تجهیزات پزشکی

چه فشارسنجی بخریم ؟

چه فشارسنجی بخریم؟ - ایبو کالا

از هر 3 بزرگسال، 1 نفر در معرض خطر ابتلا به فشار خون بالا است. فشار خون بالا، اگر درمان نشود، می تواند منجر به عوارض ناگهانی و شدید سلامتی مانند نارسایی قلبی، سکته مغزی و سایر آسیب های اندام شود. بنابراین همراه داشتن دستگاه فشار خون می تواند امری واجب به نظر برسد.

برای بررسی اینکه متوجه شویم چه فشارسنجی بخریم؟ باید در نظر داشت که فشارسنج ها در بازار به دو مدل شناخته می شوند:

  • دیجیتالی
  • دستی

انواع فشارسنج دیجیتالی

  • فشارسنج بازویی : این دستگاه از یک بازوبند و یک فشارسنج دیجیتالی تشکیل شده است. اندازه گیری فشار خون از طریق بازو ممکن است دردناک تر از مدل های مچی باشد. اما این فشارسنج ها اندازه‌گیری قابل اعتمادتری را ارائه می‌دهند و برای اندازه‌گیری در خانه یا برای پزشکان در مراکز بهداشتی کاملاً مناسب هستند.
  • فشارسنج مچی: دارای دستبندی هستند که به دور مچ دست متصل می شود. این دستگاه ها برای بیماران و افرادی که زیاد سفر می کنند ایده آل هستند. با این حال، اندازه گیری آن اغلب از دقت کمتری نسبت به اندازه گیری فشارسنج بازویی برخوردار است.

چرا دانستن فشار خون مهم است؟

فشار خون بالا یکی از بزرگترین مشکلات بهداشت جهانی است. اندازه گیری دقیق فشار خون برای تشخیص پزشکی و پیشگیری و درمان بیماری مورد نیاز است. فشار خون بالا ممکن است قبل از بیماری قلبی، سکته مغزی و نارسایی کلیه باشد. ثبت فشار خون نیز بخش مهمی از مطالعات اپیدمیولوژیک طولانی مدت است که اهمیت فشار خون بالا را به عنوان یک عامل خطر در بیماری های قلبی عروقی تایید کرده است.

اندازه گیری فشار خون به طور معمول در کلینیک انجام می شود و هر فرد مبتلا به فشار خون بالا در هر بار مراجعه مجددا اندازه گیری می شود. امروزه استفاده از مانیتورینگ فشار خون خانگی و نظارت 24 ساعته در حالی که بیمار به کارهای روزمره خود ادامه می دهد، افزایش یافته است.

بهترین مارک فشارسنج دیجیتال

برخی از فشارسنج ها ویژگی های دیگری مانند تشخیص آریتمی را نیز ارائه می دهند. حافظه دستگاه همچنین امکان نمایش اندازه‌گیری ‌های قبلی را فراهم می‌کند و برای بیمارانی که در مراقبت ‌های بعدی نیاز به اندازه‌گیری منظم فشار خون دارند، فوق العاده مناسب هستند.

شما میتوانید برندهای مختلفی را در زمینه تولید فشارسنج دیجیتال در بازار و سایت های مختلف اینترنت مشاهده کنید. ما در اینجا چند برند را معرفی میکنیم :

  1. فشارسنج دیجیتالی امرون

فشارسنج OMRON نوعی فشارسنج دیجیتالی ساخت ژاپن است. این فشارسنج به دلیل حافظه طولانی و قابلیت ذخیره تست های قبلی بسیار محبوب است. همچنین با خرید این فشارسنج می توانید از ویژگی هایی مانند هشدار فشار خون بالا و آریتمی قلبی بهره مند شوید. طراحی این فشارسنج ها بسیار زیبا بوده و ضمن دارا بودن امکانات بالا، کارکرد آسانی نیز دارد.

فشارسنج بازویی دیجیتال امرن مدل EVOLV یکی از بهترین محصولات برند امرن می باشد.

  1. فشارسنج دیجیتالی بی ول

  • تشخیص آریتمی پالس برای شناسایی بی نظمی نبض
  • دستبند آناتومیک اندازه گیری راحت و دقیق
  • برای افرادی با سلایق مختلف قابل استفاده است.
  1. خرید فشارسنج دیجیتالی ریشتر

این محصول ساخت شرکت آلمانی ریشتر یکی از دقیق ترین و حساس ترین فشارسنج ها می باشد که در زمینه های تخصصی و پزشکی نیز کاربرد دارد.
فشارسنج های Riester با دریچه های رهاسازی هوا و فیلترهای میکرو برای محافظت از سیستم اندازه گیری در دسترس هستند. یک محصول معمولی با کیفیت Riester.  با محفظه آلومینیومی و لوله ساده – اتصال پلاگین. به عنوان یک دستگاه سیار، ثانویه یا ذخیره برای هر مطب و هر بیمارستان ایده آل است.

  1. خرید فشارسنج دیجیتالی بیورر

فشارسنج BEURER احتمال آریتمی و ضربان قلب نامنظم را تشخیص می دهد و در صورت لزوم سیگنال متناوب خاصی را نشان می دهد. ایمنی با طراحی خلاقانه و صفحه نمایش بسیار بزرگ در این دستگاه از ویژگی های این فشارسنج است.

  1. قیمت فشارسنج دیجیتالی رزمکس

یکی از بهترین برندهای فشارسنج Rossmax می باشد. برخی از مدل های این فشارسنج مجهز به سیستم تشخیص حرکت هستند. به این ترتیب، اگر دست فرد حرکت کند، نشان دهنده این است که اندازه گیری دقیق نبوده است.

از دیگر برندهای فشارسنج دیجیتال میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. فشارسنج دیجیتالی زیکلاس
  2. فشارسنج دیجیتالی آلپیکادو
  3. فشارسنج دیجیتالی ولکس
چه فشارسنجی بخریم؟ - ایبو کالا

چه فشارسنجی بخریم؟ و معرفی دقیق ترین فشارسنج های جهان

خرید فشارسنج دیجیتالی

اگر می خواهید فشارسنج دیجیتالی بخرید، بهتر است بررسی کنید که آیا گزینه های زیر را دارد یا خیر :

  • تشخیص آریتمی
  • تشخیص حرکت
  • نشانه فشار خون بالا
  • ذخیره اندازه گیری های قبلی

برای خرید انواع فشارسنج دیجیتالی و فشارسنج دستی میتوانید مدل مورد نظر خود را در فروشگاه اینترنتی ایبوکالا جستجو کرده تا یک خرید راحت و مطمئن داشته باشید.

فشارسنج دستی:

این فشارسنج سنتی به طور عمده برای متخصصان مراقبت های بهداشتی و پزشکان در نظر گرفته شده است. متخصص با گوشی پزشکی و امکانات مناسب اندازه گیری فشارخون را انجام می دهد. که فشارسنج عقربه ای زیر مجموعه فشارسنج های دستی می باشد. برای خرید فشارسنج عقربه ای به فروشگاه اینترنتی ما سر بزنید.

بهترین و دقیق ترین فشارسنج

با توجه به مطالبی که در بالا گفته شد شما در انتخاب بهترین و دقیق ترین فشارسنج اگر پزشک نیستید، بهتر است به سراغ مدل دیجیتالی بروید . به طور کلی، دستگاه های دیجیتالی خواندن فشار خون را بسیار آسان تر می کنند. این فشارسنج ها کاملا اتوماتیک هستند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دستبند را ببندید و دکمه را فشار دهید. بنابراین استفاده از آن برای شما آسان است. امیدواریم به سوال چه فشارسنجی بخریم ؟ پاسخ داده شده باشد و شما بتوانید یک انتخاب مناسب و ایده آل داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *