زیبایی و سلامت

بررسی انواع فیلر برای جوانسازی

بررسی انواع فیلر برای جوانسازی - ایبوکالا

اگر تا به حال خواسته اید ظاهر صورت خود را شاداب و احیا کنید، لیفت صورت بدون جراحی می تواند حالتی را که به دنبال آن بودید، به شما ارائه دهد. فیلرها صورت را جوان تر می کنند و در عین حال ساختار و حجم را به پوست افتاده بازمی گرداند. این مقاله به بررسی انواع فیلر برای جوانسازی  آنها همچنین ظاهر چین و چروک ها را بلافاصله، بدون هیچ جراحی یا از کار افتادگی، صاف می کنند. در حالی که پرکننده‌های پوستی معمولاً به عنوان «پرکننده‌های چین و چروک» شناخته می‌شوند، آنها می‌توانند خیلی بیشتر از صاف کردن چین و چروک‌ها انجام دهند، اگرچه در این مورد نیز عالی هستند! در اینجا چند مورد از مشکلات رایجی که پرکننده های پوستی می توانند به رفع آنها کمک کنند آورده شده است:

  1. خطوط اطراف بینی و دهان را صاف می کند (خطوط ماریونت، خطوط لبخند و پرانتز)
  2. تقویت و بازگرداندن حجم به گونه‌های فرورفته یا شقیقه‌ ها
  3. خطوط عمودی لب را کاهش می دهد
  4. لب ها را حجیم و تقویت می کند
  5. چین چانه را صاف می کند
  6. تقارن در صورت را بهبود می بخشد

چه فیلری برای پوست شما مناسب است ؟

با وجود بسیاری از محصولات پرکننده پوست در بازار، تشخیص اینکه کدام گزینه برای شما بهترین است، بدون راهنمایی جراح زیبایی با تجربه می تواند دشوار باشد. هر محصول به گونه ای منحصر به فرد فرموله شده است که بافت، تراکم و عمق تزریق خاصی داشته باشد، به این معنی که فیلرهای خاص برای مناطق خاص مورد توجه بهتر عمل می کنند. در حالی که ارائه‌ دهنده ها تعیین می‌کنند که چه محصولی برای شما بهترین است، باید گفت به طور کلی جراحان زیبایی تمایل دارند از محصولات خاصی استفاده کنند.

انواع فیلرهای صورت

انواع مختلف پرکننده های صورت یک راه سریع و موثر برای جوان سازی پوست شما هستند. شما می توانید در کمتر از یک ساعت تزریق کنید. فیلرهای صورت دارای عوارض جانبی اندک یا بدون عوارض هستند. زمانی که در مورد تنها جنبه منفی بالقوه فیلرهای صورت صحبت می شود، کلمه کلیدی موقت است. فیلرها اساسا حجم از دست رفته را به صورت و نواحی چاق اضافه می کنند، به طوری که این خطوط عمیق صاف می شوند. سطح کلاژن و الاستین شما با سرعتی حدود 2 درصد در سال شروع به کاهش می‌کند و زمانی که در اواخر دهه بیست سالگی خود هستید، سطح آن شروع به کاهش می‌کند. شاید این دلیلی باشد که شما به فیلرهای پوستی احتیاج پیدا می کنید.

موثرترین یا بهترین فیلر پوستی

انواع فیلرهای پوستی از دو ماده اصلی تشکیل می شوند که به شرح زیر می باشد :

یکی از مهم‌ترین درمان‌های فیلر صورت، اسید هیالورونیک است : این ماده طبیعی است که در نواحی مختلف بدن مانند کره چشم، مفاصل و پوست یافت می‌شود و می‌تواند ۱۰۰۰ برابر وزن خود را در آب نگه دارد. فیلرهای صورت هیالورونیک به حفظ فرم و پر کردن فرورفتگی های پوست کمک می کند و آبرسانی می کند. البته که جوانسازی واژن یکی از مواردی است که امروزه در بین خانم ها بسیار شایع شده است. شاید برای شما سوال پیش آید که تزریق ژل به واژن چگونه است ؟ تزریق فیلر به لابیا بیرونی انجام می شود و بیشتر برای خانم های یائسه تزریق می شود.

پلی کاپرولاکتون (PCl) یا الانسه Ellanse یکی دیگر از پرکننده های محبوب است: که به عنوان یک محرک کلاژن عالی عمل می کند. هنگامی که در نقاط خاصی از صورت تزریق می شود، پاسخ طبیعی بدن را فعال می کند زیرا کلاژن تولید می کند.

در ادامه به انواع فیلر برای جوانسازی اشاره می کنیم.

بررسی انواع فیلر برای جوانسازی - ایبوکالا

بررسی انواع فیلر برای جوانسازی | بهترین ژل صورت – ایبوکالا

فیلر برای جوانسازی صورت

فیلرهای پوستی، پوست را بازسازی و زیبا می کنند. آنها با پر کردن ذخایر اسید هیالورونیک از دست رفته کار می کنند و در عین حال آنها را تشویق به ساختن ذخیره های جدید می کنند. اسید هیالورونیک یک ماده قندی طبیعی است که بافت های پوست ما را به هم متصل می کند و در عین حال آنها را حجیم و هیدراته نگه می دارد.

با افزایش سن، به تدریج این ذخایر اسید هیالورونیک را از دست می دهیم که منجر به افتادگی و افتادگی پوست در نواحی مانند گونه ها و مچ پا می شود. خطوط ریز و چین و چروک ها نیز با محو شدن با وضوح بیشتری نمایان می شوند. با این حال، بیماران می‌توانند با استفاده از پرکننده‌ها، پوست جوانی را که درخشان، سرزنده و شاداب به نظر می‌رسد، بازگردانند. این هدف اصلی از درمان پرکننده جوانسازی صورت است. البته که لب هایی زیبا و برجسته در جوان نشان دادن صورت بی تاثیر نیست. از فیلرهای زیادی برای شادابی و شکل دهی لب ها استفاده می شود. قبل از تزریق ژل یا فیلر به لب ، پزشک باید با توجه به نوع و شکل لب های شما یکی از انواع مدل تزریق ژل لب را انتخاب نماید.

ژل EIKONHA آمریکایی

ایکونا یک فیلر آمریکایی است که  آن را برای موارد زیر استفاده می کنند :

  • پری گونه
  • بزرگ کردن چانه
  • رینوپلاستی غیر جراحی

ژل ریوانس

ریوانس یک فیلر آمریکایی است که برای موارد زیر بیشترین کاربرد را دارد :

  • رفع چین چروک و خطوط صورت
  • ترمیم اسکارهای شدید

ژل پرفکتا

ژل پرفکتا در سه نوع مختلف پرفکتا دیپ،پرفکتا فاین لاین و پرفکتا ساب اسکین در بازار موجود است. فیلر پرفکتا محصول کشور فرانسه است و برای جوانسازی صورت استفاده می شود.

مزوژل پروفایلو

ژل پروفایلو که مراتب در ایران معروف است ساخت ایتالیا می باشد و برای موارد زیر استفاده می شود :

  • برآمدگی گونه
  • چانه
  • پایه بینی

انواع فیلر های جوانساز صورت در لیست بلندی قرار می گیرند که به صورت خلاصه تنها به ذکر نام آن ها اکتفا می کنیم :

6 دیدگاه در “بررسی انواع فیلر برای جوانسازی

  1. هدیه احمدی گفت:

    برای زیر چشم چه فیلری مناسب تره؟

    1. جعفری گفت:

      سلام
      پیشنهاد ما به شما برای زیر چشم فیلر پرفکتا فاین است.

  2. سطلان اکبری منش گفت:

    ایکونا که آمریکایی هست خودتون وارد میکنید؟ قیمت عمده ش چنده؟

    1. جعفری گفت:

      سلام
      بله ایبوکالا نماینده فیلر ایکونا در ایران است.
      برای خرید عمده لطفا تماس بگیرید.

  3. سارا قانعی گفت:

    موندگاری فیلرا چقده؟ واقعا کدومش بهتره؟

    1. جعفری گفت:

      سلام
      ماندگاری فیلر ها متفاوت است و معمولا بین 6 الی 12 ماه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *