زیبایی و سلامت

معرفی انواع آرایش پاک کن | کدام بهتر است ؟

معرفی انواع آرایش پاک کن | کدام بهتر است؟ - ایبو کالا

پاک‌کننده‌های آرایش یا بر پایه آب هستند که برای افرادی که پوست مستعد آکنه دارند و برای مدیریت چربی بیش از حد نیاز به تمیز کردن عمیق دارند، مفید است یا بر پایه روغن که برای افرادی که پوست حساس خشکی دارند و به چیزی نیاز دارند که پوست را از بین نبرد عالی است.در مقاله پیش رو به معرفی انواع آرایش پاک کن پرداخته ایم.

تفاوت بین پاک کننده آرایش سنتی و آب میسلار

میسل ها وظیفه کپسوله کردن کثیفی یا آرایش را دارند تا آنها را از بین ببرند. با وجود میسل در محلول آب می تواند به عنوان یک پاک کننده عمل کند و پاک کردن آرایش آسان است. پاک کننده های آرایش سنتی روی مخلوطی از حلال ها برای پاک کردن آرایش رله می کنند. آنها می توانند مبتنی بر آب باشند که در آن آب عنصر اصلی است یا بر پایه روغن که در آن یک روغن هیدروکربنی، استر یا سیلیکون عنصر اصلی است.

مقایسه انواع آرایش پاک کن صورت

شیر پاک کن یکی از قابل اطمینان ترین محصولات برای تمیز کردن عمیق به خصوص برای پوست های خشک است. شیر پاک‌کننده‌های زیادی در بازار موجود است، اما مدلی که به انواع پوست بخورد کمتر پیدا می شود. اما تفاوت آن با میسلار چیست؟

تفاوت شیرپاک کن با میسلار صورت

  • هر دو محصول آرایش را پاک می کنند و صورت، چشم ها و لب ها را کاملا تمیز می کنند. میسلار واتر لوسیونی است که بیشتر برای پوست های مختلط تا چرب مناسب است در حالی که شیر پاک کننده بافت کرمی دارد که بیشتر برای پوست های حساس و واکنش پذیر مناسب است. این دو پاک کننده آرایش بدون عطر هستند.
  • مهم ترین تفاوت مایسلار واتر با شیر پاک کننده این است که آخرین آن را نمی توان برای چشم و نواحی ظریف استفاده کرد و فقط روی صورت استفاده کرد.
  • شیر پاک کننده باید در شب با دیسک پنبه ای استفاده شود تا از پاکسازی عمیق و مرطوب کنندگی اطمینان حاصل شود. برای کسانی که پوست صورت خشک دارند، به دلیل قوام مخملی و متراکم، محصولی بسیار مناسب است.
  • از طرف دیگر میسلار واتر یکی از خلاقانه ترین روش های پاک کردن آرایش اضافی است. این سریع و مناسب برای پوست های حساس تر است که بر روی آنها اثر تسکین دهنده و آرام بخش دارد.
معرفی انواع آرایش پاک کن | کدام بهتر است؟ - ایبو کالا

معرفی انواع آرایش پاک کن | کدام بهتر است؟ | بررسی کامل |

فواید شیر پاک کن

شیر پاک کننده کلاسیک خاصیت تصفیه کنندگی و محافظتی دارد.

این یک امولسیون مایع با پایه لیپیدی است که ناخالصی ها و مواد آرایشی را جمع آوری می کند و با آنها مخلوط می شود و آنها را از بین می برد. همچنین دارای قدرت تسکین دهنده و مرطوب کنندگی است، زیرا صورت را تغذیه می کند و آن را برای مراحل بعدی روتین زیبایی شما آماده می کند.

فواید میسلار واتر / میسلار صورت

میسلار واتر یک پاک کننده فوق العاده ملایم است که مراقبت از صورت را در خانه و در سراسر صنعت زیبایی متحول می کند. میسلار واتر به ویژه برای پوست حساس مفید است. میسل با جذب کثیفی و به دام انداختن آن پاک می شود. میسل‌ها به آرامی ناخالصی‌ها را مانند آهن‌ربا بیرون می‌کشند تا تجمع چربی، باقی مانده‌های آرایش و حتی دود را به صورت خوشه‌هایی که به راحتی از روی پوست پاک می‌شوند، قفل کنند.

خرید میسلار واتر لافارر

دستمال مرطوب پاک کننده آرایش

دستمال مرطوب که به عنوان حوله مرطوب، دستمال مرطوب ضد عفونی کننده یا دستمال مرطوب نیز شناخته می شود، تکه های کاغذ یا پارچه کوچک و از پیش مرطوب شده ای هستند که اغلب برای راحتی کار تا شده و به صورت جداگانه بسته بندی می شوند. آنها عمدتاً برای تمیز کردن یا ضد عفونی کردن استفاده می شوند.

  • پوست را تمیز می کند و در عین حال احساس طراوت، نرمی، صافی و نرمی را به پوست می بخشد.
  • از بین بردن تمام آثار کثیفی، حذف باکتری‌ها، آلودگی‌ها، چربی و آرایش روی پوست و در عین حال از بین بردن آلودگی، عرق و ضدآفتاب، برای پاک‌سازی و پاک‌کنندگی عالی و قدرت پاک‌کنندگی آرایش در نوک انگشتان شما کار می‌کنند.
  • دستمال مرطوب لافارر یکبار مصرف هستند و پوست را کاملا تمیز می‌کنند و هیچ اثر سنگینی از خود باقی نمی‌گذارند، بنابراین نیازی به آبکشی نیست. به‌علاوه، استفاده از آن‌ها در روتین‌های زیبایی روزانه یا مراقبت از پوست برای یک تجربه با طراوت مراقبت از خود در خانه عالی هستند.
معرفی انواع آرایش پاک کن - ایبو کالا

معرفی انواع آرایش پاک کن | کدام بهتر است ؟

ژل شستشو صورت

در واقعیت، هرچه بیشتر صورت خود را بشویید، روغن‌های طبیعی پوست خود را از بین می‌برید. بنابراین اگر پوست چرب دارید، پوست شما بیش از حد جبران کرده و چربی بیشتری تولید می کند. بنابراین کاملاً مخرب است.

اگر پوست مستعد آکنه دارید و از شوینده‌ای استفاده می‌کنید که حاوی بنزوئیل پراکسید است، اگر از رتینوئید هم استفاده می‌کنید شب‌ها از آن استفاده نکنید (باعث کاهش رتینوئید می‌شود).

اگر صورت خود را می شویید و احساس می کنید خشک، خشک و سفت شده است از مرطوب کننده استفاده کنید و یک پاک کننده آبرسان را نیز امتحان کنید (مخصوصا در ماه های سردتر).

بهتر است که از یک ژل شست و شوی صورت که باعث بهبود، پاکسازی و ترمیم شده و همچنین چربی پوست شما را کنترل میکند استفاده کنید که باعث خشکی پوست نشود. یکی از بهترین پیشنهاد استفاده از ژل شستشو لافارر است.

چرا باید از آرایش پاک کن استفاده کنیم؟

اگر دوست دارید از پاک‌کننده‌های آرایش استفاده کنید و می‌خواهید این رژیم را حفظ کنید، باید از محصولی استفاده کنید که غیرتحریک کننده بوده و همچنین ایجاد سوزش در پوست شما نکند. در ادامه چند محصول از برند لافارر را به شما پیشنهاد می دهیم.

قیمت و خرید محصولات آرایش پاک کن

شما مشتریان عزیز همواره می توانید برای مطلع شدن از قیمت و خرید محصولات از راه های زیر استفاده کنید :

      • اضافه نمودن محصول به سبد خرید و ثبت سفارش از طریق سایت
      • ثبت سفارش و مطلع شدن از قیمت محصول از طریق شماره های واتس آپ شرکت
      • تماس مستقیم با کارشناسان شرکت و مشاوره با آن ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *