زیبایی و سلامت

بهترین مزوژل جوانساز کدام است ؟

بهترین مزوژل جوانساز - ایبوکالا

نمی خواهیم پوست زیبا و جوان خود را از دست دهیم. ما انسان ها ذاتا جوانی و زیبایی را دوست داریم و همیشه سعی داریم از پیری فاصله بگیریم، به همین دلیل است که در بازار، محصولات زیبایی طرفداران زیبایی دارد. در مقاله پیش رو به موضوع بهترین مزوژل جوانساز کدام است ؟ پرداخته ایم. دانستن اینکه بهترین مزوژل ها کدامند و شناخت انواع مزوژل و فیلر، میتواند به انتخاب بهترین برند و مناسب ترین ژل و فیلر برای پوست ما کمک کند. پس با ما همراه باشید و تا انتهای این مقاله را بخوانید.

مزوژل چیست ؟

از جدیدترین و بهترین روش های درمانی پوست و پزشکی زیبایی است که با داشتن ویتامین ها و هیالورونیک اسید در خود، میتواند زیبایی و جوانی را به پوست برگرداند. این خیلی خلاصه در تعریف مزوژل گفته می شود. مزوژل ها انواع مختلفی دارند که در ادامه به بعضی از آنها اشاره خواهیم کرد.

معرفی انواع مزوژل

زیباجویان همیشه به دنبال ژل و فیلر خوب میگردند که بهترین تاثیر را بر روی پوست شان بگذارد. خب باید به آن ها گفت که مهمترین راهکار برای این دغدغه مشورت با متخصص و پزشک زیبایی است. چرا که عواملی مانند:
1- ژنتیک
2- نوع پوست
3- سن و سال
بر روی انتخاب ژل و فیلر یا مزوژل تاثیر ویژه ای دارد. شما هرگز نمیتوانید و نباید به صورت دل بخواهی یا بدون مشورت مزوژل مناسب برای پوست خود را انتخاب کنید. در ادامه انواع مزوژل جوانساز را با مختصر توضیحی به شما معرفی خواهیم کرد.

جوانساز پروفایلو

من خودم این مزوژل را بسیار میپسندم. مزوژل ایتالیایی همیشه یک برند ماندگار در زیبایی خواهد بود. البته مزوژل پروفایلو را ایتالیا و سوئیس مشترکا کار کرده اند. پروفایلو جوانساز است و دارای لیبل وزارت بهداشت ایران هم هست. حتما این برند را دوست خواهید داشت. تاثیرات آبرسانی و جوانسازی مزوژل پروفایلو تایید شده است.

انواع مزوژل جالپرو

و باز هم ایتالیا، مزوژل جوانساز جالپرو سوپرهیدرو که مهم ترین رقیب پروفایلو است. حتما میپرسید چه چیزی در این دو محصول با هم متفاوت است ؟ تفاوت جالپرو با پروفایلو در این است که:
1- پروفایلو برای تمام سنین بالای 20 سال ممکن است استفاده شود اما جالپرو کلاسیک برای سنین زیر 30 مناسب است و جالپرو hmw برای افراد بالای 30 سال و همینطور جالپرو هیدرو مشابه پروفایلو عمل میکند و برای تمام سنین مناسب است. بنابراین جالپرو تخصصی تر بر روی سن و پوست کار کرده است.
2- جالپرو برند ارزان تری نسبت به پروفایلو است. اگر دنبال محصول قیمت مناسب تر میگردید، جالپرو میتواند انتخاب شما باشد.

مزوژل ایجال 40

میدانم که باید دوباره بگویم مزوژل ایتالیایی ایجال 40 اما چه کنم ؟ محصولات جوانساز کشور ایتالیا بسیار متنوع است و ایجال 40 نیز یکی از آنهاست. در این محصول از هیالورونیک اسید خالص با درصد بالایی استفاده شده است و به همین دلیل بسیار با کیفیت می باشد و اثرگذاری بالایی دارد.

بهترین مزوژل جوانساز کدام است ؟ - ایبوکالا

بهترین مزوژل جوانساز کدام است ؟ – بررسی کامل انواع فیلر صورت – ایبوکالا

انواع مزوژل پروسترولین

این مزوژل کره ای از جمله متنوع ترین در میان این برندهاست. پروسترولین برای چربی سوزی، صورت و گردن و حتی درمان های جای جوش، محصولاتی تولید کرده است که از تاثیرگزاری بینظیری برخوردار هستند. قیمت مزوژل پروسترولین قیمت مناسبی دارد و همین حالا میتوانید آن را خرید کنید.

مزوژل پروایج

محصول ایتالیایی پرو ایج که طراحی آن به صورت کاملا تخصصی برای بازسازی ماتریکس خارج سلولی که در واقع به معنای از بین رفتن پوست ناشی از پیری است، طراحی شده و فوق العاده اثرگزاری آن اثبات شده است. این محصول برای جوانسازی کاملا موثر بوده و پیشنهاد میود.

ماندگاری مزوژل

ماندگاری مزوژل می تواند از 6 تا 9 ماه متغیر باشد و پس از این مدت نیاز به ترمیم دارد. بنابراین باید زیر نظر پزشک متخصص تمدید شود. ماندگاری هر محصول زیبایی به شدت وابسته به تزریق، سن و سال و مراقبت های پس از تزریق مزوژل است.

بهترین مزوژل جوانساز - ایبوکالا

بهترین مزوژل جوانساز کدام است ؟ – بررسی کامل – ایبوکالا

مراقبت های بعد از تزریق مزوژل

طبق معمول هر عمل غیرجراحی و غیرتهاجمی، تزریق ژل و فیلر و مزوژل نیز نیازمند مراقبت های مخصوص به خود است. مراقبت هایی که در صورت رعایت کردن آنها میتوانید باعث ماندگاری بیشتر مزوژل بر روی پوست خود شوید. در ادامه چند مورد از مراقبت های پس از تزریق مزوژل را برای شما عنوان کرده ایم:
1- یخ را می توان بلافاصله پس از تزریق روی ناحیه تحت درمان قرار داد و خنک نگه داشت.
2- در هفته اول پس از درمان نباید در معرض نور خورشید قرار بگیرید و حتما باید از ضد آفتاب استفاده کنید.
3- بهتر است تا دو هفته پس از درمان از درمان های پوستی و زیبایی در سالن های زیبایی خودداری کنید.
4- پس از دو هفته مجدداً برای معاینه به پزشک مراجعه کنید.

عوارض تزریق مزوژل جوانساز

اگر زیر نظر یک پزشک متخصص تزریق مزوژل جوانساز انجام شود، عوارض خاصی را بعد از تزریق تجربه نخواهید کرد. مسائل کوچکی ممکن است در هر تزریقی پیش بیایید. چیزهایی مانند: ورم، خارش، قرمزی و تورم که کاملا طبیعی است و پس از چند روز از بین میرود. بنابراین سعی کنید به سراغ یک متخصص با تجربه برای تزریق مزوژل بروید.

قیمت انواع مزوژل

برای استعلام قیمت مزوژل جوانساز باید به چند نکته که در مورد تمام ژل ها، فیلرها و مزوژل ها صدق میکند، توجه کنید و  آن این است که:
• حجم مزوژل
• کیفیت و ماندگاری
• کشور سازنده
از جمله مواردی است که بر روی قیمت انواع مزوژل، موثر است. در نهایت اگر به دنبال قیمت به روز مزوژل ها میگردید، با ما تماس بگیرید و در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *