ماسک جراحی

بهترین برند ماسک پزشکی

بهترین برند ماسک پزشکی - ایبو کالا

ماسک سه لایه NTR از بهترین برند ماسک پزشکی  است که تحت لیسانس ژاپن بوده و دارای مجوز اداره تجهیزات پزشکی می باشد. ماسک تنفسی سه لایه NTR با داشتن ملت بلون درجه یک توانسته است مقاومت مناسبی را در برابر ذرات ویروس و معلق در هوا که پر خطر هستند به وجود بیاورد. این ماسک ها در تنوع رنگی سفید ، سبز ، آبی و مشکی موجود بوده و در دسته ماسک های جراحی ( پرستاری ) قرار می گیرد.

در این مطلب ما ماسک تنفسی سه لایه NTR  را که یکی از بهترین ماسک ها موجود در بازار بوده و در دسته بندی ماسک های جراحی قرار می گیرد، به شما معرفی خواهیم کرد.

ماسک پزشکی NTR

این ماسک تنفسی رطوبت حاصل از دم و بازدم را در خود نگه داشته و تا پایان مصرف خشک می ماند که این امر باعث می شود رطوبت ناشی از تنفس به دور دهان و بینی نچسبیده و باعث حساسیت های پوستی نشود. گیره بینی این نوع از ماسک به دلیل طراحی مناسب هرگز شما را اذیت نمی کند و همچنین نوار ماسک که به دور گوش می افتد از جنس نرم و لطیف بوده و ضمن محکم نگه داشتن ماسک روی صورت، باعث آزار مصرف کننده نمیشود.

ماسک پزشکی NTR  سلیقه مصرف کننده را نیز در نظر گرفته و سعی کرده تا ضمن مراقبت از مصرف کننده ظاهری جذاب را در طراحی این نوع از ماسک ها در نظر بگیرد تا شما مصرف کننده عزیز رضایت خاطر را در زمان استفاده از این نوع ماسک ها تجربه کنید. افت فشار این نوع از ماسک ها تا 70 درصد است و در برابر آب نفوذ ناپذیر می باشد که این اتفاق استفاده از آن را در پاییز و زمستان راحت تر و مطمئن تر می کند.

صحبت کردن در زمان استفاده از این ماسک ها راحت و ساده است و کاربر را اذیت نمی کند و نیازی نیست که در هر بار استفاده از این ماسک بارها ماسک را از روی صورت برداشت و یا جا به جا کرد.

بهترین برند ماسک پزشکی - ایبو کالا

بهترین برند ماسک پزشکی سه لایه NTR

ویژگی ماسک پزشکی سه لایه NTR

از ویژگی های ماسک جراحی سه لایه NTR می توان موارد زیر را نام برد :
استفاده از به روزترین دستگاه های اولتراسونیک
کش های پزشکی با بافت نرم
استفاده از کش زن های اتومات بدون دخالت دست
دارای فیکسرهای نرم و انعطاف پذیر
بدون حساسیت
بدون پرز دهی
مناسب برای افراد ریش دار
مناسب برای خانم هایی که نمیخواهند آرایش لب هایشان بهم بریزد.
این ماسک ها در 5 بسته 10 عددی ( 50 عدد ) به فروش می رسد.

این روزها در هر گوشه و کناری صحبت از ماسک های تنفسی داغ است و هر شخصی از دیگری می پرسد : چه ماسکی بهتر است؟
با شیوع ویروس کرونا تولیدات ماسک نیز با توجه به تقاضای زیاد آن افزایش پیدا کرد و حالا در بازار انواع و اقسام ماسک های مختلف با فرم و شکل های متنوع را می توان دید.

ماسک پزشکی 3 لایه

در گذر از هر پیاده رویی دست فروشان را در حال فروش ماسک می بینیم و در بیشتر سایت ها نیز فروش ماسک های تنفسی، بازاری بسیار داغ و عالی دارد. حتی اکنون کودکان نیز ماسک های مخصوصی دارند با طرح های کودکانه و زیبا که از ورود آلاینده ها و ویروس ها در امان باشند.

خیلی از افراد تنها به قیمت ماسک ها دقت می کنند و با توجه به قیمت آن، ماسک را خریداری کرده و به صورت خود می زنند. بعضی اشخاص وارد جزئیات بیشتری شده و تعداد لایه های ماسک را نیز بررسی می کنند. افرادی هم هستند که زیبایی و طراحی ماسک برای آن ها اهمیتی ویژه دارد. ماسک پزشکی NTR را کافی است فقط برای یکبار امتحان کنید قطعا از فواید کلی آن بهره خواهید برد.

با نزدیک شدن فصل زمستان و شروع سرما، اهمیت زدن ماسک از همیشه بیشتر باید مورد توجه قرار بگیرد. گذاشتن ماسک‌ به صورت، از آلوده شدن افراد نزدیک به بیمار در بیماری ‌های واگیردار جلوگیری کرده و مانع پخش شدن قطرات ناشی از سرفه و عطسه از داخل دهان به بیرون می‌شود.

به هیچ عنوان نباید ماسک زدن را کنار گذاشت و آن را عملی پیش پا افتاده قلمداد کرد. همانطور که همه میدانیم انواع مختلفی از ماسک در بازار ایران با قیمت ها و طراحی های متفاوت وجود دارد.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “بهترین برند ماسک پزشکی

  1. مرجان علیخانی گفت:

    چقدر ماسک خوبی بود. مرسی ازتون.توضیحاتتون عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *