سوپر مارکت

نوشیدنی موگو موگو ساخت کجاست ؟

نوشیدنی موگو موگو انگور ساخت تایلند - ایبو کالا

در هوای گرم تابستان همه ما به دنبال یک نوشیدنی سرد برای رفع تشنگی و عطش خود هستیم. که علاوه بر خنک بودن نوشیدنی، کیفیت و خوش طعم بودن آن از آیتم های مهم برای انتخاب و خرید یک نوشیدنی است. نوشیدنی انگور موگو موگو یکی از بهترین و جذاب ترین آبمیوه ها با طعم متفاوت و شگفت انگیز می باشد. اما حتما برایتان سوال پیش آمده که نوشیدنی موگو موگو ساخت کجاست ؟ که در ادامه به سوال شما پاسخ می دهیم.

نوشیدنی انگور موگو موگو

نوشیدنی انگور موگو موگو اصل بافتی متفاوت با سایر نوشیدنی ها دارد. بافت نوشیدنی موگو موگو به صورت ژله ای بوده و درون بطری آن شما پالپ انگور قرمز کاملا ارگانیک را مشاهده می کنید. پس شما با نوشیدن آن علاوه بر نوشیدن یک آبمیوه طبیعی، تکه های ژله ای انگور قرمز را نیز میل می کنید. اگر به برچسب بطری محصول کمی دقت نمایید متوجه کلمه Gotta Chew می شوید. این عبارت به معنای جویدنی است. لطفا هنگام نوشیدن آن توجه نمایید که تکه های میوه را بجوید و سپس قورت دهید زیرا ممکن است پالپ های میوه به گلوی شما آسیب بزند و حتی منجر به خفگی شود. البته که این نکته بیشتر برای کودکان قابل ذکر است. نوشیدنی انگور موگو موگو اصل در کشور تایلند زیر نظر متخصصان تولید و عرضه می شود.

انگور قرمز علاوه بر طعم بی نظیری که دارد. خاصیت های بسیاری داشته و میل کردن آن قطعا سلامت بدن شما را در پی خواهد داشت. انگور قرمز یک میوه تابستانی و سرد مزاج است. این میوه دوست داشتنی در آب و هوای معتدل رشد می کند و تقریبا در تمامی قاره ها یافت می شود. که ایران یکی از بهترین کشورها برای پرورش انگور قرمز است.

انگور قرمز یک منبع بسیار غنی از آنتی اکسیدان ها می باشد. آنتی اکسیدان با رادیکال های آزاد مضر بدن مبارزه کرده و در نهایت موجب پیشگیری از بروز انواع سرطان می شود. همچنین خانم ها و آقایانی که از داشتن جوش و آکنه رنج می برند، باید بدانند مصرف انگور یک شیوه درمان طبیعی برای بهبود آکنه است. همچنین این میوه خوش رنگ به دلیل داشتن پتاسیم بسیار بالا فشار خون را کاهش میدهد. خطر حملات قلبی را به میزان قابل توجه ای پایین آورده و در نتیجه موجب افزایش طول عمر انسان می شود. پس انگور قرمز را می توان معجزه طبیعت دانست. خواص این میوه خوش طعم به قدری زیاد است که از دوران قدیم تا اکنون مورد توجه و احترام تمامی اقوام و ملل مختلف می باشد.

نوشیدنی موگو موگو انگور ساخت تایلند

ویژگی نوشیدنی موگو موگو اصل

انگور قرمز با آب یک ترکیب جذاب و هیجان انگیز به وجود می آورد و هر شخصی با دیدن رنگ آن می خواهد حتی برای یکبار هم که شده، از آن بنوشد و عطش خود را برطرف نماید. اگر می خواهید یک نوشیدنی جذاب برای پذیرایی از دوستان خود تهیه کنید کافی است نوشیدنی انگور موگو موگو را همراه با چند تکه یخ درون لیوان های زیبا مناسب پذیرایی ریخته و آن را به میهمان خود تعارف نمایید قطعا آن را برداشته  و نوش جان می کند و از میزبانی شما نهایت لذت را می برد. این نوشیدنی فوق العاده خوش رنگ و خوشمزه سرشار از انواع ویتامین بوده و دارای فیبر فراوانی می باشد. پس علاوه بر خاصیت رفع تشنگی، سلامتی شما را نیز به ارمغان می آورد.

موگو موگو یکی از سرشناس ترین برندها در حوزه تولید آبمیوه های طبیعی و ارگانیک است. این برند معتبر سعی داشته با تولید نوشیدنی های متفاوت و با کیفیت مشتریان خود را راضی و خشنود نگه دارد. که با تولید انواع آبمیوه ( طالبی، سیب، هندوانه، توت فرنگی، آناناس، انبه و …)  با استفاده از مواد اولیه درجه یک این موفقیت را کسب نمود. همان طور که گفته شده موگو موگو اصل یک برند تایلندی است. و به دلیل صادراتی بودن محصولات آن، موگو موگو علامت حلال را بر روی بطری محصولات خود درج نموده تا مشتریان مسلمان خود را راضی نگه دارد.

یکی دیگر از ویژگی نوشیدنی موگو موگو اصل این است که شما با مطالعه برچسب روی بطری می توانید از مواد به کار رفته برای تولید نوشیدنی انگور موگو موگو کاملا آگاه شوید و با اطمینان خاطر نوش جان نمایید. یکی از نکات جالب طراحی محصول نوع بارکد آن است. بارکد محصول شبیه به بطری بوده و برای اطلاع از اصل بودن کافی است بارکد را اسکن کرده تا اطلاعات لازم را کسب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *