تجهیزات پزشکی

بهترین سرنگ برای تزریق تستوسترون

بهترین سرنگ برای تزریق تستوسترون - ایبو کالا

تزریق تستوسترون یک درمان هورمونی است که به عنوان یک راه بهبود برای اختلال عملکرد جنسی مردان و علائم پس از یائسگی در زنان مبتلا به کمبود تستوسترون کاربرد دارد. مردان تراجنسیتی و افراد غیر دودویی نیز ممکن است از تزریق تستوسترون به عنوان بخشی از درمان مردانه استفاده کنند.
در ادامه به تستوسترون چیست و کاربردهای تزریق این هورمون و بهترین سرنگ برای تزریق تستوسترون می پردازیم.

تستوسترون چیست ؟

تستوسترون یک هورمون جنسی مردانه است که برای رشد جنسی و تولید مثل بسیار مهم است. تستوسترون احتمالا مهم ترین هورمون مردانه باشد. بدن زنان نیز تستوسترون تولید می کند، اما در مقدار پایین تر از مردان.

عوارض تزریق تستوسترون

تزریق تستوسترون برای بسیاری از افراد بی خطر است، اما می تواند عوارض جانبی داشته باشد. عوارض جانبی ممکن است بسته به دلیلی که فرد از تزریق استفاده می کند متفاوت باشد.

چند نکته مهم درباره تزریق تستوسترون

قبل از تزریق این هورمون، بسیار مهم است که مطمئن شوید که دوز مورد نظر شما چه اندازه ای می باشد. معمولاً تستوسترون در غلظت 100 میلی گرم در میلی لیتر یا 200 میلی گرم در میلی لیتر وجود دارد. در نظر گرفتن نکات زیر در هنگام تزریق مهم است :
• از سوزن و سرنگ مناسب و استریل استفاده کنید. مانند تمام تزریقات، استفاده از سوزن استریل و هرگز استفاده نشده در هنگام تجویز تستوسترون مهم است.
• مورد دیگری که باید در نظر گرفت این واقعیت است که تستوسترون در مقایسه با سایر داروهای تزریقی نسبتاً چسبناک و چرب است. به همین دلیل، باید از سوزن با سوراخ کمی ضخیم‌تر از حد معمول (مثلاً گیج 20 یا 21) برای تعیین دوز خود استفاده کنید.
• دست هایتان را بشویید. برای کاهش خطر عفونت، تمیز نگه داشتن دست ها هنگام تزریق مهم است. دست های خود را به خوبی با آب و صابون آنتی باکتریال بشویید.

بهترین سرنگ برای تزریق تستوسترون - ایبو کالا

بهترین سرنگ برای تزریق تستوسترون چیست ؟

سرنگ مناسب تزریق تستسترون

انتخاب سرنگ مناسب در هر نوعی از تزریق اهمیت دارد. مخصوصا تزریقاتی که به حساسیت و دقت بیشتری نیازمند هستند. در ادامه چند برند سرنگ را نام میبریم که در تزریقات مختلف کاربرد دارند:

سرنگ حلما

حلماطب یک سرنگ یکبارمصرف بسیار پر استفاده در بازار ایران است که در حیطه تجهیزات پزشکی از سال 1390 به تولید سرنگهای جنرال و انسولین پرداخته است.
 سرنگ حلما با داشتن سوزن بسیار نازک جهت کاهش درد و برای تزریق به بافت زیرپوستی طراحی شده است و به طور معمول دارای یک محفظه، پیستون و سوزن می باشد.

سرنگ آوا

از مهمترین و پرطرفدارترین سرنگ ها در بازار ایران می توان آوا را نام برد. سرنگ آوا برای انواع تزریقات فوق العاده است. سوزن این سرنگ در هنگام تزریق جدا نمی شود و برای جلوگیری از نشت دارو از فرایند قفل شوندگی استفاده می کند.

سرنگ بی دی BD

سرنگ بی دی BD نامی آشنا در زمینه انواع سرنگ برای تزریقات است. از تزریقات زیبایی گرفته تا دیابت و دیگر کارایی های پزشکی. این سرنگ ساخت ایلات متحده آمریکا بوده و با دو کاربرد و نام متفاوت در ایران شناخته می شود :
1. بی دی انسولین
2. بی دی شیشه ای ( لوئرلاک )

خرید سرنگ تزریق تستوسترون

شما مشتریان عزیز همواره می توانید با جستجوی در سایت ایبو کالا و همچنین پیگیری از طریق راههای مختلف ارتباطی – شماره های تماس – اینستاگرام – واتس آپ – از قیمت و هزینه انواع سرنگ تزریق مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *