زیبایی و سلامت

بررسی نخ جذبی رجیون Rejeon

بررسی نخ جذبی رجیون - ایبوکالا

هر بار که درباره زیبایی صحبت می شود حتما پای کلاژن و یا هیالورونیک اسید وسط می آید. ما این بار به سراغ بررسی نخ جذبی رجیون Rejeon رفته ایم که هم برای پوست، کلاژن ساز مناسبی است و هم عمل لیفت را بر روی صورت انجام می دهد. این محصول برای پزشکان و زیباجویان فوق العاده جذاب و گیراست، به طوری که حتما کنجکاو خواهند شد که چطور میتوانند از آن استفاده کنند ؟ گستردگی محصولات زیبایی با توجه به تقاضای زیباجویان بسیار بالاست و این امر باعث شده تا تحقیق درباره محصولات زیبایی و خرید این محصولات، نسبت به قبل بیشتر شود. در ادامه به بررسی این محصول تازه می پردازیم.

رجیون یا رژیون چیست ؟

نام یک برند کره ای است که مانند دیگر محصولات در کشور چین نیز تولید و گسترش پیدا کرده است. البته نام این برند در کالاهایی به جز محصولات زیبایی نیز استفاده شده است. این را به این دلیل می گویم که ممکن است هنگام سرچ در گوگل، موارد دیگری را نیز ببینید. بنابراین در جستجوی خود حتما از نام  نخ جذبی رجیون استفاده کنید.

مزایای استفاده از نخ کره ای رجیون

حتما مدل های دیگری از نخ لیفت را یا تجربه کرده اید و یا نام آن ها را شنیده اید. درباره شکل استفاده از آن ها نیاز به توضیح نیست. سایت های مختلف دیگری درباره انواع نخ لیفت به صورت کامل توضیح داده اند. اما نخ جذبی رجیون تفاوت های اساسی با دیگر نخ ها دارد که در ادامه به آن ها اشاره میکنیم :

1- باعث لیفت صورت می شود.
2- چین و چروک را برطرف می کند.
3- آکنه را از بین می برد.
4- باعث جوانسازی صورت می شود.
5- باعث چربی زدایی پوست می شود.

بررسی نخ جذبی رجیون - ایبوکالا

بررسی کامل نخ جذبی رجیون Rejeon – ایبوکالا

چرا از نخ جذبی رجیون Rejeon استفاده کنیم ؟

با توجه به اینکه برندهای دیگری همچون نخ لیفت نوبل، نخ لیفت مدیلیفت و یا نخ لیفت ان وی ال در بازار وجود دارند، باید دلیل موجهی برای خرید نخ جذبی رجیون برای مشتریان و پزشکان وجود داشته باشد، به همین دلیل، در ادامه به بررسی این دلایل پرداخته ایم :

– نیازی به استفاده از سوزن ندارد.
– به صورت مصرف خانگی هم استفاده می شود.
– انواع ویتامین رسانی را انجام می دهد.
– باعث کلاژن سازی پوست می شود.
– باعث از بین بردن بافت های مرده پوست می شود.
– به این دلیل که نخ رجیون به عمیق ترین لایه های پوست نفوذ می کند، میتواند ویتامین های روی صورت را سریع تر به لایه های درم برساند.

انواع نخ رجیون

نخ های مختلفی در بازار جهانی وجود دارند و نخ رژیون در دو مدل در دسترس پزشکان و زیباجویان قرار گرفته است. ایبوکالا توانسته نمایندگی این برند را در دست بگیرد و این محصول در حال حاضر موجود است. با مدل های نخ جذبی رجیون آشنا می شویم:

  1. رنگ طلایی این نخ ها برای چین و چروک های عمیق استفاده می شود. در مواد اولیه این مدل از طلای 24 عیار استفاده شده که می تواند به لایه های زیرین پوست شما ( درم ) نفوذ کرده و تاثیر مثبت خود را بر روی پوست بگذارد.
  2. رنگ سفید نخ رجیون برای افرادی پیشنهاد می شود که به دنبال رفع سطحی چین و چروک های پوست خود هستند.
بررسی نخ جذبی رجیون - ایبوکالا

بررسی نخ جذبی رجیون Rejeon | ایبوکالا

نخ جذبی کلاژن ساز Rejeon | عوارض و ماندگاری

با آنکه اثر گذاری این محصول به سرعت قابل مشاهده است اما احتمال دارد نسبت به تزریق ژل و استفاده از نخ لیفت، ماندگاری کمتری دارد. اما در عین حال می تواند به ماندگاری تزریق ژل بسیار کمک کند و تاثیر آن را افزایش دهد. اگر نخ جذبی رجیون به تنهایی استفاده شود، یعنی قبل از استفاده از آن، زیباجو تزریق ژل انجام نداده باشد، حداکثر تا 6 ماه بر روی پوست شما می ماند و مجددا نیازمند تمدید می باشد. اما نکته قابل تاکید در مورد استفاده از این نخ بدون عوارض بودن آن است. این محصول هیچگونه عوارضی را در پی نخواهد داشت. در حالی که استفاده از نخ لیفت برای مدتی ناحیه عمل را دچار تورم، کبودی و یا زخم خواهد کرد.

سعی کردیم در بررسی نخ جذبی رجیون Rejeon مطالب مهم را برای شما بازگو کنیم. با این حال حتما با نظرات خود ما را در نوشتن هرچه بهتر اینگونه مطالب کمک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *