تجهیزات پزشکی

معرفی ماسک کودک باب اسفنجی

خیلی از بچه های عزیز و دوست داشتنی علاقه ای به زدن ماسک ندارند چون با زدن ماسک احساس راحتی و آزادی نمی کنند و  زدن ماسک را نوعی از محدودیت و اجبار می بینند بنابراین همیشه در مقابل زدن ماسک به صورت مخالفت می کنند. اما با معرفی ماسک کودک باب اسفنجی حس خوب و راحتی و همچنین جذابیت را به شما کودکان عزیز انتقال داده و  والدین مهربان نیز میتوانند کودکان خود را با طراحی زیبا و دوست داشتنی ماسک باب اسفنجی آشنا کنند و با امنیت و آرامش خاطر را برای فرزندان خود به ارمغان بیاورند.

ماسک تنفسی 3 بعدی کودک باب اسفنجی - ایبو کالا

جنس ماسک کودک باب اسفنجی

همانطور که والدین عزیز می دانند خیلی وقت ها مثلا در یک مسافرت با هواپیما یا اتوبوس مجبور به استفاده طولانی مدت از ماسک های تنفسی هستیم و باید آن را بر روی دهان و بینی خود حفظ کنیم. این اتفاق در بعضی موارد ممکن است باعث ناراحتی پوستی کودکانمان شود یا در حقیقت بالانس طبیعی پوست اطراف دهان این عزیزان را مختل کند.

در چنین مواردی کودکان بیش از بزرگسالان در معرض این ناهنجاری ها قرار میگیرند ماسک کودک 3 بعدی باب اسنفجی ضمن علاقه مند کردن کودک دلبند شما به زدن ماسک، با داشتن تصاویر جذاب پاتریک و باب اسفنجی و همینطور با نانوالیاف هایی که در پارچه های بی بافت خود به کار برده است از این نوع حساسیت های پوستی جلوگیری به عمل آورده و همچنین باعث می شود ذرات بخار آب موجود در هوا در حین دم و بازدم به دور دهان و گونه های کودک نچسبد و او را دچار اذیت و ناراحتی در هنگام تنفس نکند.

از جمله مواردی که در انتخاب یک ماسک مورد پسند تاثیر گذار است می توان به تعداد ملت بلون و اسپان باند اشاره کرد همچنین باید به رنگ بندی ماسک ها نیز توجه داشت بخصوص خانم ها و کودکان توجه زیادی به رنگ ماسک نشان می دهند. رنگ های متنوع و بی نظیر ماسک باب اسفنجی هر کودکی را به خود جذب کرده و او را علاقه مند به زدن ماسک می کند، بچه های دو تا هفت ساله همیشه از رنگ ها و طرح های فانتزی که برایشان آشنا باشد خوششان آمده و میل به استفاده از چنین طرح و رنگ هایی پیدا می کنند و چه شخصیت هایی آشناتر از پاتریک و باب اسفنجی که حتی بزرگسالان نیز از آن ها خاطره دارند.

مهم است در کنار دانستن جذابیت این ماسک برای کودک بدانیم کش هایی که به روی گوش می افتد و گیره بینی ماسک ها نیز برای اغلب مردم اهمیت دارد. هستند کودکان بازیگوشی که ساعت های زیادی را با همبازی های خود می گذرانند و امکان عوض کردن ماسک را به صورت پی در پی ندارند. این کودکان بازیگوش حتی گاهی به دلیل عرق زیادی که روی صورتشان در هنگام بازی یا در هوای گرم بهار و تابستان می نشیند میل به برداشتن ماسک از روی صورت دارند.

این کودکان دوست داشتنی نیازمند ماسکی هستند که بتواند روی گوش های آنان لطافت را ایجاد کند و باعث آزار پوست این عزیزان نشود و همینطور گیره بینی نیز باید از نوعی باشد که فاصله مشخصی را با دهان کودک حفظ کرده و بخار دهان در هنگام صحبت کردنش او را نرنجاند. کودک باید با ماسک احساس راحتی کند و در عین حال زدن ماسک برایش اتفاقی شاد و مفرح باشد باید بدانیم که سازمان بهداشت جهانی نیز برای کودکان 6 تا 12 سال، زدن ماسک را به خصوص در محیط های پر خطر مثل مترو و اتوبوس و اماکن پر جمعیت امری واجب میداند. ماسک تنفسی 3 بعدی کودک باب اسفنجی این اتفاق را برای والدین عزیز آسان کرده است.

ویژگی ماسک باب اسفنجی

ماسک کودک باب اسفنجی متشکل از چهار لایه که دو لایه آن اسپان باند و دو لایه دیگر آن ملت بلون است و باعث مراقبت و محافظت کودک شما در برابر هرگونه ویروسی که راه ورودش از طریق هوا باشد، می شود. از دیگر نکاتی که درباره این ماسک ها باید به آن اشاره کرد و هر پدر و مادری قطعا برایش مهم است، این است که ماسک مورد استفاده کودکشان فاقد هر گونه مواد افزودنی باشد و ماسک سه بعدی باب اسفنجی هیچگونه ماده افزودنی در آن به کار برده نشده است.

والدین لازم است آگاه باشند که در این محصول هیچگونه مواد افزودنی به کار نرفته و در این زمینه می توانند با خیال راحت از خرید خود لذت برده و در کنار کودک دلبندشان آرامش خاطر را تجربه کنند. رنگ بندی این ماسک ها متنوع است و کودک حق انتخاب زیادی دارد تا رنگ مورد علاقه ی خود را به روی صورت خود امتحان کند.

بر روی جعبه ی ماسک و همچنین روی خود ماسک ها طرح و عکس باب اسفنجی و دوست همیشه همراهش پاتریک که مورد پسند قشر وسیعی از کودکان و حتی بزرگسالان نیز هست را میتوانید مشاهده کنید. درون جعبه 20 عدد ماسک سه بعدی باب اسفنجی قرار دارد لازم است بگوییم این محصول برای کودکان 3 تا 10 سال بسیار مناسب است باید توجه کنید که این ماسک ها یک بار مصرف می باشد و پس از هر بار استفاده توصیه می شود که آن را به سطل زباله انداخته و برای استفاده بعدی، ماسک دیگری را استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *