سوپر مارکت

انواع نوشیدنی گلشن

انواع نوشیدنی گلشن - ایبو کالا

نوشیدنی گلشن یکی از بهترین برندهای آبمیوه در ایران است. ما برای تکمیل کردن سبد کالای محصولاتمان از برند محبوب و معروف گلشن استفاده کرده ایم. این محصول دارای سابقه فعالیت طولانی مدت می باشد که توانسته اعتماد و نظر مصرف کننده را به سوی خود جلب کند، این محصول تحت نظر سازمان غذا دارو و دارای نشان سیب سلامت می باشد.

محصولات نوشیدنی گلشن

نوشیدنی گلشن به ‌شکل طبیعی از میوه یا سبزیجات به دست می آید. آبمیوه تازه از فشردن میوه و سبزیجات یا خیساندن آن بدون استفاده از حرارت تهیه می‌شود. مثلاً آب پرتقال از عصاره پرتقال تهیه می‌شود. آبمیوه را می شود در منزل از میوه و سبزیجات تازه با کمک آبمیوه گیری دستی یا برقی تهیه کرد.
در آبمیوه هایی که داخل بازار به فروش می رسد، معمولاً فیبر یا تفاله میوه از آب آن جدا شده؛ هرچند آب پرتقال تازه همراه با تفاله آن هم در بازار عرضه می‌شود. آبمیوه بعضی وقت ها به صورت غلیظ ‌شده، گاهی به صورت منجمد هم عرضه می‌شود که در این صورت مصرف‌کننده باید مقداری آب، به آبمیوه غلیظ ‌شده اضافه شده است.

اکثرا نوشیدنی گلشن را برای سلامتی مصرف می کنیم. مثلاً آب پرتقال حاوی ویتامین ث بیشتری است یا آب آلو در هضم غذا کمک می‌کند. مصرف آبمیوه به تازگی در بسیاری از کشورها افزایش یافته ‌است. زیرا آبمیوه به عنوان منبع طبیعی در بهبود سلامتی به حساب می آید و همچنین در مقایسه با گذشته مردم به بالا بردن میزان سلامتی شان اهمیت بیشتری می‌دهند. مخصوصا در دوران ویروس کرونا که همه ما باید به سلامتی خودمان بیشتر از قبل اهمیت بدهیم.
البته لازم است توجه داشته باشیم که مصرف زیاد آبمیوه می‌تواند باعث بالا رفتن قند و ابتلا به دیابت شود و باعث افزایش وزن نیز گردد.

انواع نوشیدنی گلشن - ایبو کالا فروشگاه

انواع محصولات نوشیدنی گلشن – ایبو کالا

شرکت پخش گلشن

آب میوه گلشن در طعم ها و حجم های متفاوت در دسترس عموم برای نوشیدن قرار گرفته است. ما مفتخریم که توانسته ایم جزئی از بازار فروش این محصول را بدست بگیریم و در خدمت شما عزیزان قرار دهیم. حال می توانیم یک نگاهی به شرکت قدیمی و با سابقه گلشن بیندازیم. شرکت کشت و صنعت نوشینه ازجمله شرکت های پیشرو در صنایع غذایی واقع در استان آذربایجان غربی است که مساحت کلی این شرکت به ابعاد 55000 متر مربع می باشد و توانسته سهم بزرگی از تولید آب میوه کشور را به خود اختصاص دهد.

گلشن از مدرن ترین و بروز ترین تجهیزات روز دنیا و ماشین آلات ساخت کشور های آلمانی و غیره استفاده می کند که حداقل تولید خالص این کارخانه را به 5000 تن انواع کنسانتره میوه و 6000 تن انواع آب میوه را تامین کند. این برند محبوب دارای گواهینامه های بین المللی ایزو 22000 / ایزو 9001 و Haccp و حلال است و دارای ویتامین هایی نظیر پروتئین و مواد مغذی و معدنی متعددی می باشد.

شرکت کشت و صنعت نوشینه آبمیوه گلشن با استفاده از پاکت های 7 لایه ی کارخانجات شرکت سوئدی تتراپک به عنوان بسته بندی آبمیوه های گلشن موفق به عرضه آبمیوه بدون استفاده از موارد نگهدارنده و بدون استفاده از رنگ های مصنوعی شد، به همین دلیل پس از باز شدن درب بسته بندی آبمیوه طبیعی گلشن

گلشن آبمیوه های مختلفی دارد با طعم ها و مزه های طبیعی و متفاوت که نوشیدن هر ذره از آن شما را به طبیعت و میوه های طبیعی نزدیک تر می کند.
با توجه به ساعات طولانی کار و هزینه های امروز که باعث هرچه دورتر شدن اشخاص نسبت به تفریح و دیدار از طبیعت می شود، گلشن و آبمیوه های آن می تواند شما را با مزه ی واقعی میوه های طبیعی آشنا کند. بعضی از آبمیوه های گلشن عبارتند از:
کنستانتره هلو
پرتقال
سیب
آلبالو
انگور قرمز
انگور سفید
و کنستانتره انار تهیه شده از 100 درصد میوه

شرکت کشت و صنعت نوشینه آبمیوه گلشن در تولید آبمیوه در بسته بندی تتراپک که عمر ماندگاری بالایی دارند، پس از بازسازی آبمیوه و طی فرایند حرارتی سریع که در حفظ حداکثر طعم وخواص تغذیه ای بسیار موثر است، وارد رول بسته بندی ۷ لایه موسوم به تتراپک یا بطری های پلاستیکی که از پیش با مواد شیمیایی مخصوص استریل شده اند، می شود تا در بسته پر شود. تمام این فرایند در محفظه ای بسته و به طور کامل استریل انجام می شود تا از رشد هر گونه میکروبی در بسته جلوگیری شود و عمر ماندگاری افزایش یابد.

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “انواع نوشیدنی گلشن

  1. سینا تیموری گفت:

    برند خوبیه

  2. عطیه کاظمی گفت:

    گلشن خیلی سخت توی فروشگاه ها پیدا میشه. ازتون خریدم و راضی بودم. ممنونم از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *