زیبایی و سلامت

تفاوت ژل رووفیل اصلی و تقلبی

تفاوت ژل رووفیل اصلی و تقلبی - ایبوکالا

ژل رووفیل از بهترین و معروف ترین ژل های پرفروش در بازار ایران است که با توجه به انواع مختلفی که دارد برای نواحی مختلفی در پوست صورت می توان آن را تزریق کرد. در این مقاله قرار است به تفاوت ژل رووفیل اصلی و تقلبی بپردازیم. حتما میپرسید چرا این موضوع را برای مقاله انتخاب کرده ایم ؟ همانطور که میدانید در کشور ما یکی از مهمترین دغدغه های زیباجویان و کلینیک های زیبایی، اصل بودن محصول خریداری شده است. و متاسفانه وجود سودجویانی که جنس فیک را تولید می کنند، باعث میشود که درباره راه های شناسایی محصول اصل از فیک توضیحاتی دهیم. با ما همراه باشید.

انواع ژل رووفیل

همانطور که گفته شد فیلر رووفیل مدل های مختلفی دارد که با توجه به ناحیه تزریق و عملکرد آن بر روی پوست است که این تفاوت ایجاد می شود. البته که محصول رووفیل اولترا، بر اساس حجم نیز تقسیم بندی می شود. در ادامه انواع رووفیل را نام می بریم:

کیفیت ژل رووفیل اصلی و تقلبی

از نظر کیفیت اگر بخواهیم یک فیلر را بررسی کنیم باید موارد زیادی را در نظر بگیرید. به عنوان مثال غلظت یک ژل روی فرم دهی و ماندگاری آن ممکن است موثر باشد. در ادامه به نکات بیشتری که تفاوت کیفیت رووفیل Revofil اصلی و تقلبی را مشخص میکند، میپردازیم:

  • بعضی از فیلرهای تقلبی بیش از حد رقیق هستند. به قول خودمان مثل آب می مانند. بنابراین قطعا در بهترین حالت اگر عوارضی نداشته باشند، بی تاثیر خواهند بود. در حالی که ژل اصلی رووفیل، بر اساس ناحیه تزریق و نوع آن، از غلظت مشخصی برخوردار است.
  • کیفیت بسته بندی ژل رووفیل اصلی کاملا مشخص است. اکثر ژل های تقلبی از بسته بندی ضعیفی برخوردار هستند.
  • ژل رووفیل تقلبی ممکن است شفاف نباشد. یعنی وقتی درون سرنگ را نگاه کنید کمی کدر به نظر برسد. در حالی که تمام ژل های اصلی کاملا شفاف هستند و این به آن معناست که ژل از کیفیت بالایی برخوردار است.
  • ژل رووفیل اصلی قطعا از نظر ماندگاری و تاثیرگزاری کیفیت بالاتری دارد و این موضوع از هیچکس پنهان نیست.
تفاوت ژل رووفیل اصلی و تقلبی - ایبوکالا

تفاوت ژل رووفیل اصلی و تقلبی | بررسی کامل – ایبوکالا

روش های تشخیص رووفیل اصلی

برای آنکه بتوانید رووفیل اصلی را از ژل رووفیل تقلبی بشناسید چند راهکار را به شما پیشنهاد می کنیم. البته که بهترین راهکار و مطمئن ترین راه، تشخیص پزشک است. پزشک متخصص میتواند همیشه خیال شما را از محصول اصلی راحت کند، اما اگر خودتان میخواهید خرید ژل رووفیل انجام دهید، ما اینجا چند مورد از روش های تشخیص رووفیل اصلی را برایتان نام میبریم:

  • رووفیل اصلی بارکد دارد. سریال نامبر روی بسته بندی کاملا مشخص است.
  • رووفیل اصلی لیبل وزارت بهداشت دارد که روی جعبه هست.
  • محصول تقلبی، تاریخ تولید و تاریخ انقضایش ممکن است بر روی جعبه بیرونی با روی بسته بندی داخلی ( بسته بندی خود سرنگ ) ، همخوانی نداشته باشد.
  • کیفیت بستبندی محصول تقلبی بسیار پایین است.

میزان ماندگاری فیلر رووفیل

با اطمینان باید گفت همیشه محصول اصلی ماندگاری بیشتری نسبت به محصول درجه 2 و یا تقلبی خواهد داشت. تفاوت زمان ماندگاری میتواند کم یا زیاد باشدو مثلا ممکن است یک ژل تقلبی رووفیل 3 ماه ماندگاری داشته باشد یا حتی این امکان وجود دارد یک محصول درجه 2 کمتر از یک ماه بر روی پوست بماند.

باید در نظر داشت که محصولات تقلبی تفاوت های زیادی دارند. به این معنا که از یک محصول ممکن است که های کپی های زیادی در بازار وجود داشته باشد و همین امر باعث میشود که ماندگاری های متفاوتی هم داشته باشند.

تفاوت ژل رووفیل اصلی و تقلبی - ایبوکالا

تفاوت ژل رووفیل اصلی و تقلبی | انواع revofil | ایبوکالا

فیلر رووفیل REVOFIL

Revofil یک برند پرکننده پوستی متشکل از سه فیلر است که با پپتیدهای بیومیمتیک طراحی شده برای بازسازی و کانتور کردن بافت صورت طراحی شده است. این فیلرها راه حل ایده آلی برای افراد با پوست سالخورده برای دستیابی به پوستی جوان تر هستند. Revofil دارای هر دو ویژگی فیزیکی دو فازی و تک فازی است که با ترکیبی از فناوری پپتید بیومیمتیک لبه برش و اسید هیالورونیک متقاطع معرفی شده است، همه ترکیب این ترکیب کیفیت پیشرفته ای را برای ویسکوزیته و خاصیت ارتجاعی ژل با مزایای یک روش نرم تر به ارمغان می آورد.

نتایج با Revofil فوری است و به دلیل مهار قوی هیالورونیداز درون زا، که باعث افزایش طول مدت ژل در بافت پوست می شود، یک دوره ماندگاری طولانی در 10 تا 12 ماه می دهد. درمان با Revofil یک اثر سفت کنندگی و ضد چروک فوق العاده با نتایج طبیعی به همراه دارد. نام تجاری Revofil شامل سه پرکننده است. Revofil Fine برای درمان خطوط نرم، Revofi Plus برای افزایش حجم و Revofil Ultra برای پر کردن عمیق و حجم شدید.
در این مقاله سعی کردیم تا تفاوت ژل رووفیل اصلی و تقلبی را برای شما توضیح دهیم. امیدواریم که رضایتمندی شما را جلب کرده باشیم. ما را با نظرات خود همراهی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *