زیبایی و سلامت

تفاوت مزولایک اصلی و تقلبی

تفاوت مزولایک اصلی و تقلبی - ایبوکالا

اینکه بدانیم چه جنسی اصل است و راهکارهای تشخیص محصول اصلی چیست ؟ یکی از دغدغه های مهم هر فردی می باشد. در این مقاله به تفاوت مزولایک اصلی و تقلبی می پردازیم. چرا که با توجه به فعالیت فروشگاه ایبوکالا در زمینه محصولات زیبایی و سوالاتی که اکثر شما مشتریان عزیز پرسیده اید، وظیفه خود دانستیم به این سوال پاسخ دهیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

مزولایک چیست ؟

به طور  کلی مزولایک یک شرکت اسپانیایی می باشد که در زمینه تولید و توسعه محصولات پوستی فعالیت می کند و تقریبا در اکثر کشورهای اروپایی، آسیایی، آفریقا و همچنین آمریکا شناخته شده است.

البته که کوکتل مزوتراپی این برند از مابقی محصولاتش معتبرتر و مشهورتر هستند. به این دلیل که مزولایک در این زمینه تخصصی تر فعالیت کرده و مشتری های این محصول نیز از اثربخشی آن بیشتر گفته اند. در ادامه نحوه تاثیرگزاری این محصول را بررسی می کنیم :

  1. این محصولات از راه حل های اثبات شده علمی،که حاصل سال ها تحقیق و توسعه مداوم است برای کار بر روی پوست بهره می برند.
  2. مزولایک راه حل های تخصصی زیبایی صورت و بدن، در موارد زیر را به شما ارائه می دهد :
  • پیری پوست
  • چربی های موضعی
  • لکه های پوستی
  • ریزش مو
  • پوست شل
  • سلولیت
  • ترک های پوستی
  • اسکار آکنه
تفاوت مزولایک اصلی و تقلبی - ایبوکالا

تفاوت مزولایک اصلی و تقلبی – ایبوکالا

تشخیص کوکتل مزولایک اصل

همانطور که مطلع هستید اولین راه تشخیص اصلی بودن یک محصول، تحقیق در مورد آن است. لزوما قرار نیست این تحقیق در اینترنت انجام شود. بلکه شما می توانید از افراد با تجربه یا متخصص در زمینه مورد نظر پرس و جو کنید.

قطعا در این مورد خاص که در ارتباط با زیبایی و پوست شما می باشد، شما باید از یک پزشک متخصص پوست برای اصل یا تقلبی بودن محصولات سوالات خود را جویا شوید. اما ما در اینجا چند مورد سطحی را با شما به اشتراک می گذاریم که می توانید از طریق این راه حل ها نیز اصالت محصولات مزولایک را بررسی کنید :

  1. اغلب شرکت ها دارای نشانه های مختص به خود در روی درب محصولات، برچسب و لوگو تایپ خود هستند که مزولایک نیز از این قاعده مستثنا نیست.
  2. محصولات تقلبی دارای کیفیت پایین تری نسبت به محصول اصلی هستند. به همین دلیل مجبورند برای هزینه کمتر از کیفیت بسته بندی، نوشتار روی محصول ( فونت بی کیفیت ) کم کنند و به همین ترتیب در این مورد خاص یعنی مزولایک، از شیشه های نامرغوب استفاده می کنند.
  3. اغلب اجناس تقلبی قیمت کمتری نسبت به محصولات اصلی دارند. بنابراین شما می توانید با توجه به قیمت محصولات مزولایک نیز حدس بزنید که ممکن است با محصول تقلبی طرف باشید.
  4. شما می توانید با خرید از یک فروشگاه یا مکان معتبر با خیال آسوده از اصل بودن محصول مطمئن شوید. اگر اولین بار است که میخواهید محصولات مزولایک را خریداری کنید، به شما پیشنهاد میکنیم که این خرید را به صورت حضوری انجام دهید تا از مکان فروشنده و اصل بودن جنس مطمئن شوید.

لازم به ذکر است که روش های بالا به نوعی راهنمایی های سطحی در این زمینه بودند. شما در ارتباط با محصولات زیبایی و در این مورد خاص کوکتل های مزوتراپی مزولایک، حتما و حتما باید با پزشک متخصص مشورت کنید و سپس تصمیم به خرید بگیرید.

تفاوت مزولایک اصلی و تقلبی - ایبوکالا

تفاوت مزولایک اصلی و تقلبی | بررسی کامل محصول – ایبوکالا

انواع کوکتل مزولایک Mesolike

بعضی از افراد کوکتل های مزوتراپی را با نام محلول مزوتراپی می شناسند که البته به هیچ عنوان این نام گزاری غلط نیست. کوکتل ها در هر صورت با ترکیب انواع ماده های اثربخش بر روی پوست و مو ساخته شده اند. در ادامه به انواع کوکتل مزولایک اشاره خواهیم کرد :

این محصول از بین برنده اسکار و جوش بر روی صورت است.

این محصول برای رفع گودی زیر چشم در نظر گرفته شده است.

برای کشیدن پوست یا همان لیفت پوست مناسب است.

عملکردی شبیه به بوتاکس دارد و در عین حال برای رفع غبغب نیز عالی است.

ترکیبی مخصوص برای موی آقایان

این محصول ترکیبی مخصوص موهای خانم ها می باشد

در پایان از اینکه این مقاله را مطالعه کردید بسیار سپاسگزاریم. لطفا اگر این نوشته برای شما مفید واقع شده با نظرات خود ما را در نوشته های بهتر و جامع تر راهنمایی کنید.

2 دیدگاه در “تفاوت مزولایک اصلی و تقلبی

  1. ارشیا کتولی گفت:

    این توضیحی که دادین در مورد بقیه محصولات هم مورد استفاده است؟

    1. جعفری گفت:

      سلام
      بله نکاتی که گفته شده برای سایر کوکتل ها نیز صدق می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *