سوپر مارکت

انواع نوشیدنی سرد

نوشیدنی های سرد - ایبو کالا

انواع نوشیدنی سرد نه فقط به دلیل خنک بودنشان، بلکه به دلایلی همچون طعم جذاب و مفید بودن برای سلامتی و کیفیت بالای غذایی و مملو بودن از ویتامین ها جزو محبوب ترین ها محسوب میشوند. نوشیدنی ‌های سرد، غالبا در بهار و تابستان توسط مردم جهان برای تامین آب مورد نیاز بدن و برطرف کردن تشنگی و همچنین جلوگیری از برخی بیماری ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

طرز تهیه انواع نوشیدنی سرد

تنوع نوشیدنی های سرد بالاست و بیشتر با استفاده از میوه، سبزیجات و انواع عرقیجات گیاهی درست شده و مخصوصا در روزهای داغ تابستان برای لذت بردن و یا رفع عطش و گرمازدگی نوشیده می‌شوند. نوشیدنی های سرد را میتوان همراه با غذا یا به ‌عنوان یک میان وعده لذیذ حتی برای میهمانانتان نیز سرو کنید. به عنوان مثال در کنار شیرینی های لذیذ میتوانید یک نوشیدنی سرد با طعم دلخواهتان را بنوشید و یک روز گرم و طاقت فرسا را تبدیل به روزی جذاب و دلپذیر کنید. حتما میدانید که جهان نوشیدنی های سرد فوق العاده جذاب و متنوع است.

هم اکنون در اکثر کافه های اکثر شهرها، انواع نوشیدنی سرد برای علاقه مندان سرو می شود. از موهیتو تا اسموتی های مختلف که از ترکیب میوه های تازه و سبزیجات معطر تولید شده و در هوای فوق العاده گرم و در برخی مناطق که همانند تهران، اغلب آسمان آلوده ای دارند، مفید بوده و سرخوشی را برای شما به همراه می آورند. تجربه ثابت کرده است که نوشیدن یک لیوان نوشیدنی سرد میتواند به کنترل اعصاب کمک شایانی کند. اغلب نوشیدنی های سرد بسیار خوشمزه هستند و طعم جذابی را وارد قوای چشایی انسان می کنند که بسیار تجربه ی دوست داشتنی ای بوده و به انسان انرژی مثبت زیادی وارد می کند.

زمانی که در فصل بهار و تابستان در پیاده روهای شهر برای خرید و یا انجام دادن کاری قدم میزنیم و آفتاب داغ و سوزان را بر پیشانی و صورت خود احساس میکنیم عرق ریزی و عطشی فراگیر را تجربه خواهیم کرد. در همین زمان است که نوشیدنی سرد به کمک حال بد و انرژی از دست رفته ی ما می آید. تشنگی و کم آبی بدن لطمه ی بزرگی به اعصاب و دستگاه گوارش می زند. برای خرید انواع نوشیندی های خشمزه و سرد از ایبو کالا می توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید.

نوشیدنی های سرد - ایبو کالا

نوشیدنی سرد برای چه افرادی مناسب است؟

باید توجه داشت که در هنگام فعالیت سنگین بدن ما بیشترین نیاز را به نوشیدنی سرد احساس می کند و درست همین زمان است که اگر این نیاز برطرف نشود انرژی منفی و بی حالی به سراغ ما خواهد آمد. احساس خستگی و یا سردرد و سرگیجه و در برخی موارد حتی حالت تهوع، نتیجه ی کمبود آب در بدن بوده و نوشیدنی های سرد این ضعف را در بدن جبران می کنند.

بنابراین باید حتما در هوای گرم به نوشیدن نوشیدنی های سرد و خنک اهمیت زیادی دهیم تا دچار چنین اتفاقاتی نشده و با بالاترین روحیه و انرژی به کارهای روزمره مان رسیدگی کنیم. مخصوصا افراد سیگاری باید در طی روز نوشیدنی سرد بیشتری را نوش جان کنند چرا که سیگار، آب بدن را تضعیف کرده و بدن اشخاص معتاد به سیگار نیاز بیشتری را به آب و انواع نوشیدنی سرد احساس می کند.

نوشیدنی سرد و طبیعی از میوه ها و سبزیجات و عرقیجات جایگزین مناسب و سالمی است به جای نوشابه های گازدار که هم به حد کافی انرژی روزانه را تامین می کند و هم باعث سلامتی بدن شده و ویتامین های لازم را برای اندام انسان تامین می کند. استفاده نکردن از آب در طی 24 ساعت باعث بروز مشکلات جدی پوستی و گوارشی می شود. اما نکته ی حائز اهمیت درباره ی نوشیدنی های سرد، طعم های جذابی است که با توجه به سلیقه ی هر شخص می تواند متفاوت باشد.

تقریبا با هر میوه ای میتوان نوشیدنی مورد پسند و شگفت انگیزی را تولید کرد. با توجه به تنوع عرقیجات و سبزیجات نیز انواع طعم های لذیذ را در نوشیدنی های سرد میتوان تجربه کرد. آب، آبجو، آب معدنی، آب‌میوه، دوغ، شراب، شربت، ماءالشعیر، نوشابه، نوشابه انرژی‌ زا از جمله انواع نوشیدنی های خنک به حساب می آیند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *