سوپر مارکت

طعم های شربت سن ایچ

نوشیدنی سن ایچ - ایبو کالا

کیفیت بی نظیر و همراه بودن با ذائقه ی مصرف کننده و در طعم های شربت سن ایچ باعث شده است که همواره جزو انتخاب های اول هر کسی باشد. نوشیدنی سن ایچ با توجه به نیاز مشتریان و تغییر ذائقه و سلیقه آن ‌ها، دائماً در حال افزودن به تنوع محصولاتش بوده اما همیشه کیفیت بالای محصولات را سر لوحه فعالیت ‌های خود قرار داده است.

انواع طعم های شربت سن ایچ

شربت سن ایچ با داشتن تنوع طعم های مختلف همچون سیب، پرتقال، آناناس، هلو و دیگر میوه های جذاب و دوست داشتنی ای که هرکسی را به خود علاقه مند می کند مورد توجه همه دوستداران آبمیوه و نوشیدنی های سرد است. مخصوصا در هوای گرم که همه ما به دنبال یک نوشیدنی سرد برای رفع تشنگی و عطش خود هستیم که علاوه بر خنک بودن آن کیفیت و خوش طعم بودن نوشیدنی از آیتم های اصلی برای انتخاب و خرید آن می باشد. نوشیدنی سن ایچ یکی از بهترین و جذاب ترین آبمیوه ها با طعم متفاوت و شگفت انگیز است. داشتن کیفیت بالا چه در بخش تکنولوژی‌ های مورد استفاده برای تولید محصولات و چه در بکارگیری بهترین مواد اولیه برای تهیه محصولات مهمترین دلیل موفقیت نوشیدنی سن ایچ در بازار رقابتی بوده است.

همین موضوع باعث شده است تا در هر بازاری که ورود می‌کند بتواند خوش بدرخشد. در حال حاضر سن ایچ در زمینه تولید انواع کنسانتره، آبمیوه، اسموتی، شربت، آبمیوه گازدار، نوشیدنی مالت، آبمیوه با تکه های میوه در بسته ‌بندی های پاکت، شیشه، پت، قوطی و گالن فعالیت می‌نماید. تنوع بسته بندی های طعم های شربت سن ایچ به دلایل خاصی انجام می پذیرد. قوطی های 780 گرمی برای مصرف کوتاه مدت و خانواده های کم جمعیت بوده و گالن های 3 لیتری برای مصارف طولانی مدت و یا میهمانی های کوچک قابل استفاده می باشد. برای خرید انواع نوشیدنی سن ایچ به لینک زیر مراجعه فرمایید.

طرز تهیه شربت سن ایچ

در این هوای گرم با انداختن چند حبه یخ می توانید بهترین تجربه ی نوشیدنی خنک را داشته باشید. مغازه هایی که در فروش بستنی و آبمیوه فعالیت می کنند و یا تالارهای مراسم های عروسی و همچنین اعیاد بزرگ برای هیئت ها در ماه های متفاوت می توانند از گالن های 13 کیلویی استفاده کنند. در جشن ها و عیدهای مهم همچون عید فطر و نیمه شعبان اغلب از گالن های 13 کیلویی شربت سن ایچ استفاده می شود. حتی دانشجویان نیز در خوابگاه ها و یا خانه های مجردی و مستقل خود نیز می توانند از نوشیدنی سن ایچ 3 لیتری استفاده کنند.

کیفیت سن ایچ بی نظیر بوده و سرشناس ترین برندی است که در زمینه تولید آبمیوه های طبیعی و ارگانیک فعالیت می کند. این برند معتبر سعی داشته با تولید نوشیدنی های متفاوت و با کیفیت تمام مشتریان خود را راضی نگه دارد. که با تولید انواع آبمیوه ( پرتقال، طالبی، سیب، هندوانه، توت فرنگی، آناناس، انبه و …)  با استفاده از مواد اولیه درجه یک این موفقیت را به دست آورده و همچنان مسیر پیشرفت و برتری خود را نسبت به دیگر برندهای موجود ادامه می دهد.

سن ایچ با صادرات موفق خود نام تجاری اش را در سطح بین المللی نیز به شهرت رسانده و با خلاقیت های منحصر به فرد در طعم ها و بسته بندی های بی نظیر به فکر مشتریان بوده و رضایت تمام مصرف کنندگان را چه در داخل و چه در خارج از کشور جلب کرده است. “سن ایچ و دیگر هیچ” شعاری است که بارها و بارها در جاهای مختلف و از زبان کودک و نوجوان و بزرگسال ها از قدیم تا به امروز شنیده ایم که نشان دهنده اعتبار و کیفیت این نوشیدنی پر افتخار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *