زیبایی و سلامت

بهترین دستگاه های جوانسازی پوست خانگی

بهترین دستگاه های جوانسازی پوست خانگی - ایبو کالا

بسیاری از ما میل به درمان خانگی داریم و از رفتن به بیمارستان یا حتی کلینیک نگرانی و اضطراب به سراغمان می آید. ناراحتی های پوستی مانند آکنه، زگیل، خال و یا موارد دیگر، از جمله مشکلاتی ست که میتوان با استفاده از دستگاه های جوانسازی آن ها را بهبود بخشید. در این مقاله به سراغ بهترین دستگاه های جوانسازی پوست خانگی رفته ایم.

کاربرد دستگاه جوانساز پوست

یکی از بهترین راه حل های مراقبت از پوست و برطرف کردن مشکلات پوستی استفاده از بهترین دستگاه های سفت کننده پوست می باشد که برای انواع مشکلات پوستی همچون :

  • گردن و افتادگی پوست
  • بهبود سلولیت
  • کاهش خطوط ریز و چین و چروک

کاربرد دارد و برای از بین بردن لکه های تیره پوست و لکه های خورشیدی بسیار مناسب هستند. این دستگاه ها می توانند باعث لطافت و درخشندگی پوست شوند. این دستگاه ها برای مبارزه با جوش نیز بسیار مفید بوده و به محو کردن آکنه نیز کمک می کنند.

جوانسازی پوست با فرکانس رادیویی یا دستگاه ار اف RF

دستگاه فرکانس رادیویی یا دستگاه RF از گرما برای جوانسازی پوست شما استفاده می کند. این وسیله گرمایشی است که امواج رادیویی فرکانس را ساطع می کند. این امواج بافت‌های پوست را گرم می‌کنند و بدن شما را فریب می‌دهند که فکر کند آسیب دیده است. در نتیجه، بدن شما فاکتورهای رشد و کلاژن را به بافت‌های آسیب‌دیده می‌فرستد. وقتی پوست شما کلاژن بیشتری تولید می کند، ناحیه سفت می شود و چین و چروک ها ناپدید می شوند.

اگر تعجب می‌کنید که چرا برای رفع چین و چروک به دستگاه RF نیاز دارید، دلایل زیادی برای آن وجود دارد. این دستگاه نه تنها باعث از بین رفتن چین و چروک می شود بلکه باعث کاهش چربی نیز می شود.

گرمای تولید شده توسط امواج RF می تواند لایه های چربی را کاهش دهد و ممکن است به بهبود فرم صورت کمک کند. دستگاه RF بهترین راه برای کاهش افتادگی پوست است. همچنین می توانید از آن در قسمت های مختلف بدن مانند بازوها، پاها، ران ها و شکم استفاده کنید.

پلاسما پن مانستر PLASMA PEN MANESTER

این دستگاه در ایران نیز نسبتا مشهور است و از کیفیت خاصی برخوردار می باشد. دستگاه پلاسما پن مانستر اثرات زیر را بر روی پوست می گذارد :

  • اثر پلاسما: لکه، رنگدانه، برچسب پوستی، خال، زگیل
  • اثر کاهشی: چین و چروک، منافذ، اسکار و بازسازی پوست
  • اثر حرارتی: چین و چروک، منافذ، لیفت صورت و سفت کردن پوست
بهترین دستگاه های جوانسازی پوست خانگی - ایبو کالا

بهترین دستگاه های جوانسازی پوست خانگی کدام است؟

دستگاه ریز جریان صورت  ZIIP Beauty GX +

برخلاف مرطوب‌کننده‌ها، سرم‌ها و کرم‌های دور چشم که معمولاً لایه اول پوست را تامین می‌کنند، این دستگاه‌های نوآورانه با فرکانس رادیویی با نفوذ به عمق پوست، بازسازی سلولی را تحریک می‌کنند، بافت آسیب‌دیده را ترمیم می‌کنند و تولید کلاژن و الاستین را تشویق می‌کنند تا فرمی سفت‌تر، صاف‌تر و زیباتر شود.

دستگاه سفت کننده پوست ضد پیری Silk’n Titan

دستگاه سفت کننده پوست ضد پیری Silk’n Titan چین و چروک های صورت را از داخل به بیرون محکم می کند و انرژی بازسازی کننده کلاژن و الاستین برند را مستقیماً به سلول ها می فرستد تا کلاژن را تحریک کرده و پوست آسیب دیده را ترمیم کند. پس از چندین درمان، متوجه کاهش خطوط ریز اطراف صورت خود خواهید شد و در عین حال شاهد بهبود لکه های تیره، لکه های خورشیدی و درخشندگی کلی پوست خود خواهید بود.

دستگاه تونینگ صورت پیشرفته NuFace Trinity

دستگاه تونینگ صورت پیشرفته NuFace Trinity با ترکیبی از مزایای سفت‌کنندگی پوست فناوری میکروجریان و ماساژور صورت، به آرامی یک میکروجریان تحریک‌کننده کلاژن منتشر می‌کند تا خطوط ریز و چین و چروک‌ها را در پیشانی، خط فک، گونه‌ها و گردن کاهش دهد. این محصول دارای پرایمر ژل برند است که از پوست شما در برابر تحریک محافظت می کند و به دستگاه اجازه می دهد تا به طور یکپارچه روی پوست سر بخورد. تنها در پنج دقیقه، پوست فورا سفت تر، تراشیده تر و کمتر پف می شود.

قیمت بهترین دستگاه جوانسازی پوست

شما مشتریان عزیز همواره می توانید از طریق هر یک از راه های ارتباطی که در سایت قرار داده شده از قیمت و نحوه خرید انواع محصولات زیبایی و پزشکی با خبر شوید. ایبوکالا برای دسترسی راحت تر شما عزیزان به قیمت های روز انواع پل ارتباطی همچون واتس آپ، اینستاگرام و شماره تماس های مستقیم با شرکت را فراهم کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *