زیبایی و سلامت

تشخیص کوکتل مزوتراپی تقلبی از اصل

تشخیص کوکتل مزوتراپی تقلبی از اصل - ایبو کالا

کوکتل های مزوتراپی ترکیبات پیچیده ای هستند که به طور خاص انتخاب شده اند، با دوزهای فردی، بسته به مشکلات بیمار، نتیجه مناسب و موارد منع مصرف. کوکتل های مزوتراپی را می توان به صورت آماده استفاده کرد یا به صورت دستی توسط متخصص زیبایی از ترکیبی از داروها تهیه کرد. تشخیص کوکتل مزوتراپی تقلبی از اصل یکی از دغدغه های مشتریان عزیز این محصول است. در ادامه به مواردی که میتوان از طریق آن ها به اصل بودن کوکتل مزوتراپی پی برد اشاره میکنیم.

کوکتل مزوتراپی اصل

در حال حاضر، بیش از 200 نوع مختلف از کوکتل ها وجود دارد که از نظر ترکیب متفاوت هستند و برای اهداف مختلفی استفاده می شوند، که مستقیماً به وضعیت پوست و نقص های آرایشی مشتری بستگی دارد. در بازار ایران انواع مختلفی از کوکتل وجود دارد که با اثرگزاری های متنوع توسط پزشکان یا بعضا توسط خودش شخص و حتی در سالن های زیبایی تزریق می شود. این کوکتل ها عوارض جانبی خاصی ندارند اما اگر توسط شخص ناشی تزریق شود، احتمال عوارض جبران ناپذیر می تواند به وجود بیاید. در ادامه به تشخیص کوکتل مزوتراپی اصل و فیک می پردازیم.

در مورد کوکتل مزوتراپی اصل باید به موارد زیر توجه نشان داد :

  1. نوع بسته بندی : باکس اجناس اصلی شامل هولوگرام ( لیبل ) بر روی جعبه، نام برند و کیفیت بسیار مرغوب جعبه از مواردی است که باید به دقت مشاهده شود.
  2. شماره سریال : بر روی باکس تمام کوکتل های مزوتراپی یک کد وجود دارد که با نرم افزارهای مختلف تلفن همراه میتوان از اصل بودن شماره سریال اطمینان حاصل کرد.
  3. اندازه ویال : هر شیشه کوکتل در داخل خود مقدار مشخصی از مایع مزوتراپی را داراست که باید به آن دقت کرد.
  4. نوشته روی شیشه کوکتل : فونت نوشته های روی ویال اصلی با تقلبی کاملا متفاوت است. فرقی نمی کند که شما از چه کوکتلی قصد استفاده دارید. این مورد درباره تمام برندها صدق می کند.
  5. کیفیت لیبل : کیفیت لیبل کوکتل اصلی با تقلبی فرق دارد. لیبل زده شده بر روی اجناس تقلبی بی کیفیت و کاملا مشخص است.
  6. درب کوکتل : درب ویال تقلبی با اصلی متفاوت است. این مورد نیز مربوط به کیفیت درب ویال و اندازه آن می باشد. جنس تقلبی در اندازه درب و همچنین در کیفیت درب ویال قابل تشخیص است.
  7. رنگ شفاف ویال : مایع درون کوکتل جنس اصلی شفاف تر از جنس تقلبی می باشد.
  8. خرید از سایت معتبر : مشتریان بهتر است تا برای خرید از سایتی اقدام کنند که نماد اعتماد الکترونیکی را دارا باشد که از این طریق بتوانند اطمینان کامل را از اصالت کالا حاصل فرمایند. ما مفتخریم که در سایت ایبوکالا اجناس با اصالت و کیفیت را به فروش می رسانیم.

قیمت کوکتل مزوتراپی اصل

برای خرید انواع کوکتل مزوتراپی کافی ست کوکتل مورد نظر خود را از طریق جستجو در سایت ایبو کالا و یا رفتن به دسته بندی محصولات پیدا کرده و آن را به سبد خرید خود اضافه نمایید. امیدواریم با خواندن این مقاله از روش های تشخیص کوکتل مزوتراپی تقلبی از اصل آگاه شده باشید.

لازم به ذکر است که قیمت محصولات سایت به صورت روزانه به روز می شوند، اما برای اطمینان بیشتر از قیمت و موجودی کالا می توانید با شماره های تماس نوشته شده در سایت، تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *