زیبایی و سلامت

تفاوت کوکتل مزوتراپی رویتاکر با فیوژن

تفاوت کوکتل مزوتراپی رویتاکر با فیوژن - ایبوکالا

خیلی از افرادی به دنبال استفاده از کوکتل مزوتراپی هستند، حتما نام کوکتل فیوژن و رویتاکر به گوششان رسیده است اما سوال اینجاست که تفاوت کوکتل مزوتراپی رویتاکر با فیوژن در چیست ؟ فیوژن یا رویتاکر، کدام بهتر است ؟ یا حتی ممکن است از خود بپرسید که ارزان ترین کوکتل مزوتراپی رویتاکر است یا فیوژن ؟ اگر برای موهایتان میخواهید از کوکتل مزوتراپی استفاده کنید، فیوژن را انتخاب کنید یا رویتاکر را ؟ تمام این سوالات را ما در ادامه پاسخ خواهیم داد. با ما همراه باشید.

بهترین کوکتل مزوتراپی

اینکه بخواهیم بهترین کوکتل مزوتراپی مو، یا ضد آکنه و لک و بهترین کوکتل روشن کننده پوست را در میان این همه برند انتخاب کنیم کار ساده ای نیست. اما می دانیم که کوکتل مزوتراپی باید دارای چه مشخصه هایی باشد که بهترین کیفیت را تضمین کند. بنابراین می توانیم آنها را با هم بشماریم :

  • ماندگاری بالا ( ما میخواهیم اثر مثبت کوکتل درمانی برای همیشه باقی بماند و مجدد به حالت قبل برنگردیم. کوکتل مزوتراپی با کیفیت آن را تضمین خواهد کرد که تاثیرات آن مشهود باشد. )
  • دوره درمانی مناسب از نظر زمانی ( خیلی از درمانجویان دوست دارند که زود نتیجه بگیرند، به همین دلیل کوکتل مزوتراپی با کیفیت در یک دوره درمانی مناسب این موضوع را راحت تر میکند. )
  • اثر گزاری سریع و قابل مشاهده
  • هزینه پایین ( اغلب ما به دنبال ارزان ترین راه برای بهبود پوست یا موهایمان هستیم. کوکتل مزوتراپی با کیفیت هزینه های درمانی را یا دوره درمان را کاهش میدهد. )
  • مواد سازنده با کیفیت ( هر چه متریال تولید یک کوکتل کیفیت بالاتری داشته باشد، قطعا اثرگزاری آن نیز بیشتر است. این موضوع را متخصصان پوست، مو و زیبایی به خوبی تشخیص میدهند. )
  • حضور موثر در بازار ( یک کوکتل با کیفیت همیشه و در تمام کلینیک ها و محفل های پزشکی زیبایی صحبتش است. پزشکان متخصص از کوکتل های مشخصی استفاده می کنند که از تاثیرگزاری آن مطمئن هستند. آنها هیچوقت یک کوکتل مزوتراپی بی کیفیت را پیشنهاد نخواهند داد. )

همیشه لازم است تا با یک پزشک متخصص در ارتباط با استفاده از کوکتل مزوتراپی مشورت کنید تا بتوانید بهترین خرید و انتخاب را تجربه کنید.

تفاوت کوکتل مزوتراپی رویتاکر با فیوژن - فروشگاه ایبوکالا

تفاوت کوکتل مزوتراپی رویتاکر با فیوژن – بررسی کامل- فروشگاه ایبوکالا

کوکتل مزوتراپی فیوژن fusion mesotherapy

چرا کوکتل مزوتراپی فیوژن ؟ چرا باید از فیوژن استفاده کنیم ؟ این سوالی است که ممکن است در ذهن شما نیز باشد. استفاده از کوکتل فیوژن دلایل مشخصی دارد که در زیر چند تا از آنها را نام میبریم تا شما نیز با آنها آشنا شوید :

  • برند معتبر اسپانیایی ( فیوژن یک محصول نام آشنا و با کیفیت از کشور اسپانیا است. این کشور در زمینه کوکتل مزوتراپی، برندهای دیگری مانند کوکتل مزوتراپی مزولایک را نیز در کارنامه موفق خود دارد.
  • تاثیرگزاری سریع ( نتایج تزریق فیوژن فوق العاده مشهود و سریع است. درمانجو میتواند خیلی زود مطمئن شود که از محصول مناسبی استفاده کرده است. )
  • بازخورد عالی ( اغلب درمانجویان در استفاده از این برند اعلام رضایت کرده اند. اگر درمانجو دوره درمانی خود را که پزشک توصیه میکند به صورت دقیق رعایت کند، نتایج بسیار مناسبی را از تزریق کوکتل فیوژن خواهد گرفت. )

با توجه به موارد بالا و همچنین مشورت با پزشک میتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

کوکتل رویتاکر mesotherapy revitacare

بر طبق سوالات بالا در ارتباط با کوکتل مزوتراپی رویتاکر هم دقیقا همین سوالات وجود دارد. مثلا اینکه چرا باید از رویتاکر استفاده کنم ؟ به همین دلیل نسبت به این سوال نیز پاسخ خواهیم داد. شما ممکن است به دلایل زیر علاقمند به استفاده از کوکتل مزوتراپی رویتاکر باشید:

  • رویتاکر یک برند فرانسوی است. ( محصولات فرانسوی در زمینه پزشکی زیبایی بر سر زبان ها هستند. از هر پزشک متخصص زیبایی که بپرسید، شاید اولین پیشنهادش فیلر یا کوکتل مزوتراپی فرانسوی باشد.)
  • دوره درمانی کوتاه مدت ( اگر رویتاکر تزریق کنید، خیلی زود نتیجه میگیرید و به این معناست که دوره درمانی کوتاه تری را تجربه خواهید کرد. )
  • این محصول از برترین مواد اولیه استفاده میکند. ( شرکت رویتاکر با توجه به استفاده از جدیدترین تکنولوژی آزمایشگاهی در زمینه پزشکی زیبایی بهترین کیفیت را ارائه می دهد. )

دلایل دیگر نیز مانند: تاثیرگزاری رویتاکر و همچنین جا افتادن این برند در ایران و سایر کشورها به عنوان یک محصول با کیفیت نیز می تواند در انتخاب این محصول موثر باشد.

تفاوت کوکتل مزوتراپی رویتاکر با فیوژن - فروشگاه اینترنتی ایبوکالا

تفاوت کوکتل مزوتراپی رویتاکر با فیوژن چیست ؟ – فروشگاه اینترنتی ایبوکالا

تفاوت فیوژن با رویتاکر

در موارد بالا شباهت های این دو برند را در تاثیر گزاری و نتیجه نهایی بر پوست، مو و زیبایی خواندیم. اکنون قرار است به تفاوت های این دو برند مشهور بپردازیم. با ما همراه باشید تا تفاوت های رویتاکر و فیوژن را برایتان توضیح دهیم:

  • رنگ شیشه ویال ( رویتاکر با شیشه بی رنگ و فیوژن با شیشه قهوه ای رنگ عرضه میشود. )
  • بسته بندی ( پک های هردو برند 5 عددی است و در نوع بسته بندی باهم متفاوت هستند. )
  • دوره درمانی ( با توجه به سن و سال، ناحیه تزریق، حجم یا مقدار تزریق، ژنتیک درمانجو و همچنین سبک تغذیه، دوره درمانی هرکدام از این برندها ممکن است با هم متفاوت باشد. )

شاید تفاوت های ظاهری و همچنین تفاوت های اثرگزاری بیشتری را شما هم بدانید. بنابراین حتما برای ما کامنت بگذارید تا ما نیز در جریان این تفاوت ها باشیم. به نظر شما کدام یک بهتر است ؟ فیوژن یا رویتاکر ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *