زیبایی و سلامت

بهترین مارک نخ لیفت

بهترین مارک نخ لیفت - ایبوکالا

انتخاب یک نخ لیفت مرغوب و مناسب که در هنگام عمل زیبایی به پوست آسیبی نرساند، هم برای مشتریان و هم برای پزشکان و متخصصان زیبایی یک دغدغه جدی است. به همین دلیل در این مقاله به سراغ بهترین مارک نخ لیفت رفتیم. به طور کلی زیباجویان و پزشکان همیشه در انتخاب نخ لیفت دقت ویژه ای دارند، چرا که یک نخ نامرغوب در هنگام انجام هر نوعی از عمل زیبایی میتواند صورت و بدن افراد را دچار حادثه ای جبران ناپذیر کند.

بهترین مارک نخ لیفت صورت

همانطور که قطعا همه می دانیم هرچه سن ما بیشتر می شود، پوست صورت و بدن ما خاصیت ارتجاعی خودش را از دست داده و ما دچار شلی پوست، چه در صورت و چه در باقی اعضای بدن می شویم. بنابراین به دنبال راهی برای بهبود این وضعیت می گردیم. یکی از این روش ها، لیفت یا کشیدگی صورت توسط نخ های لیفت می باشد. جوانسازی واژن با نخ لیفت یکی از متدهای جدید است که به دلیل حساسیت بالا باید از بهترین برندهای نخ لیفت پزشک استفاده کند.

اگر بخواهیم لیفت نخ را با عمل جراحی پلاستیک مقایسه کنیم، باید گفت لیفت با نخ یک عمل نسبتا ساده، آسان و کم خطر است. زمان بهبودی شما نیز بسیار کوتاه است و حتی می توانید به زودی پس از عمل به زندگی روزمره بازگردید.

در ادامه به چند برند نخ لیفت اشاره میکنیم که می توانند جزو بهترین انتخاب های امروز شما در صنعت زیبایی باشند :

بهترین مارک نخ لیفت - ایبوکالا

بهترین مارک نخ لیفت | بررسی کامل – ایبوکالا

  • مدیلیفت یا میدیلیفت Medilift

این محصول توسط یک شرکت هلندی توسعه و گسترش پیدا کرده است. نوع نوشتار این محصول به فارسی ممکن متغیر باشد. درمان لیفتینگ با نخ Medilift به بافت ها کمک می کند تا خود کلاژن تولید کنند و سپس گردش خون را برای پوست الاستیک و از بین بردن چین و چروک به طور طبیعی بهبود می بخشد. نخ لیفت مدیلیفت برندی معتبر در زمینه محصولات زیبایی می باشد.

  • نخ لیفت نوبل

کشور کره جنوبی در صنعت زیبایی نام آور و نام آشناست. به طوری که برندهای توسعه یافته توسط این کشور در تمام دنیا مثال زدنی هستند. نخ لیفت نوبل کره ای با ماندگاری بالا بر روی پوست و تاثیر کلاژن سازی مناسب پس از عمل، به شهرت بسیار بالایی در میان ایرانی ها دست یافته است.

فروش این نخ در میان بقیه برندها در کشور ما فوق العاده بالاتر است.

  • نخ ان وی ال NVL

این نخ نیز محصول کره جنوبی می باشد. با توجه به قیمت ها و تنوع بسیار در این نوع محصولات، کره جنوبی و شرکت های زیبایی تولید کننده محصولات نخ لیفت، مدل های مختلفی از نخ لیفت را توزیع می کنند. نخ لیفت NVL ان وی ال در بسته های 4 عددی به دست مشتریان عزیز می رسد. دارای سایزهای متنوعی است و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

  • نخ لیفت تایم ماشین

حجم / الاستیسیته / ضد پیری چین و چروک های جزئی یا ایجاد لکه های صاف می توانند با فناوری پیشرفته نخ لیفت TIMEMACHINE بهبود یابند. مهمتر از همه، نخ‌ های با کیفیت، بسیار طولانی ‌تر از هر محصول دیگری در داخل بافت پوست شما باقی می‌مانند. از پیشانی تا چانه، حتی گردن و هر قسمتی، TIMEMA-CHINE سن پوست بدن شما را به روزهای جوانی باز می گرداند.

بهترین مارک نخ لیفت - ایبوکالا

بهترین مارک نخ لیفت | بررسی دقیق – ایبوکالا

مزایای استفاده از نخ لیفت

باید توجه داشت که استفاده از هرگونه محصولی که بر روی پوست، بخصوص پوست صورت اثرگذار است، نیازمند کیفیت بالاست. یعنی باید حتما از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار باشد تا بتوان بر روی صورت از آن استفاده کرد. در این صورت قطعا استفاده از نخ لیفت فواید خاص خودش را دارد و محصولی بسیار مورد پسند زیباجویان خواهد بود. در ادامه چند دلیل استفاده از نخ لیفت و مزایای آن را با هم مرور میکنیم :

  • تحریک تولید کلاژن
  • بهبود بافت پوست
  • بهبود شلی پوست
  • کاهش چین و چروک
  • استفاده از مواد اولیه ایمن
  • ماندگاری طولانی
  • روش کم تهاجمی
  • می تواند با سایر درمان های ضد پیری ترکیب شود.

در پایان به شما توصیه می کنیم که حتما برای انجام این عمل کم تهاجمی بر روی صورت و پوست خود به پزشک متخصص و با تجربه مراجعه فرمایید.

2 دیدگاه در “بهترین مارک نخ لیفت

  1. نسترن ابوذری گفت:

    ممنون از مطلب خوبتون. عالی بود

    1. جعفری گفت:

      سلام
      ارادتمندیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *