زیبایی و سلامت

لیفت ابرو با نخ بررسی کامل + ویدیو نتایج

لیفت ابرو با نخ - ایبو کالا

لیفت صورت این روزها جزو درمان های پرطرفدار است که باعث زیبایی چهره شما می شود. بسیاری از افراد لیفت با نخ را برای نواحی صورت که «افتادگی» دارند انتخاب می‌کنند. این مناطق عبارتند از:

  • ناحیه فک
  • خط ابرو
  • ناحیه زیر چشم
  • پیشانی
  • گونه

لیفت با نخ برای بلند کردن و سفت کردن سینه ها به خصوص بعد از بارداری و کاهش وزن هم استفاده می شود. ما در این مقاله به لیفت ابرو با نخ می پردازیم و آن را بررسی میکنیم.

ماندگاری لیفت ابرو با نخ چقدر است؟

لیفت ابرو با نخ باعث باز شدن چشم ها با پشت پلک بلند و افزایش اعتماد به نفس می شود. اثر درمانی لیفت پس از 40 روز که کلاژن در اطراف نخ تشکیل شد، مشخص می شود. این عمل با بیهوشی انجام می شود و همچنین درد و خونریزی ندارد. لیفت با نخ حدود 30 دقیقه طول می کشد و برای افراد 30 تا 50 سال مناسب است. و میزان ماندگاری آن 2 الی 3 سال می باشد.

لیفت ابرو با نخ بدون اینکه جای زخم ایجاد کند، جایگزین مناسبی برای عمل جراحی سنتی است.

مزایای لیفت ابرو

لیفت ابرو با نخ اثر احیا کننده ای را ایجاد می کند. وقتی نخ ها وارد پوست صورت می شوند و بلند می شوند، یک اثر لیفتینگ فوری ایجاد می کنند که :

  1. فضای چشم تا ابرو را بیشتر می کند.
  2. همچنین تولید کلاژن را تحریک می‌کند

کلاژن ماده ای است که با افزایش استحکام، حجم و جوان‌تر به نظر رسیدن پوست به بازسازی پوست در طول زمان کمک می‌کند.

 

 عوارض لیفت با نخ

لیفتینگ با نخ یک روش کم خطر با حداقل زمان بهبودی در نظر گرفته می شود، اما عوارض جانبی و خطر عوارض دارد که از جمله میتوان به :

  • کبودی
  • ورم
  • خون ریزی
  • درد خفیف در محل تزریق نخ

اشاره کرد و لازم به ذکر است تا 20 درصد احتمال بروز عوارض از جمله فرورفتگی وجود دارد. تمام عوارض احتمالی جزئی بوده و به راحتی قابل اصلاح هستند.

خرید نخ لیفت

همانطور که میدانید در بازار برندهای متنوعی در زمینه نخ لیفت فعالیت می کنند که یکی از آن ها برند نوبل می باشد. نخ لیفت نوبل از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و همچنین قیمت مناسبی نیز دارد. برای خرید نخ لیفت نوبل را کلیک کنید تا از قیمت و تنوع آن با خبر شوید.

قیمت لیفت ابرو با نخ

هزینه های لیفت با نخ، با توجه به :

  1. محل زندگی شما
  2. میزان تجربه پزشک شما
  3. تعداد مناطقی که قرار است بر روی آن درمان انجام شود.

بسیار متفاوت بوده و کاملا متغیر است. شما بهتر است قبل از انجام درمان با پزشک خود مشورت کنید تا بهترین گزینه با هزینه مناسب را انتخاب کنید.

مشاورین ایبوکالا نیز در این راستا همراه شما خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *