زیبایی و سلامت

جوانسازی واژن با نخ لیفت چگونه است ؟

جوانسازی واژن با نخ لیفت چگونه است ؟ - ایبوکالا

تکنیک احیا مجدد واژن یا جوانسازی واژن چیست ؟ نخ های PDO به دلیل ظاهرشان که با استفاده از سوزن های بسیار ظریف، زیر پوستی در پوست وارد می شوند و می توانند قابل جذب باشند، سنتز کلاژن و الاستیک و همچنین رگ زایی را تحریک می کنند. حالا ما میخواهیم بدانیم که جوانسازی واژن با نخ لیفت چگونه است ؟ این مقاله دقیقا درباره همین موضوع است و ما سعی کرده ایم تا کامل این موضوع را بررسی کنیم. موضوعی که چند وقتی است در بین زیباجویان و محافل پزشکی بیشتر درباره اش صحبت می شود.

انواع روش لیفت واژن

تغییرات ناگهانی وزن یا کاهش تولید استروژن و کلاژن می تواند منجر به افتادگی در ناحیه تناسلی شود. این می تواند بر عملکرد جنسی، عزت نفس و سطح رضایت فرد از خودش تأثیر بگذارد. در سال های اخیر، احیای واژن با استفاده از نخ های PDO یک تکنیک بسیار موفق در بین زنان بوده است. تکنیک های روش لیفتینگ مخصوص واژن به شرح زیر است:

  • تکنیک Revirginal واژینال
  • تکنیک کم تهاجمی
  • لیفت واژن با نخ های باریک واژن

این درمان ابتکاری می تواند کیفیت زندگی زنان را بهبود بخشد و ناراحتی ها و مشکلات مختلفی را که ممکن است در تمام مراحل زندگی در مناطق صمیمی ایجاد شود برطرف کند. همانطور که گفتیم، هدف تایید مجدد بافت های آسیب دیده یا آسیب دیده است. برای سفت کردن پوست از نخ های اسپیکوله و برای سفت شدن پوست از نخ های تک رشته ای استفاده می شود.

لیفت پرینه با نخ چگونه است ؟

نخ‌های باریک‌تر واژن برای ترمیم نقایص زیبایی و عملکردی پرینه شامل ورودی بیش از حد گشاد شده به واژن استفاده می‌شود. این مشکلات معمولاً ناشی از زایمان طبیعی، برش های پرینه و بخیه زدن است.

این یک روش سرپایی است که امکان بهبودی بدون درد و سریع را فراهم می کند. نخ های تانسور PDP یک تکنیک سنتی است که در پزشکی زیبایی استفاده می شود. با این حال، همان طور که قبلاً ذکر کردیم، در زمینه زنان ترمیمی نیز موفق بوده اند.

چرا از این روش ها استفاده میشود:

  • بهبودی سریع
  • نتایج سریع و قابل مشاهده

از روش واژن مجدد با استفاده از نخ‌های تانسور می‌توان برای درمان شلی و عدم پری ظاهری در ناحیه تناسلی زنانی که وزن کم کرده‌اند یا کاهش تولید کلاژن و استروژن را در طول زمان تجربه کرده‌اند، استفاده کرد. نخ های تانسور برای بازگرداندن تون بافت، پر کردن کلاژن و ارتقای عملکرد موثرتر در انقباضات بافت های واژن استفاده می شود.

جوانسازی واژن با نخ لیفت چگونه است ؟ - فروشگاه ایبوکالا

جوانسازی واژن با نخ لیفت چگونه است ؟ – فروشگاه ایبوکالا

تزریق ژل به واژن

فیلر اگر که به واژن تزریق شود، به این معناست که در دسته بندی فیلرهای بدن تقسیم بندی می شود. تزریق ژل به واژن از حساسیت بالایی برخوردار است و باید زیر نظر پزشک با تجربه و متخصص انجام شود. اسید هیالورونیک مستقیماً به بافت های آسیب دیده تزریق می شود تا کیفیت آنها را بهبود بخشد و خشکی واژن را کم کند.

این عمل اعتماد به نفس زنان را بالاتر برده و از پیری واژن جلوگیری می کند. از جمله ژل های مناسب برای تزریق به واژن موارد زیر می باشد:

لیفت واژن با نخ

بارداری می تواند باعث افزایش فشار روی مثانه و نشت ادرار و فشار بر کف لگن شود. پس از زایمان در شکل و عضله اندام تناسلی زنان تغییرات قابل توجهی ایجاد می شود زیرا تمایل به از دست دادن انعطاف پذیری و ضعیف شدن دارند. لیفت واژن با نخ یک راه حل عالی برای کمک به شما هستند. به دلیل حساسیت بالا حتما از بهترین مارک نخ لیفت استفاده شود. این روش به جز آسیب های پس از زایمان برای موارد زیر نیز قابل استفاده است:

  • پارگی واژن تقریبا همیشه باعث خونریزی واژن می شود
  • دیواره های واژن را بازسازی کنید.
  • جلوگیری از جراحی برای درمان بی اختیاری ادراری و یائسگی
  • افتادگی مثانه به دلیل افزایش وزن یا چاقی.
جوانسازی واژن با نخ لیفت چگونه است ؟ - فروشگاه ایبوکالا

جوانسازی واژن با نخ لیفت چگونه است ؟ – فروشگاه ایبوکالا

استفاده از مرطوب کننده های زنانه برای درمان خشکی واژن رایج است. این روان کننده ها می توانند علائم خشکی متوسط ​​تا شدید را کاهش دهند، اما استفاده از نخ ها برای ایجاد تفاوت قابل توجه توصیه می شود. بدن نخ را جذب می کند و بیماران گزارش می دهند که می تواند ظرف یک سال دوباره جذب شود. نخ باعث سفت شدن پوست نمی شود بلکه به دلیل جای زخم ناشی از قرار گرفتن نخ است. پس از پایان روند بهبودی، همان ارگانیسم به حالت اولیه خود باز می گردد. فواید لیفت نخ را در زیر مرور میکنیم:

  • بهبود راحتی و عملکرد واژن و پرینه
  • افزایش زیبایی شناسی
  • کم تهاجمی
  • بهبود سریع و بهبودی کوتاه پس از چند روز توقف
  • عدم نیاز به بستری شدن در بیمارستان
  • تحت بی حسی موضعی انجام شود
  • اثرات طولانی مدت که در طی چند سال باقی می ماند

جراحی جوانسازی واژن

میتوان با جراحی نیز به جوانسازی و فرم ایده آل واژن دست پیدا کرد. افرادی که دچار نارضایتی نسبت به عملکرد جنسی خود هستند و یا پس از زایمان دچار آسیب های ناشی از آن شده اند میتوانند این عمل را انجام دهند. جوان‌سازی واژن از دو روش واژینوپلاستی و لابیوپلاستی انجام می شود که با مشورت و نوع نیاز بهترین روش را می توانید انتخاب کنید.

هزینه لیفت واژن با نخ

برای آنکه از خرید و قیمت جراحی جوانسازی واژن و هزینه لیفت واژن با نخ لازم است تا با کلینیک های معتبر منطقه خود تماس گرفته و از آن ها اطلاعات لازم را کسب کنید. حتما قبل از هرگونه عمل زیبایی واژن با پزشک متخصص مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *