زیبایی و سلامت

انواع مدل تزریق ژل لب

انواع مدل تزریق ژل لب - ایبوکالا

محبوب ترین و رایج ترین تقویت کننده های لب، پرکننده های پوستی هستند و این مقاله به انواع مدل تزریق ژل لب می پردازد. برای هر گونه بزرگ کردن لب مهم است که نحوه ارتباط شکل، تناسب با سایر ویژگی های صورت و ایجاد نسبت های جذاب را در نظر بگیرید. چیزی که در محافل زیبایی در مورد آن صحبت می شود، نسبت لب بالا به لب پایین است. نسبت ایده آل نسبت طلایی در نظر گرفته می شود. البته که قبل از تزریق ژل لب ،باید از تفاوت ژل با فیلر چیست ؟ آگاهی پیدا کنید. و سپس تصمیم به تزریق بگیرید.

هدف از تزریق ژل لب چیست ؟

طیف گسترده ای از تکنیک ها توسط پزشکان برای به حداکثر رساندن نتایج و به حداقل رساندن ناراحتی بیمار و پیامدهای نامطلوب احتمالی هنگام تزریق فیلرها استفاده می شود.
هیچ فرمول واحدی برای بزرگ کردن لب موفق وجود ندارد. تا حد زیادی یک هنر است. دستیابی به ظاهری طبیعی مستلزم درک کامل آناتومی، مواد موجود و تکنیک است.

  • هدف از تزریق ژل لب ایجاد لب های صاف با حجم مناسب و ایجاد ظاهر طبیعی می باشد.

تکنیک تزریق ژل لب

ممکن است از محصولات مختلفی برای بزرگ کردن لب ها استفاده شود. صرف نظر از روش انتخابی، پزشک نه تنها باید دانش آناتومیک و مهارت فنی داشته باشد، بلکه باید از حس زیبایی شناختی نیز برخوردار باشد تا لب هایی با ظاهری طبیعی، جوان و حسی زیبا ایجاد کند. هر لب متفاوت است و هیچ فرمول مشخصی برای اطمینان از نتایج مطلوب وجود ندارد.
در ادامه به انواع مدل های تزریق ژل لب اشاره خواهیم کرد. اما قبل از آن بهتر است بدانید که چطور برای تزریق ژل آماده شوید؟

چگونه برای تزریق ژل لب آماده شوم ؟

نکاتی وجود دارد که قبل از تزریق ژل باید آن ها را رعایت کرد و ما در ادامه به آن می پردازیم.

  • از سیگار کشیدن خودداری کنید.
  • داروهای ضد التهابی که خون را رقیق می‌کنند (آسپرین، ایبوپروفن، ادویل) یا مکمل‌های طبیعی مانند روغن ماهی و ویتامین E مصرف نکنید.
  • تا دو روز قبل از تزریق از نوشیدن الکل یا کافئین خودداری کنید.

به سراغ شناخت کوتاهی از آناتومی لب می رویم.

آناتومی لب

آناتومی لب ها پیچیده است زیرا شامل پوست، انواع مختلف مخاط، ماهیچه ها و بافت چربی است. شریان های لبی که در ماهیچه های لب پیچ و تاب می خورند، مسیرشان با هم متفاوت است. افزایش سن مهمترین دلیلی است که می تواند در ساختار لب تغییراتی ایجاد کند. افزایش سن باعث کاهش حجم بافت ماهیچه ای و چربی می شود و پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد. همه این اتفاقات می تواند تغییرات قابل توجهی در ظاهر لب ایجاد کند.

انواع مدل تزریق ژل لب - ایبوکالا

انواع مدل تزریق ژل لب | بررسی مزایا و تاثیرگزاری – سایت ایبوکالا

انواع مدل تزریق ژل لب

اگر قصد تزریق ژل لب را دارید قبل از انجام، لطفا با انواع مدل تزریق ژل لب آشنا شوید و با مشورت با پزشک خود یکی از روش ها را انتخاب نمایید. هنگام انتخاب فیلر یکی از بهترین برندهای ژل لب را انتخاب و تزریق نمایید.

لب قلبی | تکنیک تزریق ژل قلبی

لب قلبی شکل دارای ظرافت بی نظیری است. به شدت زنانه و احساس جذابیت را در فرد ایجاد می کند. روش و تکنیک این مدل تزریق بسیار حرفه ای می باشد و لب ها را خوش فرم نشان می دهد.

تکنیک لب هالیوودی

این تکنیک همانطور که اسم آن پیداست از سینمای هالیوود ریشه گرفته است. بازیگران زیبای هالیوودی دارای لب های خوش فرم و جذابی هستند. در این تکنیک هم لب بالا و هم لب پایین تحت تاثیر تزریق ژل قرار می گیرند. با این مدل از تزریق لب های شما بیش از باقی اجزای صورت به چشم می آیند.

ژل لب پاریسی | فرانسوی

گاهی اوقات به آن اسفنج کمان یا تکنیک فرانسوی هم می گویند و نتیجه حاصل از تزریق را توصیف می کند.  فرانسوی ها نه تنها در تولیدات محصولات زیبایی بسیار موفق هستند بلکه مدل یا تکنیک تزریق ژل در میان پزشکان آن ها نیز بسیار مشهور است. این مدل از تزریق در جهت عمود بر کانتور انجام می شود، پرکننده به صورت خطی یا متقاطع توزیع می شود، در حالی که بدون لمس گوشه های دهان، فقط به مرکز لب تزریق و توجه پزشک بیشتر بر روی مرکز لب است.

تکنیک مونالیزا

امروزه متخصصان زیبایی سعی در تکرار لبخند مرموز مونالیزا دارند. این روش را می توان برای بالا بردن گوشه های پایین لب استفاده کرد، بنابراین بیشتر توسط افراد در سنین بالغ تر انتخاب می شود. این تکنیک بیشتر در خارج از ایران مورد پسند قرار گرفته است و چندان در ایران شایع نیست.

تزریق ژل لب مدل روسی

مردم روسیه به داشتن لب های بسیار زیبا در بین ملل مختلف معروف هستند. تکنیک لب روسی حجم بیشتری را در بدنه لب ایجاد می کند. می توانید از این تکنیک برای ایجاد چاق شدن عمدی لب ها یا برای دادن پری طبیعی به خودتان استفاده کنید.

فرآیند تزریق شامل قرار دادن قطرات ریز فیلر است که به صورت عمودی به لب تزریق می شود، در مقایسه با خطوط پرکننده در زیر لبه، این تکنیک، بدنه لب را گشاد می کند، بلند می کند و بدون هیچ گونه اختلالی در برآمدگی لب تاثیرگزار است.

تزریق ژل لب عروسکی

مدل باربی یا ژل لب عروسکی طوری روی لب های شما اثر می گذارد که ظاهری جوان تر و شاداب تر داشته باشید. لب های شما ظاهری شبیه به عروسک پیدا می کند و قسمت هفت شکل لب بالا تقویت شده و در ضمن لب پایین شما فرم بیشتری به خود می گیرد.

شایع ترین خطرات پرکننده های لب

  • عفونت.
  • ظاهر توده ای زیر پوست، که ممکن است پس از تزریق نیاز به جراحی داشته باشد.
  • دور شدن پرکننده از ناحیه درمان مورد نظر، که ممکن است نیاز به برداشتن آن با جراحی داشته باشد.
  • جای زخم.
  • مسدود شدن رگ های خونی صورت که می تواند باعث مرگ بافت و کوری دائمی شود.

قیمت تزریق ژل لب

تزریق لب یک روش قابل تنظیم است. به این ترتیب، بسته به میزان استفاده از فیلر، محصولات مورد استفاده و مدت زمان مورد نیاز، هزینه از بیمار به بیمار دیگر متفاوت خواهد بود. به طور کلی، انتقال چربی فرآیند پیچیده تری است. در طول مشاوره، دکتر یا پزشک شما می تواند تمام گزینه های شما را بررسی کند و لیست کامل قیمت را در اختیار شما قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *