زیبایی و سلامت

بهترین پماد بی حسی موضعی کدام است ؟

بهترین پماد بی حسی وضعی - ایبوکالا

تقریبا تمام ما از درد فرار میکنیم، مخصوصا زمانی که به سراغ پزشک میرویم. به طور مثال پزشک قرار است ژل و فیلر تزریق کند و ما دوست داریم تا کمترین درد را در هنگام تزریق تجربه کنیم.پماد بی حسی دقیقا برای همین است. اما سوال اینجاست که بهترین پماد بی حسی موضعی کدام است ؟ در میان تنوع برندهای مختلف در بازار چه پماد بی حسی را استفاده کنیم که از مابقی موثرتر و بهتر باشد؟ در ادامه همین موضوع را بررسی میکنیم.

قوی ترین پماد بی حسی

پمادهای بی حسی کاربردهای زیادی دارند. مثلا پماد بی حسی برای رابطه بسیار در گوگل جستجو شده است. یا برای انواع تزریق به جز تزریق ژل و فیلر یا بوتاکس هم ممکن است کرم بی حسی یا همان پماد بی حس کننده استفاده شود.

دو مورد از انواع کرم بی حس کننده به شرح زیر است:

  • کرم بی حسی زایلاپی
  • کرم بی حسی الاندینا ELANDINA

کرم بی‌ حس کننده زایلاپی و همچنین پماد بی حسی الاندینا از جمله برندهای قابل اعتماد هستند که می‌توانند در زمان انواع تزریق و انجام کارهای تاتو قابل استفاده باشند. برای خرید انواع کرم بی حسی می توانید از داروخانه محلی یا داروخانه ها و فروشگاه های آنلاین بدون نسخه اقدام کنید.

بی حس کننده قوی پوست

دو مدل از کرمی که بالا نام برده شد تقریبا در تمام موارد کاربرد دارند، از جمله بی حسی پوست که در مواردی مانند تتو و تزریق انجام می شود. از جمله مزایای یک پماد بی حس کننده خوب میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • 100% بازخورد مثبت از طرفداران خالکوبی
  • 80 درصد ظرفیت بی حسی
  • اثر بی حس کننده عمیق
  • تضمین یک تزریق بدون درد
  • بدون عوارض جانبی
  • ایده آل برای انواع کارهای تزریقی
  • ماندگاری طولانی

یک پماد بی حسی خوب انجام هر نوع خالکوبی، تاتو، لیزر درمانی و روش های پوستی مختلف را بدون درد می کند! کرم بی حسی ممکن است دارای ویتامین های مختلفی برای بهبود ریکاوری پوست باشد. ضمن آنکه اغلب کرم های بی حسی دارای لیدوکائین هستند. پماد بی حسی مورد استفاده برای: حذف تاتو با لیزر، حذف موهای زائد با لیزر، خالکوبی، تزریق / سوزن و سایر درمان های لیزری و تزریقی است.

با استفاده از این کرم می توانید:

  • یک ناحیه را تا 3 ساعت بی حس کنید (بعضی از افراد می گویند مدت زمان بیشتری کار می کند).
بهترین پماد بی حسی موضعی - ایبوکالا

بهترین پماد بی حسی موضعی – بررسی کامل – ایبوکالا

قوی ترین ژل بی حس کننده

از زمان آغاز تمدن بشری، مردم به دنبال راه هایی برای کاهش یا از بین بردن درد بوده اند. درد اغلب ما را از رسیدن به خواسته هایمان مانند محدود کردن ظاهر چین و چروک، سوراخ کردن بدن، خالکوبی و غیره باز می دارد. کرم‌های بی‌حس‌کننده یکی از راه‌های کمک به کاهش درد ناشی از عمل‌های پوستی، درد مفاصل یا آرتروز و همچنین ضربه به عضلات هستند. البته، یک کرم بی‌حس‌کننده می‌تواند به کاهش درد فیزیکی کمک کند، اما همچنین می‌تواند سلامت روان شما را نیز بهبود بخشد. کرم بی حس کننده ممکن است کاربردهای زیر را داشته باشد:

  • کرم بی حس کننده برای خالکوبی و تاتو
  • کرم بی حس کننده برای پرکننده های لب و انواع ژل ها و فیلرها برای تزریق زیبایی
  • کرم بی حس کننده واژن و …

اکثر روش های تهاجمی زیبایی نیاز به تکنیک های تسکین درد در نواحی مربوطه پوست دارند. کرم‌ های بی‌حس کننده امروزه به طور گسترده در تخصص‌های پزشکی و جراحی بی‌شماری مانند بیهوشی، چشم پزشکی، گوش و حلق و بینی، دندان‌پزشکی، اورولوژی و جراحی زیبایی استفاده می‌شوند. یکی از قوی ترین کرم های بی حس کننده که هیچ گونه واکنش آلرژیک ایجاد نکند در بازار ایران کرم بی حسی الاندینا می باشد.

بهترین پماد بی حسی موضعی - ایبوکالا

بهترین پماد بی حسی موضعی – ایبوکالا

عوارض پماد بی حسی

اگر کرم بی حسی را از داروخانه برای بی حس کردن ناحیه خاصی قبل از عمل زیبایی خریداری کرده اید، لطفاً قبل از انجام عمل به فرد انجام دهنده آن اطلاع دهید. دوز و طول مصرف بر اساس سن شما و هر شرایط پزشکی موجود است. وقتی صحبت از کودکان می شود، دوز مصرفی نیز ممکن است نیاز به در نظر گرفتن وزن داشته باشد. در صورت نسخه، بیش از دوز تجویز شده استفاده نکنید. در مناطق بزرگ پوست استفاده نکنید. از حرارت دادن به ناحیه ای که کرم استفاده شده است خودداری کنید. کرم را بیش از مدتی که گفته شده روی پوست قرار ندهید. اگر این موارد نادیده گرفته شوند، ممکن است عوارض جانبی خفیف تا شدید ایجاد شود.

شایع ترین عوارض جانبی شامل خارش و احساس سوزن سوزن شدن در پوست است. کرم های مبتنی بر لیدوکائین باید در حد اعتدال استفاده شوند تا از این عوارض و سایر عوارض جانبی جلوگیری شود. کرم های مبتنی بر لیدوکائین برای کسانی که قبلاً واکنش آلرژیک به لیدوکائین یا سایر مواد ذکر شده داشته اند توصیه نمی شود. این می تواند باعث رنگ پریدگی پوست با لکه های قرمز شود یا تورم خفیف در محل استفاده از کرم ایجاد شود.

در نظر گرفتن پرکننده لب برای آن نفخ مشخص؟ هنگام استفاده از کرم های مبتنی بر لیدوکائین، بهتر است کرم را مستقیماً روی پوست خود بمالید تا روی محصول برای جذب بهتر و جلوگیری از تبخیر آن. بنابراین پیشنهاد می کنیم قبل از هر محصول پرکننده، کرم بی حس کننده را روی لب ها قرار دهید. در کمترین زمان – و با کسری از درد – لب های خود را چاق و زیبا خواهید داشت!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *