هستیم و برای حفظ سلامتی خود و خانواده و اطرافیان مان باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم. یکی از موارد پروتکل های بهداشتی استفاده از ماسک تنفسی است. ماسک تنفسی چهار لایه گرین لایف یکی از بهترین انواع ماسک های موجود در بازار است. که در ادامه به بررسی ماسک گرین لایف بدون سوپاپ می پردازیم.

جنس ماسک گرین لایف

ماسک چهار لایه گرین لایف اورجینال متشکل از دو لایه اسپان باند و یک لایه نانو الیاف و یک لایه ملت بلون بسیار قدرتمند با BFE 95 درصد یک از بهترین ماسک های موجود است. هنگام تولید این محصول از مواد درجه یک استفاده شده و هیچ گونه حساسیتی برای مصرف کننده ایجاد نمی کند.

تراکم پارچه مورد استفاده در این محصول بسیار بالاست و ذرات شیمیایی، ویروس ها و آلودگی ها را از خود عبور نمی دهد. میزان فیلتراسیون آن حدود 95 درصد بوده که بسیار قابل توجه است. با توجه به فیلتراسیون بالای محصول تنفس با آن راحت است و حتی افرادی که مشکل تنفسی دارند به آسانی می توانند از ماسک چهار لایه گرین لایف برای حفظ سلامتی خود استفاده کنند.

اندازه و سایز ماسک چهار لایه گرین لایف استاندارد است و هنگام استفاده از پایین چانه تا بالای بینی شما را کاملا می پوشاند و مانع از ورود هر گونه ویروس و ذرات آلوده به داخل بینی و دهان شما می شود. کش های دور گوش محصول از کش های کاملا نرم و با کیفیت تولید شده اند و گوش های شما را آزار نمی دهد. و برای استفاده طولانی مدت یک انتخاب عالی است.

جنس فیکس کننده بینی آن از مرغوب ترین فلز است. که به راحتی بر روی بینی فیکس می شود و به هیچ عنوان بینی و صورت شما را اذیت نمی کند. تمامی افراد با سنین مختلف می توانند از این ماسک مرغوب استفاده نمایند. نوع دوخت ماسک چهار لایه گرین لایف التراسونیک می باشد. و تمام مراحل تولید آن بدون دخالت دست و با دستگاه های تمام اتوماتیک انجام می شود.

بررسی ماسک پزشکی گرین لایف - ایبو کالا

بررسی ماسک پزشکی گرین لایف بدون سوپاپ سه لایه

ویژگی ماسک گرین لایف بدون سوپاپ

ماسک گرین لایف با استفاده از بروزترین دستگاه های دنیا با اشعه فرابنفش یونیزه می شوند. اشعه فرابنفش تمامی ذرات آلوده و میکروب ها را از بین می برد. البته نکته ای در مورد اشعه فرابنفش باید بدانیم این است که این اشعه برای پوست انسان بسیار مضر بوده و باید مراقب باشیم که به هیچ عنوان با پوست برخورد نکند.

زیرا آسیب های جبران ناپذیری مانند سرطان پوست را به دنبال دارد. همان طور که گفته شد تولید ماسک گرین لایف با دستگاه های نوین روز انجام شده و ماسک ها به صورت نواری و به هم پیوسته از زیر دستگاه عبور می کنند و بر روی هر کدام از ماسک ها شماره سریال حک می شود. که کاملا واضح و خوانا می باشد.

با توجه به مراحل تولید آن ماسک گرین لایف یکی از بهداشتی ترین ماسک های موجود در ایران است که از لحاظ کیفیتی و بهداشتی بودن از محصولات مشابه خارجی پیشی گرفته است. در بسته های 50 عددی عرضه می شود. شرکت تولید کننده آن درون هر بسته یک عدد نگه دارنده ماسک به عنوان هدیه برای مشتریان خود قرار داده است.

نام تولید کننده ماسک گرین لایف، ریما می باشد که یکی از بهترین برندهای ایرانی است که در حوزه طراحی و تولید ماسک فعالیت می کند. این برند معتبر علاوه بر ماسک گرین لایف، انواع کیت های تشخیص سریع را نیز ارائه می نماید. فضای تولید برند ریما کاملا ایزوله و بهداشتی می باشد و تمامی پروتکل های بهداشتی در این مجموعه رعایت می شود. و تمامی محصولات آن استرلیزه و بهداشتی است.

ماسک چهار لایه گرین لایف در رنگ های سفید، آبی و سبز در بسته های شیرینگ شده تولید می شود. که مصرف کننده با توجه به سلیقه خود می تواند رنگ مورد نظر خود را انتخاب کند. این ماسک برای استفاده عموم مناسب است و به علت دارا بودن فیلتراسیون بالا پزشکان هنگام جراحی و معاینه نیز می توانند از این محصول با کیفیت بهره بگیرند.

بر روی جعبه ماسک گرین لایف بارکد و شماره سریال درج شده که برای اطلاع از اصل بودن آن می توانید بارکد را اسکن نمایید. ماسک چهار لایه گرین لایف یکبار مصرف است و پس از هر بار استفاده باید آن را درون سطل زباله بیندازید.

این ماسک با محصولات مشابه خارجی خود برابری می کند. دارای سیب سلامت از سازمان غذا و دارو، دارای Iso 9001، ISO13485 و ISO 10002 و استاندارد GMP ( استاندارد روش های تولید ) و گواهینامه نانو مقیاس می باشد.

3 دیدگاه در “بررسی ماسک پزشکی گرین لایف

  1. کیانا راضی گفت:

    خیلی باحاله همه ماسک هاش سریال دارند

  2. هانیه عزتی گفت:

    مطلبتون مفید بود بعد از خوندنش ازتون خریدم خیلی خوبه مرسی

  3. صابر لایق نژاد گفت:

    من از این ماسک استفاده کردم.عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *