زیبایی و سلامت

بررسی ژل ریوانس کانادایی و کاربردهای آن

بررسی ژل ریوانس کانادایی و کاربردهای آن - ایبوکالا

ژل Revanesse یک اسید هیالورونیک خالص تزریقی است که در پزشکی زیبایی استفاده می‌شود و به‌ ویژه برای درمان چین و چروک‌های عمیق طراحی شده است، این یک اسید هیالورونیک با ویسکوزیته بالا است که اجازه ایجاد حجم را می‌دهد. در این مقاله به بررسی ژل ریوانس کانادایی و کاربردهای آن می پردازیم.

ژل ریوانس اولترا Revanesse Ultra یک ژل اسید هیالورونیک شفاف، زیست تخریب پذیر، با ویسکوزیته بالا و غیر حیوانی است که با استفاده از فرآیند پیوند متقابل ثبت شده Prollenium تولید شده است. این محصول حاوی ژل ضخیم تر با اثرات طولانی مدت است که خطوط و چین و چروک های عمیق و بارزتر مانند خطوط بینی و گوشه های دهان را پر می کند.

این محصول یک پرکننده غلیظ است. فرمول آن برای درمان خطوط و چین و چروک های عمیق یا مشخص شده مانند خطوط بینی و گوشه های دهان طراحی شده که باید در عمق درم تزریق شود.

مزایا استفاده از ژل ریوانس Revanesse Ultra

  • به دلیل فرمول منحصر به فرد و فناوری پیوند متقابل Thixotropic ثبت شده، ژل با ویسکوزیته بالا را می توان به راحتی با یک سوزن گیج کوچک تزریق کرد تا از آسیب رساندن به ذرات هیالورونیک اسید اصلاح شده جلوگیری شود.
  • پرولنیوم پروسه پیوند متقابل با کیفیت بالا برای بهینه سازی اثربخشی زنجیره های اسید هیالورونیک متقابل در ژل طراحی شده است. پیوندهای بین زنجیره‌های پلیمری مختلف هیالورونیک اسید افزایش می‌یابد در حالی که پیوندهای «آویزان» بی‌اثر و پیوندهای کمتر مؤثر بین بخش‌ های همان زنجیره کاهش می‌یابد. این منجر به ژلی می شود که با حجم کم BDDE حداکثر مزایای را در خواص مکانیکی و دوام دارد.
  • در طراحی طیف پرکننده‌های Revanesse دقت زیادی برای تسهیل تزریق آنها انجام شده است. سرنگ ها دارای بال های بسیار بزرگ و پیستون های بزرگتر برای بهینه سازی استفاده از آنها هستند. این طراحی جدید به پزشکان هنگام تزریق انعطاف‌پذیری بیشتری می‌دهد.
  • به دلیل فرمول هیالورونیک اسید نازک کننده برشی، همه محصولات موجود در محدوده Revanesse، حتی چسبناک ترین آنها (Revanesse Ultra) را می توان به راحتی با سوزن های کوچک بدون آسیب رساندن به یکپارچگی ژل تزریق کرد.
  •  Revanesse یک درمان زیبایی غیر تهاجمی مبتنی بر اسید هیالورونیک است که برای ارائه نتایج فوق‌ العاده به جدیدترین روش‌های تولید، ترکیبات بهینه و آزمایش‌ های دقیق کیفیت متکی است. Revanesse دارای سابقه اثبات شده بیش از 3 میلیون سرنگ در سراسر جهان است.
  • با Revanesse علائم پیری را کنترل کنید. Revanesse مجموعه ای از پرکننده های پوستی انقلابی مبتنی بر اسید هیالورونیک است که برای ارائه نتایج طبیعی و طولانی مدت بهینه شده است.
  • پرکننده‌های پوست یکسان ایجاد نمی‌شوند. Revanesse با فرمول منحصر به فرد خود، تعهد به مواد اولیه با کیفیت بالا و تکنیک تولید نوآورانه، بازار زیبایی را متحول کرده است.
  • یک هیالورونیک اسید فوق‌ العاده همگن به لطف فناوری پیشرفته و فرمول منحصر به فرد آن است. این بدان معنی است که ذرات آن به طور منحصر به فرد کروی و یکنواخت هستند و تعادل کاملی بین صافی و حجم ایجاد می کنند.
  • شکل کروی ذرات Revanesse طوری ساخته شده است که بدن کاملا آن را تحمل می کند و به آرامی در طول زمان تجزیه می شود.
  • چسبناک ترین ژل هیالورونیک اسید در سری Revanesse است.
  • Revanesse تنها مجموعه ای از پرکننده های پوستی اسید هیالورونیک متقابل است که در کانادا تولید می شود. مرکز تولید در شمال تورنتو، انتاریو، کانادا واقع شده است. Prollenium Medical Technologies Inc. یک شرکت ثبت شده ISO است، از تمام قوانین بهداشت کانادا پیروی می کند یا از آن فراتر می رود و یکی از معدود شرکت های پرکننده پوستی است که تأییدیه FDA را در ایالات متحده دریافت کرده است.
بررسی ژل ریوانس کانادایی و کاربردهای آن - ایبوکالا

بررسی ژل ریوانس کانادایی و کاربردهای آن | بررسی کامل – ایبوکالا

کاربرد و نحوه تزریق ژل ریوانس

  1. عمق تزریق: درم عمیق – زیر جلدی – زیر پوستی
  2. درمان چین و چروک های عمیق: خطوط نازولبیال، چین و چروک های عمیق اطراف دهان

ماندگاری ژل Revanesse Ultra

به طور کلی، نتایج برای 9-12 ماه ماندگاری دارند. مدت زمان بستگی به سبک زندگی، سن و نوع پوست فرد دارد.

ترکیبات Revanesse Ultra

  1. هیالورونیک اسید: 25 میلی گرم در میلی لیتر
  2. پیوند متقابل BDDE ++++
  3. دو سرنگ 1 میلی لیتری + سوزن 30 گرمی

چه افرادی برای تزریق فیلر ریوانس مناسب هستند ؟

فقط یک پزشک واجد شرایط باید درمان Revanesse را انجام دهد. بسته به قوانین کشور شما، این ممکن است شامل جراحان پلاستیک، پزشکان زیبایی، متخصصان پوست، دندانپزشکان زیبایی یا پرستاران زیبایی باشد. برای مشورت با ما تماس بگیرید.

Revanesse چگونه تجویز می شود ؟

ابتدا پزشک ناحیه مورد نظر را ضد عفونی می کند. سپس مقدار کمی از ریوانس از طریق یک سوزن ظریف یا سرسوزن میکروکانولا بلانت به پوست تزریق می شود تا چین و چروک ها را پر کند یا حجم دهد، صورت یا لب های شما را شکل دهد یا پوست شما را جوان کند. پس از تزریق، پزشک ممکن است ناحیه تحت درمان را به آرامی ماساژ دهد تا نتیجه یکنواخت شود. در این مقاله به بررسی ژل ریوانس پرداختیم امیدواریم توانسته باشیم تا در آگاهی و اطلاع رسانی به شما عزیزان به درستی عمل کرده باشیم.

4 دیدگاه در “بررسی ژل ریوانس کانادایی و کاربردهای آن

  1. ساناز عطایی گفت:

    ریوانس لیبل داره؟ از کجا میشه فهمید اصله؟

    1. جعفری گفت:

      سلام
      فیلر ریوانس لیبل دارد.

  2. داود ایرانمنش گفت:

    ریوانس مدلای دیگه م داره؟یا فقط همیناییه که گفتین

    1. جعفری گفت:

      سلام
      فیلر ریوانس انواع مختلفی داشته و در حال حاضر در وب سایت ایبوکالا فقط دو مدل از آن ها موجود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *