زیبایی و سلامت

تزریق ژل به واژن چگونه است ؟

تزریق ژل به واژن چگونه است؟ - ایبوکالا

شلی، چین و چروک و فرورفتگی در لابیا بزرگ از جمله مشکلات مهم زیبایی در آناتومی دستگاه تناسلی خارجی زنان است. در این مقاله به سوال تزریق ژل به واژن چگونه است ؟ پاسخ خواهیم داد. شلی لابیوم ماژوس (لابیاهای بیرونی) به عنوان “هیپوتونیکی” شناخته می شود و ضعیف شدن لبیوم ماژوس به عنوان “هیپوتروفی” شناخته می شود. در این موارد می توان با استفاده از فیلر هیالورونیک اسید گانا GANA HA در ناحیه تناسلی مشکل را برای مدت کوتاهی حل کرد. پرکننده های اسید هیالورونیک که در ناحیه تناسلی اعمال می شوند، دستاوردهای زیبایی و عملکردی را ارائه می دهند.

به طور کلی سوال های زیادی در این مورد وجود دارد که مایلیم به آن ها پاسخ دهیم مانند :

  • اسید هیالورونیک چیست ؟
  • ماندگاری تزریق ژل به واژن چقدر است ؟
  • فیلر اسید هیالورونیک برای ناحیه تناسلی چیست ؟ و چگونه تزریق می شود ؟

علل شلی ناحیه تناسلی چیست ؟

شلی بافت ناحیه تناسلی خارجی ( شلی فرج ) می تواند به دلیل عوامل مختلفی ایجاد شود. شلی و افتادگی فرج که باعث می شود اندام تناسلی زنان پیرتر از آنچه هست به نظر برسد، می تواند ناشی از عواملی مانند:

  1. ساختار ضعیف کلاژن به دلیل ویژگی های ژنتیکی فرد
  2. بارداری و زایمان
  3. افزایش و کاهش وزن سریع
  4. تحریک مزمن و دیستروفی فرج
  5. دوره یائسگی
  6. سیگار کشیدن
  7. عادات بد غذایی

در تمام این موارد می توان از پیوند چربی یا تزریق اسید هیالورونیک در ناحیه تناسلی برای جوان سازی و افزایش پری آن استفاده کرد. فیلرهای اسید هیالورونیک علاوه بر حجم دهی، اثرات مرطوب کنندگی نیز بر روی بافت دارند.

تزریق ژل به واژن چگونه است؟ - ایبوکالا

تزریق ژل به واژن چگونه است؟ | بررسی کامل – ایبوکالا

هیالورونیک اسید چیست ؟

اسید هیالورونیک (HA) یک ماده طبیعی با ساختار “پلی ساکارید” (شامل قند) در بدن انسان است. از این رو سال هاست که در دنیای لوازم آرایشی و بهداشتی به طور ایمن از آن استفاده می شود. در بدن انسان بیشتر در چشم، غضروف، مایع سینوویال و پوست یافت می شود. یکی از مهم ترین اجزای مایع سینوویال است. به مقدار قابل توجهی در بافت های ریه، کلیه، مغز و ماهیچه ها نیز یافت می شود و در بخش های مهمی مانند جراحی صورت و روش های برجسته سازی لب کاربرد دارد.

بیشترین کاربردهای اسید هیالورونیک در زمینه های زیر است :

  1. از بین بردن علائم پیری (ضد پیری)
  2. درمان چین و چروک دور لب و ناحیه کانتور چشم
  3. تقویت لب
  4. برجسته سازی خطوط صورت

در چه مواردی فیلر به ناحیه تناسلی تزریق می شود ؟

می توان آن را برای اهداف مختلف زیبایی شناختی و کاربردی استفاده کرد. این شامل؛

  1. بزرگ کردن لابیا بزرگ (تقویت لب)
  2. در زنانی که لابیا بزرگ آنها کوچکتر از حد طبیعی است، با هدف افزایش اندازه لابیا ماژور یا پنهان کردن لبهای کوچک انجام می شود.
  3. از بین بردن فروپاشی لابیا ماژور (جمع شدن لابیال)
  4. برای از بین بردن ریزش ها و چین و چروک های لابیا مینور انجام می شود.
  5. از بین بردن عدم تقارن لب

اگر یک لبه از نظر ساختاری با دیگری متفاوت باشد یا بزرگتر یا کوچکتر از دیگری باشد، یکسان سازی ترجیح داده می شود.

  • رفع مشکلات یائسگی

می توان آن را برای رفع مشکلاتی مانند سوزش، خارش و سوزش ناشی از نازک شدن پوست در دوره یائسگی ترجیح داد. به خصوص در سال های اخیر راه حل مناسبی برای بیمارانی بوده است که از خشکی واژن ناشی از یائسگی رنج می برند.

  • G Shot (تقویت نقطه G)

از پرکننده‌های اسید هیالورونیک نیز می‌توان برای تقویت نقطه G در دیواره قدامی واژن برای افزایش لذت جنسی و تسهیل عملکرد ارگاسم استفاده کرد. این روش “G Shot” (تقویت نقطه G) نامیده می شود.

  • درمان رابطه جنسی دردناک

برای حل مشکل «وستیبولیت / درد فرج» که با علائمی مانند درد و احساس سوزش در ورودی واژن خود را نشان می دهد، می توان به داخل داخل واژن تزریق کرد.

کاندیدهای مناسب تزریق فیلر به واژن چه کسانی هستند؟

کاندیدهای مناسب برای پرکننده اسید هیالورونیک کسانی هستند که به دلیل از دست دادن کلاژن ناشی از افزایش و کاهش سریع وزن، سیگار کشیدن، زندگی استرس زا، استعداد ژنتیکی و غیره و کسانی که از یائسگی و مشکلات مرتبط با سن رنج می برند.
جوانسازی لابیا بزرگ ناحیه تناسلی را قادر می سازد تا ظاهری پرتر، روشن تر و جوان تر به دست آورد.

تزریق چربی چگونه روی لابیا  اعمال می‌شوند ؟

ابتدا ناحیه فرج با محلول ضد عفونی کننده تمیز و خشک می شود. سپس محل استفاده با یک خودکار نشانگر پوست مشخص می شود. تزریق اسید هیالورونیک با استفاده از کانول مخصوص HA (لوله نازک) انجام می شود.
پس از تزریق بی حسی موضعی، پوست با یک سوزن سوراخ کننده کوچک سوراخ می شود و سپس یک کانول از طریق سوراخ وارد می شود. انژکتور اسید هیالورونیک که به داخل کانول پیچ می شود، اسید هیالورونیک را به آرامی به بافت زیر جلدی تزریق می کند. پس از تزریق، یک ماساژ سبک انجام می شود تا توزیع اسید هیالورونیک در بافت تسهیل شود.

برای هر لبیوم حجمی که باید در یک جلسه اعمال شود نباید از 1-1.5 سی سی تجاوز کند. در صورت لزوم می توان مقدار دیگری را پس از یک هفته تزریق کرد. این روش به طور متوسط ​​5 دقیقه طول می کشد. این یک روش کاملاً بدون درد، راحت و سرپایی است.

تزریق ژل به واژن چگونه است؟ - ایبوکالا

تزریق ژل به واژن چگونه است؟ | تزریق چربی چطور انجام می شود؟ – ایبوکالا

عوارض تزریق ژل به واژن

HA یک جزء طبیعی موجود در همه موجودات زنده است که دارای خواص زیست سازگار، تجزیه پذیر، ویسکوالاستیک و رطوبت سنجی مناسب است. با وجود نادر بودن، می توان با شرایط نامطلوب مواجه شد. این شامل:

  • قرمزی در ناحیه اعمال در اوایل دوره،
  • واکنش های آلرژیک،
  • نکروز بافت،
  • خارش
  • درد خفیف در محل تزریق.

ماندگاری تزریق ژل به واژن چقدر است ؟

به طور کلی اثر استفاده از اسید هیالورونیک 6-8 ماه باقی می ماند. اگرچه فیلرهای ماندگارتری در بازار وجود دارد، اما استفاده از چنین موادی در ناحیه تناسلی توصیه نمی شود. هیچ اشکالی در تکرار دوره ای آن در صورت تمایل وجود ندارد.

ژل بدن گانا GANA HA

فیلر بدن گانا GANA HA به لایه چربی پوست تزریق می شود. در مکان های زیر حجم می دهد و نتایج درمانی زیر را ارائه می دهد:

  • از بین بردن جای زخم روی بدن
  • تقویت سینه
  • مدل سازی باسن
  • تزریق به واژن

این محصول علاوه بر انجام عملکردهای زیبایی، می تواند ناهنجاری های بدن را نیز اصلاح کند.

تزریق چربی به واژن بهتر است یا ژل ؟

بافت چربی از ران (خارجی) یا داخل زانو برداشته می شود، به طور خاص آماده می شود و به صورت دایره ای به بخش میانی واژن (حساس ترین قسمت واژن) از طریق کانول های نازک زیر پوست واژن تزریق می شود.
تزریق چربی یک روش بسیار زیبا برای سفت کردن واژن است که نیازی به برش ندارد و هیچ جای زخمی باقی نمی‌گذارد. با این حال، میزان باریک شدن واژن محدود است. با تزریق چربی اتولوگ می توان به کاهش حدود 20 درصدی دست یافت.
این روش انتخابی برای خانم هایی است که هنوز زایمان نکرده اند و خواهان بهبود تحریک واژن هستند! یکی دیگر از روش های جوانسازی واژن با نخ لیفت است، که برای خانم هایی که بر اثر زایمان دچار افتادگی و شلی واژن شدند پیشنهاد می شود.
با این حال، پس از زایمان واژینال، این درمان چندان مؤثر نیست زیرا کشیدگی بیش از حد بافت ناشی از زایمان تا حد رضایت‌ بخش اصلاح نمی‌شود و باریک شدن واژن حدود 20 درصد معمولاً به اندازه کافی برای دستیابی به تغییر قابل توجه پیش نمی‌رود. این روش را می توان تحت بی حسی موضعی به صورت سرپایی انجام داد. مراقبت های بعدی ضروری نیست. بعد از دو هفته دوباره آمیزش جنسی مجاز است.

4 دیدگاه در “تزریق ژل به واژن چگونه است ؟

  1. اکرم پور حاجی گفت:

    ممنون از مطلب مفیدتون.

    1. جعفری گفت:

      ممنون از نگاه شما

  2. ستوده اراکپوریان گفت:

    چند نوع ژل وجود داره برای درمان این موضوع؟ شما فقط گانا رو دارین؟

    1. جعفری گفت:

      سلام
      ژل هایی که برای تزریق واژن استفاده می شوند نیازمند تشخیص پزشک است، در حال حاضر ما فقط همین محصول را طبق تایید پزشک موجود کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *